Uitslag verkiezing NL

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
Mart
Erelid
Erelid

Uitslag verkiezing NL

#1 Bericht door Mart » woensdag 09 juni 2010, 19:58

BVN zend de uitslag rechtstreeks uit,
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

dutch
Expat
Expat

Re: Uitslag verkiezing NL

#2 Bericht door dutch » donderdag 10 juni 2010, 02:13

Daar kwam ik vanmorgen om 05.30 uur ook achter.
Die idioten gaven gisterenavond in de TV gids nog aan ,dat het hedenmorgen om 07.35 uur (plaatselijke tijd) zou beginnen.
Dat zou toch een beetje zorgvuldiger kunnen.
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

joepattaya
Expat
Expat

#3 Bericht door joepattaya » donderdag 10 juni 2010, 03:00

Ik heb er niet zo veel verstand van, maar volgens mij wordt het een helse kluif om op de 1 of andere manier een meerderheids-coalitie te vormen, die ook nog eens iets gaat bereiken.
De datum van 1 juli van Mark Rutten gaat zeker niet lukken.
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#4 Bericht door prajak » donderdag 10 juni 2010, 04:04

Ja, heel moeilijk, want men heeft breekpunten ! A niet met B, C wil geen verhoging AOW en beperking H-rente aftrek, D wil geen grote boerderijen meer, en E wil geen koopzondag, geen abortus, geen euthanasie, geen homohuwelijk maar wel de vrouw terug aan het aanrecht. "Wat een land, wat een land, waar dat allemaal maar kan......." zong ooit Wim Kan.

frans49
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#5 Bericht door frans49 » donderdag 10 juni 2010, 13:42

joepattaya schreef:Ik heb er niet zo veel verstand van, maar volgens mij wordt het een helse kluif om op de 1 of andere manier een meerderheids-coalitie te vormen, die ook nog eens iets gaat bereiken.
De datum van 1 juli van Mark Rutten gaat zeker niet lukken.

Maar Rutte bedoelde 1 juli 2011.
En zelfs dat is nu twijfelachtig. :mrgreen:
Bangkok diedeldiedeldie.
Bangkok is the place for me.
You can go ........

Harm
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#6 Bericht door Harm » donderdag 10 juni 2010, 16:26

prajak schreef:Ja, heel moeilijk, want men heeft breekpunten ! A niet met B, C wil geen verhoging AOW en beperking H-rente aftrek, D wil geen grote boerderijen meer, en E wil geen koopzondag, geen abortus, geen euthanasie, geen homohuwelijk maar wel de vrouw terug aan het aanrecht. "Wat een land, wat een land, waar dat allemaal maar kan......." zong ooit Wim Kan.

C is al na de winst ONMIDDELLIJK terug gekomen op dit "breekpunt"
C laat nu al zien hoe onbetrouwbaar hij is.
De wind in je leven kan je niet veranderen, maar hoe je je zeilen zet, bepaal jezelf
leef je leven zo intens als maar mogelijk is, hierna ben je o zo lang dood.

Mart
Erelid
Erelid

#7 Bericht door Mart » donderdag 10 juni 2010, 17:13

Ruim 60% van de stemmers is van mening dat JP kiezersbedrog heeft gepleegd. Maar die is nu vertrokken en het rommelt lekker binnen die club.

Maar vergeet Woutertje niet, die heeft toch ook het zinkend schip verlaten :?:

Ruim anderhalf Miljoen PVV stemmers zijn echt niet allemaal tokkies :idea:

GW is beslist niet mijn vriend, en laten we maar eens afwachten hoe de formatie gaat worden. :o
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was

greenthaiway
Expat
Expat
Contacteer:

#8 Bericht door greenthaiway » vrijdag 11 juni 2010, 06:29

Laatste portie stemmen vrijdag bekend...
http://www.nu.nl/nieuws/2267282/laatste ... ekend.html
Persoonlijk hoop ik dat de laatste druppel, hahahaha, mijn stem op Job Cohen PvdA, de emmer doet overlopen
naar een gelijke zetelverdeling voor VVD en PvdA :mrgreen:
Ik teken hierbij wel aan dat de wens de vader is van de gedachte...

