Kan je nagaan hoe ze eruit zietMart schreef:Dus zoiets van tuseen de 87 en 102Leven die nog in Thailand
![]()
![]()

Had effe geen rekening gehouden met jouw senioriteit makker
Moderator: Loempia
Kan je nagaan hoe ze eruit zietMart schreef:Dus zoiets van tuseen de 87 en 102Leven die nog in Thailand
![]()
![]()
Gardensafari schreef:Mijn vriendin is 17 jaar jonger dan ik. We hebben elkaar in Nederland ontmoet. Zij heeft een NL-paspoort.
We zijn verliefd geworden en wonen nu drie jaar samen.
Had me ook kunmnen gebeuren met een Nederlandse, Russische of Zuid-Amerikaanse vrouw.
Maar het is toevallig een Thaise en sommigen kijken daarvan raar op.
Maar slechts weinigen hebben het mij direct gezegd.
De meesten accepteren haar nu volkomen; de anderen heb ik vaarwel gezegd.
Ze is de oogappel van mijn ouders (beiden rond de 80).
Het gaat om liefde. Of die er nu meteen is of wat langzamer groeit doet niet terzake.
Een andere grond voor een goede relatie is er volgens mij niet.
Of het moet een puur economische relatie zijn, van welk feit beide partijen zich bewust zijn.
Lang leve de lol.Ice-CNX2009 schreef:Gardensafari schreef:Mijn vriendin is 17 jaar jonger dan ik. We hebben elkaar in Nederland ontmoet. Zij heeft een NL-paspoort.
Had me ook kunmnen gebeuren met een Nederlandse, Russische of Zuid-Amerikaanse vrouw.
Het gaat om liefde. Of die er nu meteen is of wat langzamer groeit doet niet terzake.
Of het moet een puur economische relatie zijn, van welk feit beide partijen zich bewust zijn.
Hans,
Ook ik sluit mij aan. Heb de zelfde ervaring zoals jij omschrijft.
Degenen die het veroordelen heb ik ook inderdaad vaarwel gezegd en degene die het omarmen zijn de echte vreienden in het leven.
Gijs
Vergeet je niet je moppies te plaatsen in die andere rubriek wel zo belangrijk .Wouter_Udon schreef:Lang leve de lol.Ice-CNX2009 schreef:Gardensafari schreef:Mijn vriendin is 17 jaar jonger dan ik. We hebben elkaar in Nederland ontmoet. Zij heeft een NL-paspoort.
Hans,
Degenen die het veroordelen heb ik ook inderdaad vaarwel gezegd en degene die het omarmen zijn de echte vreienden in het leven.
Gijs![]()
![]()
Nee hoor, kijk maar.Bean schreef:Vergeet je niet je moppies te plaatsen in die andere rubriek wel zo belangrijk .Wouter_Udon schreef:Lang leve de lol.Ice-CNX2009 schreef:
Hans,
Gijs![]()
![]()
Ice-CNX2009 schreef:Wouter,
bedankt voor de aanvulling, ook op het forum moet je het van echte vrienden hebben......![]()
![]()
Maar volgende keer wel in goed nederlands graag![]()
Gijs
Gardensafari schreef:Die Wouter toch... Geef hem een korte en hij maakt er zo een lange van. En dat op zijn leeftijd![]()
![]()
![]()
![]()
Wouter_Udon schreef:Gardensafari schreef:Die Wouter toch... Geef hem een korte en hij maakt er zo een lange van. En dat op zijn leeftijd![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit pas in mijn tweede jeugd dus dat moet nog wel lukken dacht ik.![]()
![]()
Marien schreef:Heb het net nog maar even gevraagd aan mijn Thaise vriendin. Zij is bijna 26, ik 10 jaar ouder. Wat ze zegt is dat ouder beter is, 45, 46, 47 okay. 48? Yes, but that's the limit for me.
Ik weet ook niet waarom, maar blijkbaar is ruim 20 jaar ouder geen probleem voor een midden twintiger.
Als ik trouwens opmerkingen maak wanneer ik een jong ding met een oudere man zie, vindt ze dat erg onrespectvol, etc. Ook over het uiterlijk mag ik van haar echt geen grapjes maken. Toch echt cultuur bepaald, wat wij aantrekkelijk vinden.
Inderdaad, zo zie ik dat ook.NieTan schreef:Ik en mijn vriendin praten hier ook regelmatig openhartig over. Jou vriendin zegt ouder is beter......
Waarom zegt ze dat denk je? Niet omdat ze een oudere man over het algemeen aantrekkelijker vind. Ze denk dat ze met een oudere man meer zekerheid heeft. Bijna elke Thaise vrouw droomt van een jonge aantrekkelijke man die ook nog eens goed voor haar kan zorgen. Echter zijn die in Thailand zeer schaars.. Elke Thaise vrouw kent wel 1 of meer verhalen uit haar omgeving waaruit blijkt dat jonge jongens alleen maar aan fun denken en weinig verantwoordelijkheids gevoel hebben en geen geld in het laatje brengen. Daarom zullen ze vaak zeggen dat een oudere man beter is. Maar diep in hun hart wil 99% een jonge man die ze dit wel kan bieden.
========jumbo schreef:Zat nog effe wat na te prakkedenken over dit onderwerp en het 'gegeven' dat mannen altijd de ouderen lijken zijn in de relaties (maar zeker niet altijd de volwassene![]()
)
Thaise schoonmoeder ( B-pakketje) heeft een jongere Thaise man, Ex NL vrouw (B Pakketje) heeft een jongere vent, dochter (NL) heeft een jongere vriend
zomaar drie gevallen in mijn omgeving en zo zullen er talrijke meer zijn..
Nu de vrouw ge-emancipeerd lijkt te zijn en de man ge-evrouwcipeerd?? worden de rollen dus omgedraaid.
Hehehe, was ik vroeger al een fan van, maar naarmate ik ouder wordt is het minder geworden, vreemd???Ice-CNX2009 schreef:
En dan niet te spreken over de nieuwe trend COUGARS![]()
in Nederland jagend op jonge mannen. Dat naast de Gold diggers
![]()
die alleen voor het geld doen dus wat is het anders in Nederland?
Ach ja, zo blijven de rollen switchen......