Nieuwe moppentrommel
-
- Volwaardig lid
Re: Nieuwe moppentrommel
Een blondine gaat naar een winkel waar ze gordijnen verkopen.
Ze zegt tegen de verkoper:"Ik wil graag een paar roze gordijnen kopen".
De verkoper verzekert haar dat hij een grote collectie roze gordijnen heeft
en laat haar verschillende patronen zien maar de vrouw kan maar moeilijk kiezen.
Eindelijk kiest ze een mooie kleur roze met bloemen.
De verkoper vraagt haar wat de maat van de gordijnen moet zijn.
De vrouw zegt, "30 centimeter"
"30 centimeter"? vraagt de verkoper, "dat is erg klein".
"Voor wat voor raam zijn ze?"
De vrouw zegt, "Oh, ze zijn niet voor een raam, ze zijn voor mijn computer monitor".
De verbaasde verkoper antwoordt, "Maar Mevrouw, computers hebben geen gordijnen".
"Halloooooooo" zegt de blondine "ik heb Windows!!!".
Ze zegt tegen de verkoper:"Ik wil graag een paar roze gordijnen kopen".
De verkoper verzekert haar dat hij een grote collectie roze gordijnen heeft
en laat haar verschillende patronen zien maar de vrouw kan maar moeilijk kiezen.
Eindelijk kiest ze een mooie kleur roze met bloemen.
De verkoper vraagt haar wat de maat van de gordijnen moet zijn.
De vrouw zegt, "30 centimeter"
"30 centimeter"? vraagt de verkoper, "dat is erg klein".
"Voor wat voor raam zijn ze?"
De vrouw zegt, "Oh, ze zijn niet voor een raam, ze zijn voor mijn computer monitor".
De verbaasde verkoper antwoordt, "Maar Mevrouw, computers hebben geen gordijnen".
"Halloooooooo" zegt de blondine "ik heb Windows!!!".
Live your dream, don't dream your life.
- jodokus
- Volwaardig lid
De moppen raken opdirk schreef:Een man wandelt op een rustige zondagavond over een spaarzaam verlichte straat. Opeens ziet hij op een afstand in de gracht naast de straat luchtbellen aan het oppervlak verschijnen. Nieuwsgierig geworden begint hij langzamer te lopen en naderbij komend ziet hij vlak langs de kant een verschrompeld handje te voorschijn komen. Hij loopt naar de kant en pakt het handje beet en trekt eraan. Tevoorschijn komt een totaal doorweekte kabouter en de man zet hem op de kant.
Oh man, hardstikke bedankt zegt de kabouter.
Ik was bijna verzopen, als blijk van dank wil ik je een wens geven die ik nu voor je ga vervullen.
De man kijkt hem verrast aan, nog steeds niet bijgekomen van de schrik dat ie voor het eerst van zijn leven een kabouter ziet, en zegt.
goh, top. Ik heb altijd al naar Thailand op vakantie willen gaan maar ben bang om te vliegen en heb last van chronische zeeziekte en kan dus ook niet per schip! Ik wens dat je een brug bouwt van hier tot Thailand zodat ik per auto erheen kan.
De kabouter kijkt hem aan met een gezicht of ie totaal gestoord is en zegt
Jezus, kun je niet wat eenvoudigers wensen? een geldbedrag of zo, ook aan mijn kracht zitten beperkingen!
waarop de man hem een beetje teleurgesteld aankijkt en zegt,
Goed, dan als dit niet lukt zou ik graag een vrouw wensen die niet constant aan mijn kop zeurt en om geld loopt te bedelen.
waarop de kabouter na lang nadenken zegt:
Had je ook verlichting op die brug gewild?
Deze stond er op 12 mei al in....
Loopt er een boswachter hartje winter in het bos de boel een beetje te controleren .
Zie ie op een gegeven moment een piepklein mutsje in de sneeuw . Hij graaft een beetje en haalt een kabouter uit de
sneeuw , helemaal verkleumd . Hij doet die kabouter in de binnenzak van zijn jas en vervolgt zijn ronde tot hij weer terugkomt op de plaats waar hij de kabouter gevonden heeft . Inmiddels is die weer helemaal bijgekomen en hij zegt tegen de boswachter : Zet me hier maar weer neer .
