jaar in buitenland werken
Moderator: Loempia
-
- heeft ervaring
Re: jaar in buitenland werken
dat snap ik, maar dan alsnog de vraag of we et niet als voldaan kunnen beschouwen.
- jumbo
- Expat
lijkt me van niet nee....justice strike schreef:dat snap ik, maar dan alsnog de vraag of we et niet als voldaan kunnen beschouwen.
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum
-
- heeft ervaring
Dat is jammer. Het een heeft ook geen invloed op het ander. Dus de discussie over het vinden van werk moet daardoor ook niet gehinderd zijn.
Ik ken overigens geen andere manieren om aan een werkvergunning te komen anders dan hier al bekend zijn.
Ik ken overigens geen andere manieren om aan een werkvergunning te komen anders dan hier al bekend zijn.
- jumbo
- Expat
En in dat geval wikt en beschikt de immigratie...... waarover jezelf, zonder de reden, hebt aangegeven dat het 'voor jou niet relevant is'justice strike schreef:Dat is jammer. Het een heeft ook geen invloed op het ander. Dus de discussie over het vinden van werk moet daardoor ook niet gehinderd zijn.
Het blijft derhalve wat onduidelijk en deze onduidelijkheid is door jezelf gecreerd, daar tegenover staat dat je wel tot in de details geinformeeerd wil worden over jouw specifieke probleem
Kennelijk heb je andere maatstaven waar het jezelf aangaat....
-
- heeft ervaring
Goed ik kan om redenen die ik hier niet uiteen kan zetten daar gewoon niet op in gaan.
Laatst gewijzigd door justice strike op dinsdag 08 september 2009, 08:16, 2 keer totaal gewijzigd.
- jumbo
- Expat
duidelijkjustice strike schreef:Goed ik kan om redenen die ik hier niet uiteen kan zetten daar gewoon niet op in gaan.
-
- Erelid
Einde verhaal
wie volgt

Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was
dat iedereen gelukkig was
-
- Expat
"Ze" vragen,"ze" hebben antwoorden ,"ze" weten het beter , misschien de tijd(ouderdom) dat hun antwoorden geeft ?Mart schreef:Einde verhaalwie volgt
![]()
คิดดี พูดดี ทำดี โลกนี้น่าอยู่
Gelukkig zijn
is niet krijgen wat we verlangen...
Maar tevreden zijn met wat we hebben...
Gelukkig zijn
is niet krijgen wat we verlangen...
Maar tevreden zijn met wat we hebben...
-
- heeft ervaring
misschien een generatie verschil, maar ik heb geen idee wat je nu precies bedoelt.
-
- Expat
Het is langzamerhand een wat warrige discussie geworden.
Voor wat het dan waard is:Ik geloof niet dat ik justice zou aannemen,indien ik voorzitter van de commissie zou zijn.
(en ik heb heel wat interviews en beslissingen achter m'n kiezen).
Zal wel generatiekloof zijn
Voor wat het dan waard is:Ik geloof niet dat ik justice zou aannemen,indien ik voorzitter van de commissie zou zijn.

(en ik heb heel wat interviews en beslissingen achter m'n kiezen).
Zal wel generatiekloof zijn

"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan
Ronald Reagan
-
- heeft ervaring
mwa goed, dit is niet hoe ik mij zou presenteren bij een interview
Normaal laat ik me ook niet zo storen door enkele stoorzenders, maar het is wel jammer dat men snel afgeleid is door zaken die geen rol spelen.
Overigens nog wat concretere contacten gekregen. Heb ook vernomen dat een PhD misschien wel makkelijk is ivm huisvesting ed. Dus dat hou ik ook nog even open.
Wat betreft die maat van me. Ik moet toch echt met hem even gaan overleggen, aangezien het toch nog wel de aardige voeten in het zand zal hebben zoals ik het zie

Overigens nog wat concretere contacten gekregen. Heb ook vernomen dat een PhD misschien wel makkelijk is ivm huisvesting ed. Dus dat hou ik ook nog even open.
Wat betreft die maat van me. Ik moet toch echt met hem even gaan overleggen, aangezien het toch nog wel de aardige voeten in het zand zal hebben zoals ik het zie

- jumbo
- Expat
justice strike schreef:mwa goed, dit is niet hoe ik mij zou presenteren bij een interviewNormaal laat ik me ook niet zo storen door enkele stoorzenders, maar het is wel jammer dat men snel afgeleid is door zaken die geen rol spelen.
Da's een nieuwe, hoor ik graag wat meer van in het belang van algemene informatie uiteraard, voornamelijk de ed maakt me nieuwsgierig
Overigens wat voor jouw geen rol speelt of een vanzelfsprekendheid is hoeft nog niet zo zijn voor anderen..... hoop niet dat je les gaat geven met de PhD....

