Ben benieuwd hoe zich dat ontwikkeld.

http://www.thaivisa.com/forum/Tuk-Tuks- ... 31886.html
Moderator: Loempia
Hangt aan de boom Prajakprajak schreef:Moerbei vlekken ! Ik heb al heel wat kleren in de was gedaan en je krijgt het er niet uit ! De buren lopen nu met die kleren rond. Die paarse rommel is onverwoestbaar. Op de huid gaat het nog, een paar keer flink met zeep en harde borstel, maar in kleding nestelt het zich onuitwisbaar. Al zal er best iets voor zijn maar dat heb ik in TH nog niet ontdekt.
prajak schreef:Moerbei vlekken ! Ik heb al heel wat kleren in de was gedaan en je krijgt het er niet uit ! De buren lopen nu met die kleren rond. Die paarse rommel is onverwoestbaar. Op de huid gaat het nog, een paar keer flink met zeep en harde borstel, maar in kleding nestelt het zich onuitwisbaar. Al zal er best iets voor zijn maar dat heb ik in TH nog niet ontdekt.
Gisterenochtend ben ik door Hua Hin gereden, uurtje of 10.elst99 schreef:Vanmorgen uit een zwaar bewolkt Bangkok vertrokken naar Hua Hin, onderweg zon maar bij aankomst in Hua Hin is het hier ook zwaar bewolkt. Nog geen regen, maar zou hier ook wenselijk zijn.
Ik zit er begin Maart voor 10 dagen maar hoop toch op hetzelfde weer als vorig jaar op die tijd (stralend en geen regen en toch weer niet TE heet)elst99 schreef:Ja Sert, heerlijk zo'n bui! Vanmorgen ook weer bewolkt, maar het klaart alweer wat op dus de regen gaat nu waarschijnlijk niet door! Zou het persoonlijk lekker vinden nog zo'n bui, maar er zijn hier in mijn buurt die daar anders over denken!