De boswachter doet dat en de kabouter zegt : Je hebt me het leven gered , nou mag je een wens doen , want ik ben een toverkabouter .
Ok zegt die boswachter , ik wil wel graag een keer naar de Canarische Eilanden , maar ik ben zo bang om te vliegen .
Kun je niet een brug voor me toveren ?
Pffft, zegt die kabouter , heb je geen simpeler wens ?
Zegt die boswachter : nou , eigenlijk wil ik ook wel een mooie, lieve vrouw , eentje die niet zeurt .
Zegt die kabouter : hoe wou je die brug hebben ? Met twee of vier rijbanen , tussenrailing , hoeveel parkeerhavens ?
Zijn er nog meer variaties op...

J.
Toch wel...
-
- Volwaardig lid
jodokus schreef:De moppen raken opdirk schreef:Een man wandelt op een rustige zondagavond over een spaarzaam verlichte straat. Opeens ziet hij op een afstand in de gracht naast de straat luchtbellen aan het oppervlak verschijnen. Nieuwsgierig geworden begint hij langzamer te lopen en naderbij komend ziet hij vlak langs de kant een verschrompeld handje te voorschijn komen. Hij loopt naar de kant en pakt het handje beet en trekt eraan. Tevoorschijn komt een totaal doorweekte kabouter en de man zet hem op de kant.
Oh man, hardstikke bedankt zegt de kabouter.
Ik was bijna verzopen, als blijk van dank wil ik je een wens geven die ik nu voor je ga vervullen.
De man kijkt hem verrast aan, nog steeds niet bijgekomen van de schrik dat ie voor het eerst van zijn leven een kabouter ziet, en zegt.
goh, top. Ik heb altijd al naar Thailand op vakantie willen gaan maar ben bang om te vliegen en heb last van chronische zeeziekte en kan dus ook niet per schip! Ik wens dat je een brug bouwt van hier tot Thailand zodat ik per auto erheen kan.
De kabouter kijkt hem aan met een gezicht of ie totaal gestoord is en zegt
Jezus, kun je niet wat eenvoudigers wensen? een geldbedrag of zo, ook aan mijn kracht zitten beperkingen!
waarop de man hem een beetje teleurgesteld aankijkt en zegt,
Goed, dan als dit niet lukt zou ik graag een vrouw wensen die niet constant aan mijn kop zeurt en om geld loopt te bedelen.
waarop de kabouter na lang nadenken zegt:
Had je ook verlichting op die brug gewild?
Deze stond er op 12 mei al in....
Loopt er een boswachter hartje winter in het bos de boel een beetje te controleren .
Zie ie op een gegeven moment een piepklein mutsje in de sneeuw . Hij graaft een beetje en haalt een kabouter uit de
sneeuw , helemaal verkleumd . Hij doet die kabouter in de binnenzak van zijn jas en vervolgt zijn ronde tot hij weer terugkomt op de plaats waar hij de kabouter gevonden heeft . Inmiddels is die weer helemaal bijgekomen en hij zegt tegen de boswachter : Zet me hier maar weer neer .
De boswachter doet dat en de kabouter zegt : Je hebt me het leven gered , nou mag je een wens doen , want ik ben een toverkabouter .
Ok zegt die boswachter , ik wil wel graag een keer naar de Canarische Eilanden , maar ik ben zo bang om te vliegen .
Kun je niet een brug voor me toveren ?
Pffft, zegt die kabouter , heb je geen simpeler wens ?
Zegt die boswachter : nou , eigenlijk wil ik ook wel een mooie, lieve vrouw , eentje die niet zeurt .
Zegt die kabouter : hoe wou je die brug hebben ? Met twee of vier rijbanen , tussenrailing , hoeveel parkeerhavens ?
Zijn er nog meer variaties op...![]()
J.
Is het niet zo dat de beste stuurlui aan wal staan?

- jodokus
- Volwaardig lid
Wouter_Udon schreef:
Inderdaad, dat is niet zo...

J.
Toch wel...
