ov naar drijvende markt?

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
suzi_1960
kenner
kenner

Re: ov naar drijvende markt?

#16 Bericht door suzi_1960 » zondag 05 september 2010, 15:31

dank je voor je antwoord Pong....tja er is voor toeristen vaak maar één drijvende markt hé? de anderen zijn ook lastig te vinden in boekjes of online...maar met een toer ga ik liever toch niet, niet om het onontdekte, maar om de drukte vooruit te zijn...maar ook dat kan een Utopie blijken te zijn. We'll see :D ik ga nog wel even neuzen bij jouw tip. ik vind t leuk om van alles te lezen en eventueel te gaan doen, ook al stinkt het :lol:

Esther
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: ov naar drijvende markt?

#17 Bericht door Esther » zondag 05 september 2010, 21:10

suzi_1960 schreef:ja, maar dat ben je zo gewend hé? verdedigen. ik vind dus ook dat je naast ouder ooj partner bent en je je relatie goed moet bijhouden en je moet opladen om als ouder er weer te zijn voor je kids. ik vind dat ook een behoorlijke opgave. in mijn 1e relatie gingen wij ook af en toe weg, kids nar vriendjes...en vriendjes kwamen ok bij ons terug als hun oudrs eens weg wilden. mooi toch?

en nu..nu heb ik met mijn 2e lief de zorg over zijn kinderen omdat de bio mam er geen zin in heeft, zo zegt ze het natuurlijk zelf niet, daar zijn andere mooie woorden voor. maar goed, dit speelt al 8 jaar. ik vind het een hele pittige situatie en heb dan ook min of meer 30 dagen van het jaar geclaimd om samen eruit te zijn. anders ttrek ik het niet. maar dat mag je niet hardop zeggen, sjonge, de kinderen zinjn al afgewezen dor hun moeder en dan zou ik ook nog eens zeggen dat ik ze niet wil ....vergeten die mensen dat ik er de andere 335 dagen van het jaar er wel ben...en ik ben hun moeder niet eens...pppfffttt :evil:

wij vinden de oplossing om oppas in huis te hebben echt hartstikke mooi. het is even zoeken naar betrouwbare oppas, maar het is echt heel fijn. ze zijn zelfs een keer mee op vakantie geweest. wij op de ene plek op de camping, zij ergens anders met de kids. wel samen eten en om de dag trokken wij met de kids op en de andere dag zij...achteraf heel luxe voor hun, zij betaalden niks....en hadden eeen auto ter beschikking waarvan ze de bezine ook niet hoefden te betalen. eten stond klaar, hoefden ze alleen maar dingen voor zichzelf te betalen.
Nou ik zeg, petje af hoor! Je doet t toch maar "even"! Deze vakantie heb je dan ook echt verdiend! Nog eventjes en dan gaan jullie! :D
Terug uit Thailand en een hele mooie ervaring rijker! Ben verliefd op dit mooie land!

Daarom dit jaar weer een retourtje naar het land van de glimlach:-) Al zou een enkeltje me meer deugd doen;-)

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”