Vlucht CM - Udon Thani
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
Vlucht CM - Udon Thani
Weet iemand of een luchtvaartmaatschappij nog direkt vluchten uitvoert CM naar Udon?
Of moet dit nu weer via BKK nu Nok Air ermee is gestopt?
Live your dream, don't dream your life.
-
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Re: Vlucht CM - Udon Thani
Er gaan geen directe vluchten meer van Chiang Mai naar Udon Thani of omgekeerd. Je moet dus via Bangkok vliegen met bijvoorbeeld Air Asia.
When people lose everything and they have nothing left to lose, they lose it.
-
- Volwaardig lid
Dat wordt 2 x een vlucht. Er gaat een bus van CM naar UT ik meen de 809 maar dan zit je snel 11 uur, die gaat over Loei. Er is een andere optie als je in CM de trein neemt naar Pitsanulook en daar de bus naar KK en dan UT. Dat kan je een dag meer kosten maar dan zie je wel een van de mooiste delen van Thailand.
-
- Volwaardig lid
Ik was zelf ook al aan het zoeken gegaan maar helaas niet gevonden. Met de vraag hoopte ik dat iemand een geniaal idee zou hebben maar dat was dus ijdele hoop. Bedankt voor het meedenken, het worden dus gewoon twee vluchten, via BKK.
-
- Volwaardig lid
Via Google kreeg ik deze site. Heb verder niet gezocht.Wouter_Udon schreef:Weet iemand of een luchtvaartmaatschappij nog direkt vluchten uitvoert CM naar Udon?

http://www.asiatraveltips.com/news08/22 ... ways.shtml
Vrijheid is een recht wat niet krom te krijgen is.
-
- Volwaardig lid
Bedankt voor het meedenken en zoeken maar helaas is dit geen directe vlucht maar een stop in BKK.Rene schreef:Via Google kreeg ik deze site. Heb verder niet gezocht.Wouter_Udon schreef:Weet iemand of een luchtvaartmaatschappij nog direkt vluchten uitvoert CM naar Udon?
-
- Volwaardig lid
En een huurauto die je in Udon kunt inleveren? Geen idee of dat te duur wordt wegens drop off. Mooie trip, heb ik andersom gemaakt.Wouter_Udon schreef:Bedankt voor het meedenken en zoeken maar helaas is dit geen directe vlucht maar een stop in BKK.Rene schreef:Via Google kreeg ik deze site. Heb verder niet gezocht.Wouter_Udon schreef:Weet iemand of een luchtvaartmaatschappij nog direkt vluchten uitvoert CM naar Udon?
Vrijheid is een recht wat niet krom te krijgen is.
-
- Volwaardig lid
Rene schreef: En een huurauto die je in Udon kunt inleveren? Geen idee of dat te duur wordt wegens drop off. Mooie trip, heb ik andersom gemaakt.
Valt zeker te overwegen. We hebben wel een groep van 8 personen dus dat wordt dan sowieso een minibus.
- RuudThai
- Expat
Wij hebben 6 en 8 jaar geleden een minibus + chauffeur gehuurd in Chiang Mai om naar Sakon Nakhon te gaan. Er werd 's nachts gereden en omdat er genoeg plek was kon je redelijk een tukje doen. We vertrokken om 19 uur in CM en waren op de plek van bestemming rond 10 uur 's ochtends. De 1e x hielden we die Van en gingen na een week terug. De 2e x ging hij nog dezelfde dag terug. Ik geloof dat het tarief iets van 1000 baht per dag was plus de brandstofkosten. CM-SN is bijna 1000 km., ik heb het vorig jaar zelf met de auto gereden (in 2 dagen).Wouter_Udon schreef:Rene schreef: En een huurauto die je in Udon kunt inleveren? Geen idee of dat te duur wordt wegens drop off. Mooie trip, heb ik andersom gemaakt.
Valt zeker te overwegen. We hebben wel een groep van 8 personen dus dat wordt dan sowieso een minibus.
Het is met zo'n huurbusje een stuk goedkoper dan met een dubbele vlucht, als je met een aantal personen bent.
Groet,
Ruud
-
- Veel ervaring
dank je prajak,
ga ik waarschijnlijk in december doen.
heb ik wel een dag voor over.
ga ik waarschijnlijk in december doen.
heb ik wel een dag voor over.