-
- Volwaardig lid
jodokus schreef:Wouter_Udon schreef:
Inderdaad, dat is niet zo...![]()
![]()
J.

- Gardensafari
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Natuurlijk blijven de beste stuurlui aan wal....
Wacht op een mooie, warme zomerdag. Gooi een lekker lui stoeltje in je auto en de koelbox met bier. Geef gas en koers naar Friesland. Zoek een mooi, klein sluisje uit met een flink verval. Zet je stoeltje daar neer, pak een biertje en wacht. Er komt altijd wel een Duitser voorbij in een huurboot. Ziet hoe de man trots het sluisje invaart. En ziet hoe hij slim kijkend na enkele aanvaringen met de sluismuur zijn bootje goed vastmaakt. Dan laat de sluiswachter het water uit de sluis wegstromen. En langzaam, maar zeker, komt het bootje van onze Duitse vriend in de lucht te bengelen. De man loopt radeloos rond, terwijl zijn vrouw al in paniek schreeuwt. Met wat geluk roept de kapitein in spe: "Hilfe". Dan komt de goeiegheid die ons Hollanders zo kenmerkt naar boven. Even het verleden afrekenen en dan staan wij hulpvaardig klaar: "Zuerst mal das Fahrrad meines Opas". En wedden dat 'ie die vergeten is....
Wacht op een mooie, warme zomerdag. Gooi een lekker lui stoeltje in je auto en de koelbox met bier. Geef gas en koers naar Friesland. Zoek een mooi, klein sluisje uit met een flink verval. Zet je stoeltje daar neer, pak een biertje en wacht. Er komt altijd wel een Duitser voorbij in een huurboot. Ziet hoe de man trots het sluisje invaart. En ziet hoe hij slim kijkend na enkele aanvaringen met de sluismuur zijn bootje goed vastmaakt. Dan laat de sluiswachter het water uit de sluis wegstromen. En langzaam, maar zeker, komt het bootje van onze Duitse vriend in de lucht te bengelen. De man loopt radeloos rond, terwijl zijn vrouw al in paniek schreeuwt. Met wat geluk roept de kapitein in spe: "Hilfe". Dan komt de goeiegheid die ons Hollanders zo kenmerkt naar boven. Even het verleden afrekenen en dan staan wij hulpvaardig klaar: "Zuerst mal das Fahrrad meines Opas". En wedden dat 'ie die vergeten is....
Knor, knor,
Hans
Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.
Hans
Steeds vaker wordt in Nederland Dr. Oetker uitgesproken als "Dr. Utker". Ik hoop dat ze dat met koetjesrepen niet gaan doen.
-
- Volwaardig lid
Deze Duitser is dus minstens 80 jaar dus waarschijnlijk niet in staat om rond te rennen op een in de sluis aan de wand scheef hangende boot die ook nog eens met staalkabels is uitgerust in plaats van de normale landvasten wegens het niet breken van deze als het gewicht van een gemiddelde door de Duitsers gehuurde boot daaraan hangt.Gardensafari schreef:Natuurlijk blijven de beste stuurlui aan wal....
Het mooiste is natuurlijk als deze Duitser er een is die echt fout is geweest dus oorlogsmisdadiger, hoogtevrees heeft en dan in één van de zuid-Limburgse sluizen die zo'n 10 meter verval hebben.

Dan heb ik het te doen met zijn vrouw die waarschijnlijk onschuldig is en daarna de scheiding aanvraagd.

Vrijheid is een recht wat niet krom te krijgen is.
-
- Volwaardig lid
Een jonge man is net aangenomen in een grote multinationale onderneming.
Vanaf de eerst dag neemt hij de telefoon, belt de bedrijfscafetaria en brult:"EEN KOFFIE EN SNEL EEN BEETJE"!!!
Aan de andere kant van de lijn antwoordt een stem: "Ik denk dat u een verkeerd intern nummer gedraaid hebt,weet u wel met wie u spreekt,onnozelaar'???
'Euh...nee...'. antwoordt de pas aangenomen werknemer.
"Ik ben de directeur-generaal van deze firma,jij idioot'!!!
De jonge man roept twee keer luider:'En u,dik opgeblazen directeur-generaaltje,weet u wel met wie u spreekt'???
