Iemand nog tips over de nachtvlucht?

Moderator: Loempia
Vanaf phuket airport is het geen probleem om laat nog richting Patong te gaan. Mini busje voor 350 baht ben ik niet zeker van, taxi 600 baht wel. Ik zou wel een dagje in Phuket blijven zeker wel de moeite. Dan kan je daar een trip naar Phi Phi boeken. Dan heb je gelijk je bus en boot erheen plus nog een volle dag met excursie. Normaal gesproken is zon excursie 1 dag. Je kan ook 3 dagen blijven. Dan heb je de eerste dag excursie en dan neem je gewoon 3 dagen later de boot en bus mee terug met de excursie van die dag. Vanaf patong kan je dan weer een bus nemen richting Surat thani/don sak om je boot naar Koh tao te nemen. Dit hebben wij ook gedaan afgelopen Januari. Op Phi phi weet ik nog wel een leuke snorkel excursie voor 700 baht, garantie op snorkellen met haaien!! Verder ga je nog de hoogte punten langs rond Phi Phi erg leuk en goedkoop zat zelfs een lunch bij in. Mocht je meer info willen over beide excursies laat het maar weten.Pivo schreef:Nu de situatie in Thailand weer tot rust lijkt te komen ga ik weer verder met de voorbereidingZit nu te kijken naar een vliegticket van Chiang Mai naar Phuket. Vroeg boeken blijkt wel aantrekkelijk want de prijzen die ik een maand geleden zag gelden al niet meer. Er is nu echter wel een super promo, ticket voor slechts 550 baht pp. Nadeel is dat deze vlucht om 22:30 vertrekt en rond 00:30 aankomt in Phuket. Is het dan nog net zo eenvoudig om van het vliegveld naar een hostel te komen? Voor ons onervaren reizigers lijkt het zo onpraktisch of valt dat heel erg mee?
Ziet er goed uit 'Railay' (koh kai) ben er zelf nooit geweest maar ga er zeker een keer kijken.Pivo schreef:Meer info als altijd beter dus graag! Naar aanleiding van ervaringen van vrienden met Phi Phi in het hoogseizoen zijn we nu ook aan het kijken om misschien Railay aan te doen. De scenery is vergelijkbaar met Phi Phi, maar dan geen eiland en zonder bezopen Engelsen
Oh, en ik heb me vergist in het aantal dagen dat we in Thailand zijn dus een visum is toch niet nodig