unforgiven schreef:Sert schreef:'Zelfde provincie' is natuurlijk geen argument.
Als iemand Kanchanaburi wil bezoeken en vraagt wat daar naast de brug over de rivier nog meer te beleven is, dan moet je niet aankomen met attracties die tientallen kilometers verderop liggen.
een uurtje is het als je toeristje bent en 11 uur of langer vliegt hoort dat erbij. Jij zal wel niet verder komen dan je zee aquarium..

Ik ben er ook geweest en had net ervoor me helemaal suf gewerkt ( om weer te kunnen gaan o.a ) en ben na de vliegreis direct vanuit Bangkok naar Kanachabury gereden in de hoop daar wat dagen te kunnen vullen met toeristje spelen zoals jij het noemt maar ter plekke was er weinig te zien vondt ik en ik had ook geen zin om weer tig km,s te gaan rijden om bijv. een waterval te gaan kijken of naar de Pagodaas ? ofzoiets te gaan.
Omdat ik ook gewoon moe was en mijn Thaise vriendin ook want ook die had veel overuren gedraaid hadden we dus weinig trek om veel te gaan autorijden en dus hebben we ter plekke 3 zeer luie dagen doorgebracht , zie andere reacties hiervoor .
Mocht ik behalve de brug en de lange winkelstraat met bij de watertoren in de bocht wat animeer barretjes en iets verderop de avondmarkt/ oorlogskerkhof etc verder nog dingen gemist hebben in de plaats zelf hoor ik het graag .
mvg driver