meh moet een nieuwe knie omdat het kraakbeen versleten is.
waar kan dit goed (en liefst ook goedkoop) gedaan worden?
enne... raakaa tauraai ongeveer?
de genen met tijd en energie over mogen trouwens gerust een hulpfonds oprichten

Moderator: Loempia
Jim schreef:gezien de gemiddelde leeftijd op dit forum zal iemand dit best kunnen weten
Wil je eerst even je belasting gegevens.je medische dossier en je pincode hier openbaar maken (oh ... en ook het saldo van je bankrekening(en) anders beginnen we er niet meer aan.Jim schreef:gezien de gemiddelde leeftijd op dit forum zal iemand dit best kunnen weten
ok, ik zal ff zoeken.jumbo schreef: kraakbeen kan volgens mij ook geregenereerd worden met de juiste medicatie
zelfs oefening baart in dit geval kunst
effe googelen
is hier (thailand) te krijgen en is inderdaad wat de artsen normaliter voorschrijvenJim schreef:ik heb iets gevonden over glucosamine.
ziet er veel belovend uit.
straks maar even kijken wat de dokter er van zegt en of het hier uberhaupt te krijgen is .
En niet vergeten, kopie aankomst kaart, trouwakte, geboortebewijzen, BSN , vervaldatum paspoort, naam en adres schoonfamilie, contact adressen in NLdutch schreef:
Wil je eerst even je belasting gegevens.je medische dossier en je pincode hier openbaar maken (oh ... en ook het saldo van je bankrekening(en) anders beginnen we er niet meer aan.
Al die vragen die dan weer op je afkomen .Beter meteen goed geregeld,niet ????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heeft een band uit Volendam met alles van doen, de rest kan ik wel begrijpen, maar dat slaat allesMart schreef:En niet vergeten, kopie aankomst kaart, trouwakte, geboortebewijzen, BSN , vervaldatum paspoort, naam en adres schoonfamilie, contact adressen in NLdutch schreef:
Wil je eerst even je belasting gegevens.je medische dossier en je pincode hier openbaar maken (oh ... en ook het saldo van je bankrekening(en) anders beginnen we er niet meer aan.
Al die vragen die dan weer op je afkomen .Beter meteen goed geregeld,niet ????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jumbo schreef:Wat heeft een band uit Volendam met alles van doen, de rest kan ik wel begrijpen, maar dat slaat allesMart schreef:En niet vergeten, kopie aankomst kaart, trouwakte, geboortebewijzen, BSN , vervaldatum paspoort, naam en adres schoonfamilie, contact adressen in NLdutch schreef:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()