Maandje Thailand: wat te doen, wat te zien :)

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Esther
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Maandje Thailand: wat te doen, wat te zien :)

#61 Bericht door Esther » woensdag 09 juni 2010, 20:05

Lachen ze je echt uit? Mijn man is 1.95 dus wie weet is hij ook wel het lulletje :mrgreen: Hij kreeg wel vaak afvragende blikken bij het bekijken van broeken trouwens, haha. Was ook wel grappig om te zien.

Ik denk dat het voor ons ook de bus word, maar heb je wel voldoende ruimte voor je bagage vraag ik me af. Is idd de goedkoopste en het lijkt me eerlijk gezegd ook de leukste optie.
Terug uit Thailand en een hele mooie ervaring rijker! Ben verliefd op dit mooie land!

Daarom dit jaar weer een retourtje naar het land van de glimlach:-) Al zou een enkeltje me meer deugd doen;-)

Pivo
heeft ervaring
heeft ervaring

#62 Bericht door Pivo » maandag 14 juni 2010, 19:31

In 2006 ben ik iig regelmatig uitgelachen om m'n lengte, en de daarbij horende beperkingen in het openbaar vervoer etc. :P

Inmiddels ook een duikschool op Koh Tao geregeld (Impian Divers) zodat m'n vriendin in het Nederlands haar OW cursus kan volgen. Eerste dagen in Bangkok slapen we bij PenPark Place, verder boeken we nog een nachtje op Phuket en voor de rest zien we wel.

Pivo
heeft ervaring
heeft ervaring

#63 Bericht door Pivo » zaterdag 03 juli 2010, 12:39

Nog een weekje voor vertrek! Alle mensen in dit topic bedankt :) @Bauke, ben je nog in Kanchanaburi als wij er zijn? Dan komen we ff langs voor een drankje en nog meer tips! ;)

Enige zure is dat Nederland nu waarschijnlijk in de finale van het WK staat en wij precies op dat moment in het vliegtuig zitten :mrgreen:

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#64 Bericht door Jeanette » zaterdag 03 juli 2010, 13:04

Je vergeet dat er eerst op 6 juli nog gewerkt moet worden door onze ballenmiljonairs!!!

Ga nou geen verkeerde vibes afgeven hè? Om ontspannen te kunnen reizen. :mrgreen:

Uruguay

Wat zegt u?

Uruguay

De kraai, dat is een vogel, die heeft een heel zwart
pak
Dat is een aardig diertje, soms zit 'ie op een tak
Hij vliegt gewoon uitstekend en hij zegt geen boe of
bah
En, ondanks dat 'ie zwart is komt 'ie niet uit Afrika

bauke66
Zeer veel ervaring
Zeer veel ervaring
Contacteer:

#65 Bericht door bauke66 » zondag 04 juli 2010, 05:22

Hoi Ivo,

Welcome to the Rainy Bar, we zullen iets minder Oranje gekleurd zijn dan tijdens het WK, maar het zal er niet minder gezellig zijn.

groeten Bauke

Pivo
heeft ervaring
heeft ervaring

#66 Bericht door Pivo » woensdag 07 juli 2010, 00:25

Potverdikkie! De eerste WK finale voor Nederland sinds '78 en ik zit ik in een vliegtuig richting Thailand :oops: En ik in september 2009 maar denken, ach dit Nederlands elftal zal de finale wel niet halen... :mrgreen:

Zal er op KSR in Bangkok nog een WK afterparty zijn op 12-7? :P

Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#67 Bericht door Pieter » woensdag 07 juli 2010, 01:51

Pivo schreef:Potverdikkie! De eerste WK finale voor Nederland sinds '78 en ik zit ik in een vliegtuig richting Thailand :oops: En ik in september 2009 maar denken, ach dit Nederlands elftal zal de finale wel niet halen... :mrgreen:

Zal er op KSR in Bangkok nog een WK afterparty zijn op 12-7? :P

Nee , misschien Soi Holland wel 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

Pivo
heeft ervaring
heeft ervaring

#68 Bericht door Pivo » woensdag 11 augustus 2010, 15:02

Nou, gisteren weer veilig gearriveerd in Nederland :)

Het schema zoals in dit topic is onder de reis regelmatig aangepast. Vooral de eerste week zijn we sneller doorgereisd. Dag korter in Bangkok, dag korter in Kanchanaburi. En gevlogen naar Chiang Mai ipv met de nachtbus omdat alle nachttreinen vol zaten. In Kanchanaburi nog even bij Bauke langs geweest, erg gezellig ;) In Chiang Mai was de Patara Elephant Farm een groot succes. Verder zaten we daar iets te langs (we hadden al een vliegticket geboekt 2 maand van te voren naar Phuket voor 550 baht :P). In Chiang Mai moet je voor de omgeving eigenlijk eigen vervoer hebben, wat we niet hadden omdat een scooter huren ons toch te riskant leek (en de verhuurder ontraadde het ons ook). De afstanden van Chiang Mai naar het noorden viel ons ook tegen, je zit al gauw 5-8 uur in de bus. We hebben dus 6 dagen in Chiang Mai zelf gezeten. Trekking trok :P ons niet zo. Daar ook nog voedselvergiftiging opgelopen dus nog 3 daagjes plat gelegen, kwam wat dat betreft mooi uit. Van Chiang Mai naar Phuket gevlogen. We wilden naar Phi Phi maar het weer was erg slecht, en een stel wat we daar ontmoeten raadde ons het eiland sowieso af vanwege het hoge "Salou" gehalte. Dat hebben we toen in een dag tourtje gedaan zodat we toch het eiland hebben gezien. Phi Phi Don en Leh was wat ons betreft wel de afknapper van de hele reis. Met 600 man en 80 bootjes op Maya Beach staan, tof :| Khao Sok was wel erg mooi, helaas niet de grot in ivm regen en flash flooding risico. Toen naar Ko Tao, heel ander sfeertje dan Phuket en Phi Phi, heerlijk. Daar 4 dagen gedoken en 2 dagen gerelaxed en het eiland verkend. En toen was het al weer tijd om naar huis te gaan. Met de dagbus richting Bangkok en de volgende morgen naar huis :)

Iedereen hier hartelijk bedankt voor de tips, ze zijn zeker van pas gekomen tijdens onze reis!

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”