Thaise vriendin

Alles, en dan ook echt alles wat je wilt weten/vragen over thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Thaise vriendin

#196 Bericht door Jim » woensdag 16 juni 2010, 06:49

Na onder anderen schrijfster Susan Smit deelt de 53-jarige misdaadverslaggever Peter R. de Vries nu regelmatig de lakens met de zeventien jaar jongere Leonie Kragt, eindredactrice bij RTL Boulevard.
http://www.telegraaf.nl/prive/6961449/_ ... ies__.html
Acteur Peter Lusse (50) wil dolgraag een baby van zijn 18 jaar jongere vriendin Kirsten.
http://www.telegraaf.nl/prive/6902034/_ ... tml?p=36,1
Rudi Carrell schokt vriendin met jonge bruid.
Natuurlijk was het een dreun voor haar dat Rudi nu onverwacht getrouwd is met de 30-jarige Duitse hotelemployee Simone.
http://krant.telegraaf.nl/krant/archief ... endin.html
Jean-Paul Belmondo (77) genoot gisteren met volle teugen. Van de herenfinale op Roland Garros én van zijn veel jongere vriendin, de Vlaamse Barbara Gandolfi (34).
http://www.telegraaf.nl/buitenland/6875 ... html?p=4,1
Er werd wat afgezoend gisteravond tijdens de finale uitzending van Serious Request. De drie DJ's werden door hun vriendinnen verwelkomd, zo ook Giel Beelen!
Dit zou dus zijn dertien jaar jongere vriendin Giulia zijn.
http://www.telegraaf.nl/prive/2871065/_ ... en___.html
Ron Boszhard lacht weer. De 46-jarige presentator verliet vorige lente zijn vrouw en kinderen. Inmiddels is zijn leven weer op de rit. Met zijn zeventien jaar jongere vriendin Emilie woont hij in het dorp waar ook zijn ouders en broertje Carlo wonen
http://www.telegraaf.nl/prive/4701779/_ ... hen__.html
Dat Tygo Gernandt (33) dolverliefd is op zijn elf jaar jongere vriendin Eva van de Wijdeven is duidelijk.
http://www.telegraaf.nl/prive/333701/__ ... wen__.html
Love is in the air. Bram Moszkowicz (49) en Eva Jinek (31) vormen een liefdeskoppel!
http://www.telegraaf.nl/prive/6729845/_ ... je___.html
zo.. en nu een bavaria..
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

Mart
Erelid
Erelid

#197 Bericht door Mart » woensdag 16 juni 2010, 12:11

Ik neem wel een paar Sang Song jetjes, voordat ik op jacht ga.
Mogelijk kan ik dan binnenkort ook in het nieuws komen met een mia noi van 45 jaar jonger :mrgreen:
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#198 Bericht door Jeanette » woensdag 16 juni 2010, 12:22

Jim schreef:
zo.. en nu een bavaria..
Alleen als je je oranje jurkje aantrekt Jim. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jim
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#199 Bericht door Jim » woensdag 16 juni 2010, 16:17

iedere supporter zou zaterdag in een oranje jurkje naar het stadion moeten gaan.
man, vrouw en kind.

dat zal die fifa mafia leren ;)
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#200 Bericht door prajak » woensdag 16 juni 2010, 16:53

Een ludieke aktie van Bavaria en geheel niet begrepen door het legertje arrogante FIFA bestuurders en hun advocaten. Bavaria heeft nu wereldwijd aandacht gekregen en dat is wel weer verdiend. Ik vraag me overigens af of op het ticket staat dat je geen reklame mag maken voor een ander biermerk, merk ondergoed, merk pruik en merk haarlak dan waarvoor vet betaald is. Als Adidas sponsort mag je dan niet binnen op je Nike's ?

En hoe meer werk ze er van maken hoe meer Bavaria in haar knuistje lacht. Budweiser zou hetzelfde proberen als de bierrechten naar een ander merk zouden zijn gegaan. De NL ambassade heeft terecht al boos geprotesteerd tegen de overkill die heeft plaatsgevonden. Volkomen belachelijk maar ja, er is POEN in het geding. En de wereld wordt geregeerd door poenige mensen en bedrijven.

Pecunia non olet, om ook eens iets in het latijns te schrijven..... C'et le ton qui fait la musique, fifa ! Maar het zal met een sisser aflopen, denk ik. Canes latrantes non morbent !

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#201 Bericht door prajak » woensdag 16 juni 2010, 17:24

Als je als man van 60 een vrouw hebt van 20 dan ben je in NL een ouwe snoeperd of een ouwe v.....rik. Hier ben je een vent met ballen ! Ik had een vriendin die maar 20 jaar jonger was dan ik en ik werd door enkele farang hier een granny grinder genoemd. Een oma-opslijper !
Ik ken een NL-er die vet in de 70 is en een boy heeft van 20. Dat is dan wel weer normaal terwijl die boy net zo oud is als zijn kleinzoon.....

