Thailand's Red Shirts planning revenge

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Pieter
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Thailand's Red Shirts planning revenge

#16 Bericht door Pieter » vrijdag 25 juni 2010, 09:57

RINUS schreef:
Wouter_Udon schreef:Gisteren op het locale radio nieuws: telefooncel in Udon Thani stad opgeblazen. Alleen materiele schade.
Is dit het werk van de roodhemden ?

Nee van Israel :( :(

Pieter

jumbo
Expat
Expat

Re: Thailand's Red Shirts planning revenge

#17 Bericht door jumbo » vrijdag 25 juni 2010, 12:39

taam schreef:Deze topic gaat over; Red shirt planning revenge.

Dus Ik bedoel; ze hebben lering getrokken uit de gehele afaire met de red groep.
De demonstraties te lang laten sudderen, beter gelijk aanpakken zoals ze uiteindelijk hebben
gedaan.
OK misopvatting van mijn kant

Mijn puntje was overigens dat de rijken van Thailand, Thailand niet regeren. Onderliggende informatie is dus dat er andere motieven meespelen bij de roden als de vermeende en door veel forumleden sociale gedachte van verdeel de rijkdom.
De 'rijkdom' van Thailand ligt bij de boeren en de multinationals...dus ze zullen in hun eigen achterzak moeten grijpen en minder land en goederen versnipperen, maar juist cooperaties moeten opzetten om de rijstprijzen onder druk te zetten..... als ze de multinationals 'aanpakken' dan is het sprookje hier snel over, zie als voorbeeld de Filippijnnen.

Geschiedenis les voor vandaag: In de 60-70-er jaren al het topland in ZO Asia, zo niet heel Azie. Verkloot door een malloot aan de macht geholpen door het volk, een beweging van armen die dachten dat anderen het geld hadden (waren ter informatie ook de multinationals)en waarom zij dan niets..... Die malloot, potentaat, dictator en moordenaar vern**kte het hele volk daarop nog eens dunnetjes over en met een diepere penetratie...
Zitten nu niet meer in de top 20, vermoed ik, en zullen nooit meer de status krijgen die ze hadden. Geen MNC die er maar een moment over denkt, terwijl er wel potentie is...
Komen nu meer in het nieuws door islamactivisten en corrupte politici...
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”