En een enkele zweet uit zn mond, wat een spraakwatervalv@go schreef:maar olifanten zweten toch alleen bij de oren niet via de huid

Moderator: Loempia
En een enkele zweet uit zn mond, wat een spraakwatervalv@go schreef:maar olifanten zweten toch alleen bij de oren niet via de huid
deet is ook niet zo fris ; volgens wikipedia:prajak schreef:Die kleine wit/blauwe thaise plastiek flesjes met de letters ก.ย.15 bevatten 25% DEET en helpen afdoende. Ben je allergisch voor DEET dan val je terug op citronella, hier ruim te koop. De malaria muskiet steekt vroeg in de avond en vroeg in de morgen, de dengue mug de hele dag door. Ik smeer me overdag niet in, en in de avond zit ik thuis achter de horren. Je kunt ook die "wierookstokjes" aansteken maar daar krijg je dan weer kanker van, zegt men.
En dat eiwit remt allzheimer afGevaren
Nieuw onderzoek wijst uit dat DEET neurotoxische effecten heeft door het remmen van het enzym acetylcholinesterase, zowel bij insecten als bij mensen en andere zoogdieren
Vaagov@go schreef:maar olifanten zweten toch alleen bij de oren niet via de huid
dan zitten we op een lijnjumbo schreef:Vaagov@go schreef:maar olifanten zweten toch alleen bij de oren niet via de huid![]()
Voor jou geldt zo ongeveer hetzeflde maar dan met een een 's' ingevoegd (in zweten)![]()
Sert schreef:
Goed tegen muggen:
-slaap onder een klamboe of ventilator
-ga tussen verse toeristen staan (die worden eerder gestoken)
-drink een biertje, veel vitamine-B
Nee, ik slik namelijk helemaal geen pillen en ik drink voldoende. Donkere urine is doorgaans een teken dat je te weinig drinkt.Lennart schreef:Veel vitamine-B; dat had ik op meer plaatsen gelezen. Heb na wat onderzoek Thiamine gekocht (pillen met enorm veel vitamine b1). Ben benieuwd of dit iets scheelt.
Wel een aparte bijwerking is dat mijn urine echt markeerstift geel is geworden. Had jij hetzelfde effect? Of zit ik met mijn pillen niet helemaal goed?