hoi hoi,
de 1e goedkering voor 4 weken verlof is binnen. zit nu nog op mijn eigen goedkering te wachten en dan kunnen we gaan boeken. hieronder heb een een reis plan gemakat wat we eventueel gaan volgen. dit zal best wel gaan veranderen als we eenmaal daar zijn. maar dan hebben we in ieder geval een globaal idee.
wat vinden jullie van dit schema?
dag 1 vertrek --> Thailand
dag 2 aankomst Bangkok
dag 3 nacht trein --> Chiang Mai
dag 4 Chiang Mai: Elephant Nature Park
dag 5 Chiang Mai: Tiger kingdom en stad bekijken
dag 6 Chiang Mai: (trekking of vrij te besteden)
dag 7 Chiang Mai: (trekking of vrij te besteden)
dag 8 vliegtuig --> Bangkok, nacht trein --> Chumpon
dag 9 eerste ferry --> Koh Tao
dag 10 Koh Tao (PADI halen)
dag 11 Koh Tao (PADI halen)
dag 12 Koh Tao (PADI halen)
dag 13 Koh Tao (PADI halen)
dag 14 eerste Ferry --> Koh Pha-ngan
dag 15 Koh Pha-ngan:
dag 16 Koh Pha-ngan:
dag 17 Koh Pha-ngan: --> vroeg vertrek -->Khao Sok (national park
dag 18 Khao sok (national Park)
dag 19 Khao sok (national Park)
dag 20 Khao sok (national Park) --> vroeg vertrek --> krabi
dag 21 krabi:
dag 22 krabi: trip naar Koh Phi Phi
dag 23 krabi:
dag 24 krabi:
dag 25 vertrek --> Bangkok (vliegtuig)
dag 26 Bangkok: fiets tocht + shoppen
dag 27 Bangkok: paleis en tempels
dag 28 vertrek --> nederland
ziet er goed uit......
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
-
- Standaard Lid
Re: ziet er goed uit......
Hahahaha, echt super-europees om alles van de eerste tot de laatste minuut te plannen.
Heb je alle tickets, treinkaartjes ed. ook alvast besteld?
Goed dat je een lijst van plaatsen hebt die je wilt bezoeken in Thailand, maar ik zou er als ik jou was niet zo strikt aan vast houden. Stel dat het een dag te hard stormt en er gaan geen boten, dan zit je je tijdens je vakantie ook nog druk te maken. Op zulke momenten moet je gewoon je schouders ophalen en denken 'nou, dan komt het morgen wel'.
Als je vanuit Bangkok naar Koh Tao wil, neem dan op 6 uur 's morgens de Lomprayah bus op Rambutri (nabij Khaosarn Rd.). Dan sta je om 14.30 op het eiland.
Op die manier kost het je niet je nachtrust, en da's best prettig als je hier wilt gaan duiken.
Goed dat je een lijst van plaatsen hebt die je wilt bezoeken in Thailand, maar ik zou er als ik jou was niet zo strikt aan vast houden. Stel dat het een dag te hard stormt en er gaan geen boten, dan zit je je tijdens je vakantie ook nog druk te maken. Op zulke momenten moet je gewoon je schouders ophalen en denken 'nou, dan komt het morgen wel'.
Als je vanuit Bangkok naar Koh Tao wil, neem dan op 6 uur 's morgens de Lomprayah bus op Rambutri (nabij Khaosarn Rd.). Dan sta je om 14.30 op het eiland.
Op die manier kost het je niet je nachtrust, en da's best prettig als je hier wilt gaan duiken.
-
- komt net kijken
bedankt voor de tips.
schema is ook bedoeld als een leidraad. ongetwijfeld zal het helemaal in duigen vallen als we er eenmaal zijn hahahaha.
maar zo kan ik een beetje kijken wat wel en niet mogelijk is.
schema is ook bedoeld als een leidraad. ongetwijfeld zal het helemaal in duigen vallen als we er eenmaal zijn hahahaha.
maar zo kan ik een beetje kijken wat wel en niet mogelijk is.
- Pieter
- Volwaardig lid
klopt mijn dochter had laatst een verjaardags feestje bij een nederlander van 9.45 tot half twaalf 's morgensSert schreef:Hahahaha, echt super-europees om alles van de eerste tot de laatste minuut te plannen.
(echt waar)

Pieter