hulp gevraagd voor invullen reisschema
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
hulp gevraagd voor invullen reisschema
Ik ga in augustus 3 weken thailand bezoeken, ik heb de noord trip ,Ayutahaya,Chang Mai en de eilanden Kho Samui en Kho Phanang al gehad. De eerste 9 dagen aktief en de laatste week strand. Wat is een aanrader om in grove lijn dit reisschema in te vullen? Eventueel domesticvlucht is geen probleem. Alvast bedankt, groet Martin
-
- Volwaardig lid
Re: hulp gevraagd voor invullen reisschema
ik denk dat je het beter anders kan doen!!
verdiep je eerst wat verder op internet en kijk wat je leuk vind!
maak vervolgens een aantal routes en laat deze zien, dan komen er vanzelf reacties
dan heb je voorbereid, weet je wat er allemaal te koop is en kun je altijd tussentijds wijzigen!
het in thailand over je heen laten komen is zeker net zo leuk en spannend!
gewoon bij aankomst een taxi instappen , bangkok city ingaan en vanuit je hotel een route bepalen!
ik had de eerst keer ook een route uitgestippeld , voor ik geland was wist ik al dat van de route niks terecht zou komen !!
thailand is echt een land dat je moet beleven , op deze manier zul je ook altijd dingen tegen komen die je niet wist of verwacht had !!
en hierdoor zul je er nog velen malen terug komen !!
heb je vragen kun je altijd mail sturen
verdiep je eerst wat verder op internet en kijk wat je leuk vind!
maak vervolgens een aantal routes en laat deze zien, dan komen er vanzelf reacties
dan heb je voorbereid, weet je wat er allemaal te koop is en kun je altijd tussentijds wijzigen!
het in thailand over je heen laten komen is zeker net zo leuk en spannend!
gewoon bij aankomst een taxi instappen , bangkok city ingaan en vanuit je hotel een route bepalen!
ik had de eerst keer ook een route uitgestippeld , voor ik geland was wist ik al dat van de route niks terecht zou komen !!
thailand is echt een land dat je moet beleven , op deze manier zul je ook altijd dingen tegen komen die je niet wist of verwacht had !!
en hierdoor zul je er nog velen malen terug komen !!
heb je vragen kun je altijd mail sturen