'Euh...nee...'.Antwoordt de directeur verbaasd.
'Perfect"!!! Zegt de jonge man,en hij legde de telefoon neer.
Vanaf de eerst dag neemt hij de telefoon, belt de bedrijfscafetaria en brult:"EEN KOFFIE EN SNEL EEN BEETJE"!!!
Aan de andere kant van de lijn antwoordt een stem: "Ik denk dat u een verkeerd intern nummer gedraaid hebt,weet u wel met wie u spreekt,onnozelaar'???
'Euh...nee...'. antwoordt de pas aangenomen werknemer.
"Ik ben de directeur-generaal van deze firma,jij idioot'!!!
De jonge man roept twee keer luider:'En u,dik opgeblazen directeur-generaaltje,weet u wel met wie u spreekt'???
'Euh...nee...'.Antwoordt de directeur verbaasd.
'Perfect"!!! Zegt de jonge man,en hij legde de telefoon neer.
-
- Erelid
Indien je op het vliegtuig naast iemand zit die u irriteert, doe dan het volgende:
1. Open stil en kalm uw laptoptas.
2. Haal uw laptop er heel kalm uit.
3. Start hem op.
4. Verzeker u ervan dat uw naaste, die u irriteert, het scherm kan zien.
5. Sluit uw ogen en hef uw gezicht naar de hemel en mompel iets met Allah,
ahlahaha...
6. Klik dan op de volgende link:
http://tinyurl.com/e8efm
1. Open stil en kalm uw laptoptas.
2. Haal uw laptop er heel kalm uit.
3. Start hem op.
4. Verzeker u ervan dat uw naaste, die u irriteert, het scherm kan zien.
5. Sluit uw ogen en hef uw gezicht naar de hemel en mompel iets met Allah,
ahlahaha...
6. Klik dan op de volgende link:
http://tinyurl.com/e8efm
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was
- dirk
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Een egel komt op straat twee konijnen tegen. Vraagt ie aan die konijnen hoe zij altijd de weg oversteken. Zegt een van die konijnen:
nou, als wij aan het oversteken zijn en er komen twee koplampen aan, dan gaan wij in het midden van de weg zitten en we bukken, kijk maar.
en hij doet het voor.
Probeer het ook maar eens zegt dat konijn tegen die egel. Dus die egel gaat op de weg staan en er komen twee koplampen aan en hij gaat in het midden van de weg zitten en bukt. SPLASH, de egel plat! Zegt dat ene konijn tegen de andere:
dat zie je ook niet vaak meer, zo'n driewieler.
nou, als wij aan het oversteken zijn en er komen twee koplampen aan, dan gaan wij in het midden van de weg zitten en we bukken, kijk maar.
en hij doet het voor.
Probeer het ook maar eens zegt dat konijn tegen die egel. Dus die egel gaat op de weg staan en er komen twee koplampen aan en hij gaat in het midden van de weg zitten en bukt. SPLASH, de egel plat! Zegt dat ene konijn tegen de andere:
dat zie je ook niet vaak meer, zo'n driewieler.
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?
-
- Erelid
Aan de Universiteit van Bangkok moet een professor zijn nieuwe studenten vertrouwd maken met autopsies.
Hij begint zijn verhaal: "Bij het verrichten van een autopsie zijn twee punten erg belangrijk.
Punt één is dat je nergens bang voor mag zijn en niets vies mag vinden."
Om dit te bewijzen stopt hij zijn vinger in de anus van het lijk en likt zijn vinger vervolgens af.
De studenten moeten hem nadoen.
Om niet af te gaan doen de studenten hem stuk voor stuk na, de vieze smaak en stank
verbijtend.
De prof hervat zijn verhaal: "Ten tweede is het belangrijk om oog voor detail te hebben. Wie van jullie zag bijvoorbeeld dat ik mijn middelvinger in het lijk stak, maar mijn wijsvinger aflikte?"
Hij begint zijn verhaal: "Bij het verrichten van een autopsie zijn twee punten erg belangrijk.
Punt één is dat je nergens bang voor mag zijn en niets vies mag vinden."
