Censuur of dient men een hoger belang ? Rust ?

Thailand gerelateerde nieuws- en krantenartikelen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
prajak
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Censuur of dient men een hoger belang ? Rust ?

#16 Bericht door prajak » donderdag 11 februari 2010, 17:24

Tijdens de laatste verkiezingen waarin de heer T met zijn TRT partij mocht deelnemen stond hij afgebeeld op billboards naast de lokale hotemetoot. In een koninklijke hermelijnen mantel ! De grootheidswaanzin ten top.

En dat in dorpen waarin mensen moeten ploeteren voor hun hapje rijst en nauwelijks rond kunnen komen. Van die mensen heeft hij gestolen ! Van die mensen heeft hij centen gejat. Jatten uit de staatsruif is jatten van de armsten. Terecht dat het spul nu misschien wordt afgepakt, als dat al doorgaat. Er zal wel een Thaise uitspraak komen, de kerk in het midden latend......

Hij heeft geen beroep aangetekend tegen zijn veroordeling. Hij is het er dus mee eens. Hij mag nu dokken. Een zakcent voor hem...... Anderhalf miljard euro. Ik ben niet arm maar er zijn wel eens dagen dat ik dat bedrag niet in mijn zak heb.

jumbo
Expat
Expat

#17 Bericht door jumbo » vrijdag 12 februari 2010, 03:25

RuudThai schreef: Hé, ik verdacht jumbo er altijd van tot de unverfroren thaksindwepers te behoren, maar hier geeft-ie hem toch (eindelijk) z'n vet :D :mrgreen: ! Bravo!
Vergis je niet in mijn mening Ruud.. en lees mijn posten altijd goed door en daarna nog een keer :P
politiek gezien was (en is hij waarschijnlijk) een topper alleen kan hij net zoals zovelen in de regio het verschil tussen mijn en dijn niet...... komt met de jaren wel goed...met anderen dan....
maar voor Thailand was hij internationaal en regionaal politiek gezien zonder meer het beste wat er kon gebeuren...
Hij had gewoon goede en slimmer als hem zijnde (leper kan bijna niet) adviseurd moeten hebben, maar in Azie slaat bewondering vaak om naar vergoddelijking.... en dan gaat het mis
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum

RuudThai
Expat
Expat

#18 Bericht door RuudThai » vrijdag 12 februari 2010, 16:05

jumbo schreef:
RuudThai schreef: Hé, ik verdacht jumbo er altijd van tot de unverfroren thaksindwepers te behoren, maar hier geeft-ie hem toch (eindelijk) z'n vet :D :mrgreen: ! Bravo!
Vergis je niet in mijn mening Ruud.. en lees mijn posten altijd goed door en daarna nog een keer :P
politiek gezien was (en is hij waarschijnlijk) een topper ............
Ach ja, in het land der blinden is éénoog koning! :roll: :mrgreen:

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”