Vervolg(ing) Thaksin

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
RuudThai
Expat
Expat

Re: Vervolg(ing) Thaksin

#76 Bericht door RuudThai » zondag 14 maart 2010, 16:56

Wouter_Udon schreef:
dutch schreef:Ferwert,
Welke informatiebron(nen) gebruik jij eigenlijk om op de hoogte te blijven van de toestanden in Thailand?

Ik denk alleen zijn vrouw. En als hij haar niet gelooft, volgt, dan ......... krijgt hij geen eten. ;) :mrgreen:
Eten? Dat is wel te regelen maar ik denk dat hij dan iets anders niet krijgt... ;) :o 8-)
Hij slaapt met één der roodhemdenleidsters en als hij niet precies haar indoctrinaties volgt, zal het daar bij blijven vrees ik voor hem :D :D :D

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#77 Bericht door prajak » maandag 15 maart 2010, 01:33

Is die persoon Ferwert een "hij" ?

Welke informatiebronnen heb je dan geraadpleegd ?

Ferwert
heeft ervaring
heeft ervaring

#78 Bericht door Ferwert » maandag 15 maart 2010, 01:34

Hello mijn Frisian vriend RuudThai

Heel, heel bedankt voor jouw concern. Ik ben heel bly zulke vrienden te hebben die zo over mijn welfare denken.

But alas, jullie clubje van Thaksin-haters en Amataya brainwashed Farangs zijn niet meer voor mij genoeg om te bother with. Eindelijk leer ik een beetje van deze website.

Op dat andere thread dat heeft met de Demonstratie te doen, zie ik dat er all ongeveer 350 lezers zijn, en alleen 20 of zo posts, meest van jouw clubje. Ik will enjoy informing die 350 lezers. Ik weet niet hoe veel daar van in Nederland zijn, en hoe veel in Thailand. Dat heb ik nog niet geleerd.

Ik schrijf mij point-of-view, en laat de lezers beslissen wie heeft in-depth knowledge, en wie niet.

Maar als je ooit door Chaiyaphum gaat, ik maak hier heel goed koffee, met speculaas en wat Koek, met BVN Nederlandse televisie.

Maar als je voor koffie komt, moet je Fries praten!

dutch
Expat
Expat

#79 Bericht door dutch » maandag 15 maart 2010, 02:12

quote Ferwert
Ik schrijf mij point-of-view
unquote

Ik herhaal mijn vraag nog maar eens een keer.

Welke informatiebron(nen) gebruik jij Ferwert en zou je deze wetenschap met ons kunnen delen?

Misschien kunnen we daaruit leren waarom je denkt dat uitsluitend en alleen de "Roden" de wijsheid in pacht hebben.
(lees dat stukje van Carpediem in dat andere topic nog maar eens goed door. ;) )
De wereld bestaat niet alleen uit zwart-wit maar er is ook een verrekte hoop grijs. :lol:
"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan

prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#80 Bericht door prajak » maandag 15 maart 2010, 07:25

Buitengewoon interessant artikel in de BKK Post van vandaag maandag op blad 1 van de business bijlage. Taaie kost om te lezen maar erg verhelderend. Ze nemen je terug naar 2006 toen de familie de aandelen S. Corp wilde verkopen aan de staat Singapore en er een vehikel voor nodig had, het familiebedrijf A.R. op een lekker eiland.

Laat nu precies daar de sleutel liggen voor een nieuwe belastingclaim van totaal 1 miljard usd ten name van twee kinderen OF een vervolging wegens vermenging van belangen toen T MP was. Uit deze malaise hebben zelfs de beste advocaten van het land de familie niet kunnen redden.

Het hoopvol inschakelen van het eiland-vehikel hangt nu als een molensteen om de nek en ligt als een steen op de maag. Het vehikel bleek verworden tot een vermolmd en wormstekig pieremagochel. Helemaal geen janplezier…..

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”