-
- heeft ervaring
Ik snap wel dat iedereen nieuwsgierig is, en misschien schoot ik enigszins uit mijn slof, maar uiteindelijk is het alleen voor het bedrijf van belang of ik mag werken of niet. Niet hoe ik nu in detail tot die status gekomen ben.jumbo schreef:justice strike schreef:mwa goed, dit is niet hoe ik mij zou presenteren bij een interviewNormaal laat ik me ook niet zo storen door enkele stoorzenders, maar het is wel jammer dat men snel afgeleid is door zaken die geen rol spelen.
Da's een nieuwe, hoor ik graag wat meer van in het belang van algemene informatie uiteraard, voornamelijk de ed maakt me nieuwsgierig
Overigens wat voor jouw geen rol speelt of een vanzelfsprekendheid is hoeft nog niet zo zijn voor anderen..... hoop niet dat je les gaat geven met de PhD....![]()
Als je PhD doet dan kun je huisvesting (en eten) op de campus krijgen. Mijn broertje zit nu ook daar op tammasad (niet voor PhD maar toch), in de eerste instantie wilde hij niet op de campus wonen, maar het is toch wel erg makkelijk. Alleen je moet wel voor 12 uur snachts op je kamer zijn want je komt niet meer op het terrein als je van buiten komt.
- jumbo
- Expat
justice strike schreef:Ik snap wel dat iedereen nieuwsgierig is, en misschien schoot ik enigszins uit mijn slof, maar uiteindelijk is het alleen voor het bedrijf van belang of ik mag werken of niet. Niet hoe ik nu in detail tot die status gekomen ben.jumbo schreef:justice strike schreef:mwa goed, dit is niet hoe ik mij zou presenteren bij een interviewNormaal laat ik me ook niet zo storen door enkele stoorzenders, maar het is wel jammer dat men snel afgeleid is door zaken die geen rol spelen.
Overigens wat voor jouw geen rol speelt of een vanzelfsprekendheid is hoeft nog niet zo zijn voor anderen..... hoop niet dat je les gaat geven met de PhD....![]()
Als je PhD doet dan kun je huisvesting (en eten) op de campus krijgen. Mijn broertje zit nu ook daar op tammasad (niet voor PhD maar toch), in de eerste instantie wilde hij niet op de campus wonen, maar het is toch wel erg makkelijk. Alleen je moet wel voor 12 uur snachts op je kamer zijn want je komt niet meer op het terrein als je van buiten komt.
Ik dacht even dat je verwees naar je eigen bul, en dat het huisvesting anders dan de campus betrof, reguliere huisvesting zeg maar. Maar met bachelor degrees is dat ook al het geval....indien je van buiten komt zoals je zelf met je voorbeeld al aangeeft
Mijn dochter wil hier gaan studeren op de Rangsit University en we moeten speciale toestemming krijgen om haar buiten de campus, bij mij thuis dus, te laten wonen...
-
- heeft ervaring
Bij mijn broertje deden ze niet moeilijk over waar hij woonde, maar als hij op de campus ging wonen was het ook echt een curfew. Daar hield mijn broertje niet van, maargoed daar is hij ook weer van teruggekomen.jumbo schreef:justice strike schreef:Ik snap wel dat iedereen nieuwsgierig is, en misschien schoot ik enigszins uit mijn slof, maar uiteindelijk is het alleen voor het bedrijf van belang of ik mag werken of niet. Niet hoe ik nu in detail tot die status gekomen ben.jumbo schreef:
Ik dacht even dat je verwees naar je eigen bul, en dat het huisvesting anders dan de campus betrof, reguliere huisvesting zeg maar. Maar met bachelor degrees is dat ook al het geval....indien je van buiten komt zoals je zelf met je voorbeeld al aangeeft
Mijn dochter wil hier gaan studeren op de Rangsit University en we moeten speciale toestemming krijgen om haar buiten de campus, bij mij thuis dus, te laten wonen...