stevenl schreef:Tja, vervelend.
Aan de andere kant: je hebt gewacht met actie nemen tot je overstay had, in plaats van de overstay te vermijden en direct na verlies actie te nemen.
Ja beste man, de timing was niet gunstig: Songkhran, 2 weken wachten op paspoort + nog enkele ongunstige data en dan zit je zo aan een overstay bij een verblijf van 1 maand. Niet zo bijdehand doen hoor, dat werkt deze keer niet.
Anyway, update:
Naar immigration in Bangkok, wow wat een gebouw, groooot! Heel ongunstig gelegen qua bereikbaarheid openbaar vervoer.
Ik was daar om 8:30 en om 10:30 was het klusje geklaard. Ik raad iedereen aan om zo vroeg mogelijk te gaan, men heeft ook lunch van 12:00-13:00.
Moest 2 keer naar de copycenter, wat ook veel tijd in beslag nam. De dame was vriendelijker dan vriendelijk. Zoals velen van jullie al zeiden, heb ik een verlenging van 7 dagen voor 1,900 baht. Ze vroeg wel naar mijn ticket, maar ik zei dat ik het niet bij me had en dat ik naar Laos had gewild, maar dat ik mijn plannen nu moet wijzigen. We hebben wat Thaise woorden uitgewisseld en ze wenste me Chok dii, veel geluk.
Leuker kunnen ze het niet maken, maar wel vriendelijker ;-)
Vriendelijke mensen is echt wat me op de been houdt, want dat heb je in sommige situaties echt nodig.
Tot nu toe geen klagen hierover, behalve dan die ene ellendeling van een dief.
Over en uit.