RuudThai
Expat
Expat

#9 Bericht door RuudThai » vrijdag 11 juni 2010, 07:12

greenthaiway schreef:Laatste portie stemmen vrijdag bekend...
Persoonlijk hoop ik dat de laatste druppel, hahahaha, mijn stem op Job Cohen PvdA, de emmer doet overlopen
Het zou zelfs zo kunnen zijn dat bij de nieuwe restzetelverdeling de VVD er eentje moet inleveren ten gunste van de PvdA... en dan is de stand 31-30 in het voordeel van Cohen!

RuudThai
Expat
Expat

#10 Bericht door RuudThai » vrijdag 11 juni 2010, 07:38

Wat zouden eigenlijk al die stemmers op Wilders gaan doen als de PVV na een kort verplicht nummertje onderhandelen definitief buiten de formatie valt?
Die trekken misschien wel een rood hempie aan met een silhouetfoto van hun Grote Leider erop en één of ander runenteken op de mouwen, trekken op naar het Binnenhof en houden dat en eromheen een paar maanden bezet en eveneens het winkelcentrum Babylon rond het Centraal station, bouwen barricades van hooivorken en rieken en gooien molotovcocktails naar iedereen die het niet met hen eens is. De politie zal dat toch wel toestaan???? ;) :oops: :shock: :evil: :mrgreen:

vleespet
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#11 Bericht door vleespet » vrijdag 11 juni 2010, 08:42

RuudThai schreef:Wat zouden eigenlijk al die stemmers op Wilders gaan doen als de PVV na een kort verplicht nummertje onderhandelen definitief buiten de formatie valt?
Die trekken misschien wel een rood hempie aan met een silhouetfoto van hun Grote Leider erop en één of ander runenteken op de mouwen, trekken op naar het Binnenhof en houden dat en eromheen een paar maanden bezet en eveneens het winkelcentrum Babylon rond het Centraal station, bouwen barricades van hooivorken en rieken en gooien molotovcocktails naar iedereen die het niet met hen eens is. De politie zal dat toch wel toestaan???? ;) :oops: :shock: :evil: :mrgreen:
Of ze lopen morgen mee in venlo bij de demonstratie van de NVU (nederlandse volksunie)
Dit stelletje kakkerlakken ziet in de verkiezingsuitslag een vrijbrief om weer van zich te laten horen,dit stelletje nazi's(waar Hans van Balen nog lid van is geweest)is de volgende stap in de rechtse opmars.
iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen.Thé Lau

greenthaiway
Expat
Expat
Contacteer:

#12 Bericht door greenthaiway » vrijdag 11 juni 2010, 08:51

vleespet schreef:
RuudThai schreef:Wat zouden eigenlijk al die stemmers op Wilders gaan doen als de PVV na een kort verplicht nummertje onderhandelen definitief buiten de formatie valt?
Of ze lopen morgen mee in venlo bij de demonstratie van de NVU (nederlandse volksunie)
Dit stelletje kakkerlakken ziet in de verkiezingsuitslag een vrijbrief om weer van zich te laten horen,dit stelletje nazi's(waar Hans van Balen nog lid van is geweest)is de volgende stap in de rechtse opmars.
Terwijl die van Balen nog lid was van de VVD?
Was dat geen reden voor een royement?

greenthaiway
Expat
Expat
Contacteer:

#13 Bericht door greenthaiway » vrijdag 11 juni 2010, 08:52

RuudThai schreef:
greenthaiway schreef:Laatste portie stemmen vrijdag bekend...
Het zou zelfs zo kunnen zijn dat bij de nieuwe restzetelverdeling de VVD er eentje moet inleveren ten gunste van de PvdA... en dan is de stand 31-30 in het voordeel van Cohen!
Laten we het hopen! :mrgreen: :twisted

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”