Bericht
door prajak » woensdag 16 juni 2010, 17:24
Als je als man van 60 een vrouw hebt van 20 dan ben je in NL een ouwe snoeperd of een ouwe v.....rik. Hier ben je een vent met ballen ! Ik had een vriendin die maar 20 jaar jonger was dan ik en ik werd door enkele farang hier een granny grinder genoemd. Een oma-opslijper !
Ik ken een NL-er die vet in de 70 is en een boy heeft van 20. Dat is dan wel weer normaal terwijl die boy net zo oud is als zijn kleinzoon.....
In Thailand kijkt men niet met een zwarte-kousen-kop naar relaties. Ben je happy ? Nou, houwen zo. Maar men is ook keihard soms. Een farang die zijn Thaise vrouw verloor na een lang huwelijk werd geacht binnen een maand weer een nieuw lief te hebben. Ze kwamen de deernes aanbieden !
Ik ontmoette een knappe masseuse (ja, ik ben weer vrije jongen en mag weer gaan....) van 28 en die zat met me te flirten. "Je bent zo knap". Nee, zij zei dat, ik niet want ik heb manieren. "Waarom vind je me knap, jij bent 28 en ik 63". Tja, daar kwam het al. "Je hebt zo mooie witte billen...".
Ik heb maar een potje schoensmeer gekocht. En ze heeft een koter van 1,5 jaar dus valt daarom al af. Ik zie het al voor me, bleren, in de luier poepen, tandjes krijgen, amandeltjes, snotneuzen en met verkeerde vriendinnen thuiskomen terwijl ik in de Alzheimer stoel zit met mijn kunstgebit, mijn plus 8 leesbril, mijn kunstheup en de afstandsbediening voor de traplift...
Maar de tolerantie naar m-m en v-v relaties is veel groter dan in NL. En daar kunnen ze in grefo-land NL nog iets van leren.