Hallo,
In november vertrek ik voor 2 maanden naar Thailand. Ergens in die 2 maanden wil ik ook een paar dagen naar Cambodja. Als ik dan een double entry visum voor 60 dagen neem is dat dan ok? Ik neem aan dat ik dan bijv. na 6 weken een paar dagen naar Cambodja kan en daarna weer probleemloos Thailand in kan?
mvrgr. Martin.
Double entry visum, begrijp ik dit goed?
Moderator: Loempia
-
- heeft ervaring
-
- Standaard Lid
Re: Double entry visum, begrijp ik dit goed?
ja, goed begrepen.
Tourist visa = single entry
Op het moment dat je het land verlaat, is je visum meteen afgelopen. No refunds....
Tourist visa = single entry
Op het moment dat je het land verlaat, is je visum meteen afgelopen. No refunds....
-
- Volwaardig lid
of je neemt een single entry en gaat de laaste 15 dagen pas naar Cambodja a;s je thailand over land weer binnen komt krijg je weer 15 dagen,
-
- Volwaardig lid
Je hebt denk ik een retourtje Bangkok gekocht. Nou, 15 dagen voor vertrek plus het aantal dagen in Cambodja de grens over en over land terug, net wat Khon Neu zegt. Dan heb je 15 dagen om te verkassen. Neem een dag speling, zou ik aanraden. Tel 14 dagen hier aan het einde van jouw reis.
- joepattaya
- Expat
Een toeristenvisum kan zowel een single als een double entry zijn.Thongpoon schreef:Hallo,
In november vertrek ik voor 2 maanden naar Thailand. Ergens in die 2 maanden wil ik ook een paar dagen naar Cambodja. Als ik dan een double entry visum voor 60 dagen neem is dat dan ok? Ik neem aan dat ik dan bijv. na 6 weken een paar dagen naar Cambodja kan en daarna weer probleemloos Thailand in kan?
mvrgr. Martin.
Met een dubbele entry, vervalt je eerste entry bij binnenkomst en je moet zorgen dat je voordat de 60 dagen over zijn, je de 2e entry hebt gebruikt (bijvoorbeeld bij binnenkomst na een trip naar Cambodja).
Je kunt zelfs op de 59e dag nog eens verlengen voor 30 dagen bij een Immigratie Dienst in Thailand.
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.