Ferwert schreef:Red Shirt Democracy Movement against de Amataya, against de Aristocracy, against de military, against de elite En against de media...de Nation en de Bangkok Post
Ik sta met de mensen die Democratie terug willen hebben dat de militaire en de Amataya van hun heeft gestolen....You stand by de Amataya, de military en all die mensen die niet Democratie willen hebbben, maar hun eigen mensen to appoint.
Zo ver, allemaal geele op dit Board......Ik weet well dat all deze geele en ik, maken things ongeveer even, maar ik wou well graag som help hebben. After all, ik ben in de majority, en de geele in de minority. Waar zijn mijn helpers. Of heeft de Amataya Media eidereen onder de knoffel? Dat kan ik well een beetje verstaan. Dat zijn de enigste kranten dat Farang kan lezen. En als zij dag in, dag uit dit Amataya propaganda leest, dan eindelijk beginnen zij het te geloven..
Maar ik heb hope!
Lees voor wat betreft de Bangkok Post dit eens even:
THAILAND: Media Caught in Red-or-Yellow Divide Too
......................
"I think only about 30 percent are trying to present balanced stories about this current political situation. The rest all have taken sides," she said.
“A big mess” is how a journalist working for a leading Bangkok-based daily, who requested anonymity, calls the Thai media when it comes to covering the political tensions in the country.
"
'Bangkok Post' seems to be leaning towards the 'centre red', while 'The Nation' is now extreme yellow. In that sense, you have a balance of views," quipped the journalist, referring to the two English-language dailies in Thailand.
He added: "'Bangkok Post' seems to take sadistic glee in running reds-related stories to make the yellow feel downtrodden while 'The Nation' runs yellow stories to make the reds feel rotten. I think both sides want to win."
.......................
Te lezen in
http://www.prachatai.com/english/node/1667
Ferwert, je vriendjes bij Prachatai schijnen tot de conclusie te komen dat de Bangkok Post niet tot de Amataya media behoort maar een "rode" koers vaart! Hoe vind je dat?