Beste Forumgenoten,
Ik zit dit jaar in Phuket in oktober voor mijn baas, en nu hou ik 4 dagen tijd over aan het einde, het programma is al niet zo bijzonder druk, en ik ben bang dat ik het helemaal gezien heb in Patong tegen die tijd.
Nu ben ik nog nooit in BKK geweest, en speel ik met het idee om voor een paar daagjes even naar BKK te gaan om daar eens wat te zien, een hotelletje pakken voor een nachtje, of 2 en dan weer terug naar patong. Met name het winkelen daar zal een stuk goedkoper zijn, en zie ik weer eens wat andere dingen.
Kan ik dit ter plekke regelen? vanuit patong? en moet ik dit nog mededelen aan het hotel waar ik verblijf in patong beach? Die zien ook wel dat de gast al 2 of 3 dagen weg is en de kamer leeg.
Bovendien, is dit de moeite waard? phuket heeft ook winkelcentra, en patong heeft ook jungceylon, zou het de moeite waard zijn?
Dank!
Marc
Tijd over, BKK of niet?
Moderator: Loempia
-
- heeft ervaring
- Kees
- Volwaardig lid
Re: Tijd over, BKK of niet?
Ja, dit is heel goed te regelen. Kun je allemaal zelf doen via internet, zowel de vlucht (b.v. AirAsia.com) als het hotel in Bangkok (b.v. Asia rooms en Sawadee.com).
En ja, het is wel zo netjes om bij het hotel te melden als je een paar nachten niet aanwezig ben.
En wederom ja, het is de moeite waard op in Bangkok te shoppen, keuze te over.
En ja, het is wel zo netjes om bij het hotel te melden als je een paar nachten niet aanwezig ben.
En wederom ja, het is de moeite waard op in Bangkok te shoppen, keuze te over.
Niet klagen, maar dragen.
- Ben
- Expat
In Bangkok heb je alles 1000 keer meer dan op Patong alleen het strand is wat minder 

-
- Volwaardig lid
bangkok is leuk , zeker om bv te stappen en lekker te eten!!
maar ook diversen cultuur bezienswaardigheden zijn in bangkok er leuk!
laat je een heledag rondrijden voor een tienje en je komt overal , wel van te voren zeggen dat je taxi niet moet stoppen bij kledingmakers, juweliers e.d. voor benzine bonnen
ookworden er vanuit bangkok diversen excusies georganiseerd die je bv de vele "vvv kantoren kan boeken!
maar ook diversen cultuur bezienswaardigheden zijn in bangkok er leuk!
laat je een heledag rondrijden voor een tienje en je komt overal , wel van te voren zeggen dat je taxi niet moet stoppen bij kledingmakers, juweliers e.d. voor benzine bonnen
ookworden er vanuit bangkok diversen excusies georganiseerd die je bv de vele "vvv kantoren kan boeken!