Werk in Phuket ?

Post hier al je vragen voor wonen en werken in Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
bart2k2
komt net kijken
komt net kijken

Werk in Phuket ?

#1 Bericht door bart2k2 » woensdag 16 september 2009, 20:48

Beste Forum leden,

Ik ben al een jaar bezig om werk te vinden in Phuket, maar tot nu toe nog geen geluk. Zonder sponsor en werkvergunning heb je niet veel kans. Ik ben de laatste 5 jaar regelmatig in Thailand geweest en voel mij daar op mijn gemak en gelukkig. Ik weet (nog) niet of ik heel mijn leven in Thailand zou willen verblijven, maar toch wel zeker een aantal jaar. Ik ben bereid om op eigen kosten te verhuizen en accepteer een lokaal gemiddeld salaris. Ik ben 38 jr en breng met mij mee een diploma 'Bachelor in Marine operations' en 12 jaar werkervaring in de internationale scheepvaart. Met name de jacht industrie op Phuket spreekt mij erg aan omdat ik een persoonlijke interesse heb in jachten. Wie kan mij advies geven over hoe het beste te handelen voor het vinden van een baan of het participeren in / of mede opzetten van een bedrijf in Phuket ? En het verkrijgen van een verblijfs- en werkvergunning ? Alle tips zijn welkom en worden gewaardeerd !

Bedankt.

Manuel
Expat
Expat
Contacteer:

Re: Werk in Phuket ?

#2 Bericht door Manuel » donderdag 17 september 2009, 11:00

Bart, ik neem aan dat jij dit bent.... http://phuketgazette.net/classifieds/de ... 656&Cat=25

Indien je op Phuket komt, kom eens langs. Kan je enige info geven en met een beetje geluk kom je iemand uit de marine industry tegen aan mijn bar. Zo al een Nieuw Zeelander die hier werk in deze industry zocht geholpen aan een baan... Hij hield het niet erg lang vol, salaris was te laag voor hem.

bart2k2
komt net kijken
komt net kijken

#3 Bericht door bart2k2 » donderdag 17 september 2009, 18:18

Goededag Manuel,

Bedankt voor je eerste hand uitreiking.
Ik ben net 2 weken terug van een regenachtig Phuket. Maar misschien ben ik er weer over een paar maanden en zal je uitnodiging in mijn achterhoofd houden.

Met vriendelijke groet.
Bart

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#4 Bericht door Wouter_Udon » donderdag 17 september 2009, 18:53

bart2k2 schreef:Goededag Manuel,

Bedankt voor je eerste hand uitreiking.
Ik ben net 2 weken terug van een regenachtig Phuket. Maar misschien ben ik er weer over een paar maanden en zal je uitnodiging in mijn achterhoofd houden.

Met vriendelijke groet.
Bart

Als ik zo vrij mag zijn: jouw telefoonnummer in de advertentie van de Phuket Gazette klopt niet, ik mis een cijfer.
Live your dream, don't dream your life.

bart2k2
komt net kijken
komt net kijken

#5 Bericht door bart2k2 » donderdag 17 september 2009, 19:10

Wouter,

Klopt, is fout gegaan.

Mvgr,
Bart
Laatst gewijzigd door bart2k2 op vrijdag 18 september 2009, 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Wouter_Udon
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#6 Bericht door Wouter_Udon » donderdag 17 september 2009, 19:20

bart2k2 schreef:Wouter,

Klopt, is fout gegaan. Dit is een 2.

Mvgr,
Bart

Mooi dat je het hier vermeld maar het was eigenlijk meer mijn bedoeling om jou er op opmerkzaam te maken zodat je eea misschien nog zou kunnen laten wijzigen of de advertentie opnieuw zou kunnen laten plaatsen.
Succes in elk geval met het vinden van een job in Phuket.
Live your dream, don't dream your life.

Plaats reactie

Terug naar “Wonen en werken in Thailand”