Om dit te bewijzen stopt hij zijn vinger in de anus van het lijk en likt zijn vinger vervolgens af.
De studenten moeten hem nadoen.
Om niet af te gaan doen de studenten hem stuk voor stuk na, de vieze smaak en stank
verbijtend.
De prof hervat zijn verhaal: "Ten tweede is het belangrijk om oog voor detail te hebben. Wie van jullie zag bijvoorbeeld dat ik mijn middelvinger in het lijk stak, maar mijn wijsvinger aflikte?"
Was het maar waar dat ....................
- marinusmali
- Standaard Lid
Een buschauffeur rijdt met een bus vol oude mensen op de snelweg,
als hij op zijn schouder wordt getikt door een oud dametje.
Hij krijgt een handje pinda`s die hij lekker oppeuzelt.
Na een kwartiertje wordt hij weer op zijn schouder getikt waarop
hij weer een handje pinda`s krijgt.
Dit gaat zo`n acht keer door.
Bij de negende keer vraagt de chauffeur aan het dametje, waarom ze
de pinda`s niet zelf opeten.
Het dametje zegt, dat dit niet kan vanwege hun tanden. "Maar waarom
kopen jullie ze dan?", vraagt de chauffeur.
Waarop het dametje antwoordt: "we vinden de chocola er omheen zo
lekker".
Het is inderdaad een flauwe mop,,,,,,,,,,,, want er zat geen zout op
als hij op zijn schouder wordt getikt door een oud dametje.
Hij krijgt een handje pinda`s die hij lekker oppeuzelt.
Na een kwartiertje wordt hij weer op zijn schouder getikt waarop
hij weer een handje pinda`s krijgt.
Dit gaat zo`n acht keer door.
Bij de negende keer vraagt de chauffeur aan het dametje, waarom ze
de pinda`s niet zelf opeten.
Het dametje zegt, dat dit niet kan vanwege hun tanden. "Maar waarom
kopen jullie ze dan?", vraagt de chauffeur.
Waarop het dametje antwoordt: "we vinden de chocola er omheen zo
lekker".
Het is inderdaad een flauwe mop,,,,,,,,,,,, want er zat geen zout op
- dirk
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Een lilliputter komt bij de dokter en zegt dat ze telkens als het regent zo'n last heeft van haar schaamlippen. De dokter zegt; tja, kleedt u zich maar even uit en gaat u maar even liggen. De dokter kijkt er naar en zegt; ja, het is wel een beetje rood maar wat er aan scheelt, dat weet ik niet. Weet u wat, komt u eens terug als het regent. Zo gezegd, zo gedaan. De lilliputter komt met regen terug en laat zich weer door de dokter onderzoeken. Tjeetje zegt de dokter, dat is rood. Maar ik geloof al dat ik zie wat er aan scheelt. De dokter pakt een knots van een schaar en begint heftig te knippen. Probeert u zo maar eens een rondje te lopen. En ja hoor, toen de lilliputter na een rondje blok terug kwam was het inderdaad weg. Maar dokter wat heeft u nu gedaan????? Nou, gewoon een stuk van uw kaplaarsen afgeknipt.
Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?
-
- Volwaardig lid
Grafhumor:
In de dierentuin in Bangkok is de grootste mannetjesolifant Jumbo overleden. Een vaste bezoeker praat met de verzorger. Deze laatste is heel stil en maakt een terneergeslagen indruk. De bezoeker begrijpt het wel een beetje en zegt medelevend: "U had Jumbo natuurlijk enorm lief." De verzorger zegt: "Nee, dat niet. Ik moet 'm begraven."
In de dierentuin in Bangkok is de grootste mannetjesolifant Jumbo overleden. Een vaste bezoeker praat met de verzorger. Deze laatste is heel stil en maakt een terneergeslagen indruk. De bezoeker begrijpt het wel een beetje en zegt medelevend: "U had Jumbo natuurlijk enorm lief." De verzorger zegt: "Nee, dat niet. Ik moet 'm begraven."

- Kees
- Volwaardig lid
Tjonge, wat ben je toch triestWouter_Udon schreef:Grafhumor:

Niet klagen, maar dragen.