In Thailand kijkt men niet met een zwarte-kousen-kop naar relaties. Ben je happy ? Nou, houwen zo. Maar men is ook keihard soms. Een farang die zijn Thaise vrouw verloor na een lang huwelijk werd geacht binnen een maand weer een nieuw lief te hebben. Ze kwamen de deernes aanbieden !

Ik ontmoette een knappe masseuse (ja, ik ben weer vrije jongen en mag weer gaan....) van 28 en die zat met me te flirten. "Je bent zo knap". Nee, zij zei dat, ik niet want ik heb manieren. "Waarom vind je me knap, jij bent 28 en ik 63". Tja, daar kwam het al. "Je hebt zo mooie witte billen...".

Ik heb maar een potje schoensmeer gekocht. En ze heeft een koter van 1,5 jaar dus valt daarom al af. Ik zie het al voor me, bleren, in de luier poepen, tandjes krijgen, amandeltjes, snotneuzen en met verkeerde vriendinnen thuiskomen terwijl ik in de Alzheimer stoel zit met mijn kunstgebit, mijn plus 8 leesbril, mijn kunstheup en de afstandsbediening voor de traplift...

Maar de tolerantie naar m-m en v-v relaties is veel groter dan in NL. En daar kunnen ze in grefo-land NL nog iets van leren.

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#202 Bericht door Jeanette » woensdag 16 juni 2010, 18:12

Zet dan eens houden van klassieke muziek en sigaren roken boven aan je lijstje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: en sex onderaan.

Gardensafari
Volwaardig lid
Volwaardig lid
Contacteer:

#203 Bericht door Gardensafari » woensdag 16 juni 2010, 20:22

prajak schreef: Ik ontmoette een knappe masseuse (ja, ik ben weer vrije jongen en mag weer gaan....) van 28 en die zat met me te flirten. "Je bent zo knap". Nee, zij zei dat, ik niet want ik heb manieren. "Waarom vind je me knap, jij bent 28 en ik 63". Tja, daar kwam het al. "Je hebt zo mooie witte billen...".
Plaats eens een foto van die witte billen.
Dan krijg je van ons hier op het forum een objectief oordeel over de schoonheid ervan.
De stem van Jeanette telt daarbij dubbel....
Knor, knor,

Hans

Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.

Jeanette
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#204 Bericht door Jeanette » woensdag 16 juni 2010, 21:21

De stem van Jeanette telt daarbij dubbel....
A Capella?
Je weet niet wat je jezelf aandoet. :mrgreen:

dutch
Expat
Expat

#205 Bericht door dutch » donderdag 17 juni 2010, 02:48

quote prajak
In Thailand kijkt men niet met een zwarte-kousen-kop naar relaties. Ben je happy ? Nou, houwen zo. Maar men is ook keihard soms. Een farang die zijn Thaise vrouw verloor na een lang huwelijk werd geacht binnen een maand weer een nieuw lief te hebben. Ze kwamen de deernes aanbieden !
unquote

Ik heb dit uit eigen ondervinding mee mogen maken.
Je staat toch wel raar te kijken als zelfs die hints vanuit zeer naaste familie komen. :(
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

jumbo
Expat
Expat

#206 Bericht door jumbo » donderdag 17 juni 2010, 03:03

Gardensafari schreef:Plaats eens een foto van die witte billen..
Gelukkig heeft het forum zo zijn criteria en milieuregels.....
ik zie voldoende whitening reclames hier....
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

jumbo
Expat
Expat

#207 Bericht door jumbo » donderdag 17 juni 2010, 03:06

prajak schreef:Als je als man van 60 een vrouw hebt van 20 dan ben je in NL een ouwe snoeperd of een ouwe v.....rik.
Je vergeet er een; of een miljonair en dan is het plots 'niet zo vreemd meer.... op een of andere vreemde manier...
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#208 Bericht door prajak » donderdag 17 juni 2010, 03:53

Wil je de billen beoordelen met of zonder schoensmeer ? Zeg, ik laat jullie echt niet meegenieten hoor ! Het zijn MIJN billen.....

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#209 Bericht door Wouter_Udon » donderdag 17 juni 2010, 06:40

prajak schreef:Wil je de billen beoordelen met of zonder schoensmeer ? Zeg, ik laat jullie echt niet meegenieten hoor ! Het zijn MIJN billen.....
Wie A zegt, zegt ook B :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Live your dream, don't dream your life.

dutch
Expat
Expat

#210 Bericht door dutch » donderdag 17 juni 2010, 06:43

Wat voor massage volg jij eigenlijk?
Ik verbaas me altijd over de eerder preutserigheid als naaktheid bij de Thaise massages. ;)
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

Plaats reactie

Terug naar “Diversen”