Om 11.30, na de landing, heb ik maar besloten dat iemand de nacht gestolen had en mijn horloge door Rob op 5.30 laten zetten. Om 8 uur hebben we nog lekker een paar uurtjes geslapen in het Twin Tower hotel en zijn daarna de losse eindjes bij Greenwoodtravel gaan wegwerken. We hebben dus toch maar een privetransfer naar Kachanaburi besteld en terug en een terugvlucht uit die luchthaven boven Sida.
's Avonds hebben we iets te vroeg valentijn gevierd in een restaurant op de 79ste verdieping van een torenhoog gebouw. In een cirkel zaten allemaal kamertjes met dus superuitzicht voor +/- 6 tafels. Caravanning diner, dichter bij een lopend bufet kom je niet, het eten rijd rond en jij blijft zitten.

Nu zitten we vlakbij het station, waar we een massagesalon en een internetcafe gevonden hebben.
Ik dacht dit deel al gepost te hebben maar ik kan het niet meer vinden. We zitten nu bij De river Kwai Village en gaan morgen onder behandeling bij dr. Fish.
Ik vind het jammer dat ik Bauke ga missen want Kachanaburi ligt hier 80 km vandaan dus een bezoek zit er niet in. Ik heb koek en speculaaskruiden bij me en daar moet ik dan maar iemand anders blij mee maken.
Doei,
Jeanette