NeewBee 1e keer Thailand...route TIPS...HELP !!
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
NeewBee 1e keer Thailand...route TIPS...HELP !!
HoiHoi,
Omdat er op het andere bericht http://thailand.xsbb.nl/viewtopic.php?f=7&t=816623 weinig gereageerd wordt probeer ik het zo...Ik ben me route aan het uitzetten en ik zou graag willen horen wat jullie er van vinden:
Ik heb me planning nu ongeveer zo:
vrijdag 12 juni 2009
Amsterdam Vertrek naar Bangkok
zaterdag 13 juni 2009
Bangkok
zondag 14 juni 2009
Bangkok
maandag 15 juni 2009
Bangkok
dinsdag 16 juni 2009
Lopburi
woensdag 17 juni 2009
Chiang Mai
donderdag 18 juni 2009
Chiang Mai
vrijdag 19 juni 2009
Chiang Mai
zaterdag 20 juni 2009
Chiang Mai
zondag 21 juni 2009
Chiang Dao
maandag 22 juni 2009
Kanchanaburi
dinsdag 23 juni 2009
Kanchanaburi
woensdag 24 juni 2009
donderdag 25 juni 2009
vrijdag 26 juni 2009
Chumpon of vanaf Surat Thani of Don Sak
zaterdag 27 juni 2009
Ko Tao
zondag 28 juni 2009
Ko Tao
maandag 29 juni 2009
Koh Phangan
dinsdag 30 juni 2009
Koh Phangan
woensdag 1 juli 2009
Koh Samui
donderdag 2 juli 2009
Koh Samui
vrijdag 3 juli 2009
Surat Thani of Don Sak of via Chumpon
zaterdag 4 juli 2009
zondag 5 juli 2009
maandag 6 juli 2009
dinsdag 7 juli 2009
woensdag 8 juli 2009
Bangkok
donderdag 9 juli 2009
Bangkok
vrijdag 10 juli 2009
Bangkok
zaterdag 11 juli 2009
Amsterdam
activiteiten er even uitgeehaald...gaat meer om de route of die slim is...
Eigenlijk staat alleen de half moon party vast...de rest kan nog alle kante verschoven worden...maar dit is een beetje wat we willen en wat wij denken een logische volgorde...
Omdat er op het andere bericht http://thailand.xsbb.nl/viewtopic.php?f=7&t=816623 weinig gereageerd wordt probeer ik het zo...Ik ben me route aan het uitzetten en ik zou graag willen horen wat jullie er van vinden:
Ik heb me planning nu ongeveer zo:
vrijdag 12 juni 2009
Amsterdam Vertrek naar Bangkok
zaterdag 13 juni 2009
Bangkok
zondag 14 juni 2009
Bangkok
maandag 15 juni 2009
Bangkok
dinsdag 16 juni 2009
Lopburi
woensdag 17 juni 2009
Chiang Mai
donderdag 18 juni 2009
Chiang Mai
vrijdag 19 juni 2009
Chiang Mai
zaterdag 20 juni 2009
Chiang Mai
zondag 21 juni 2009
Chiang Dao
maandag 22 juni 2009
Kanchanaburi
dinsdag 23 juni 2009
Kanchanaburi
woensdag 24 juni 2009
donderdag 25 juni 2009
vrijdag 26 juni 2009
Chumpon of vanaf Surat Thani of Don Sak
zaterdag 27 juni 2009
Ko Tao
zondag 28 juni 2009
Ko Tao
maandag 29 juni 2009
Koh Phangan
dinsdag 30 juni 2009
Koh Phangan
woensdag 1 juli 2009
Koh Samui
donderdag 2 juli 2009
Koh Samui
vrijdag 3 juli 2009
Surat Thani of Don Sak of via Chumpon
zaterdag 4 juli 2009
zondag 5 juli 2009
maandag 6 juli 2009
dinsdag 7 juli 2009
woensdag 8 juli 2009
Bangkok
donderdag 9 juli 2009
Bangkok
vrijdag 10 juli 2009
Bangkok
zaterdag 11 juli 2009
Amsterdam
activiteiten er even uitgeehaald...gaat meer om de route of die slim is...
Eigenlijk staat alleen de half moon party vast...de rest kan nog alle kante verschoven worden...maar dit is een beetje wat we willen en wat wij denken een logische volgorde...
hAsAlApAsTa
ben wie je wil zijn
ben wie je wil zijn
-
- Erelid
Re: NeewBee 1e keer Thailand...route TIPS...HELP !!
En nu verwacht je wel veel reacties ?
Was het maar waar dat ....................
dat iedereen gelukkig was
- jodokus
- Volwaardig lid
Mart schreef:En nu verwacht je wel veel reacties ?
Moet je niet verhuizen?
J.
Toch wel...
-
- Volwaardig lid
Lekker flauw zeg!
Dan za ik maar een zinnig antwoord proberen te geven!
Route lijkt me niet echt verkeerd, heb je na Koh Samui ook wat gepland of staat dat nog open? Wij zijn voor dat wij naar Koh Samui gingen( daarna Phangna en Kao Tao ) eerst naar de treetops geweest. 1 nacht in boomhut geslapen en 2 in een drijvende bungalow op het stuwmeer( heel erg basic maa wel heel erg geweldig! ) ijk eens bij Bm air reizen , die hebben dat als bouwsteen. anders even googelen op treetops thailand.
Wij persoonlijk waren niet zo kapot va Samui ect. ( ieder persoonlijk natuurlijk) De kust van Krabi vonden wij veel mooier en je kan dan ook naar Koh PhiPhi bijv.
Route lijkt me niet echt verkeerd, heb je na Koh Samui ook wat gepland of staat dat nog open? Wij zijn voor dat wij naar Koh Samui gingen( daarna Phangna en Kao Tao ) eerst naar de treetops geweest. 1 nacht in boomhut geslapen en 2 in een drijvende bungalow op het stuwmeer( heel erg basic maa wel heel erg geweldig! ) ijk eens bij Bm air reizen , die hebben dat als bouwsteen. anders even googelen op treetops thailand.
Wij persoonlijk waren niet zo kapot va Samui ect. ( ieder persoonlijk natuurlijk) De kust van Krabi vonden wij veel mooier en je kan dan ook naar Koh PhiPhi bijv.
-
- Volwaardig lid
tja, tee-rak, wat verwacht je nu van ons. tegenvragen, zoals?
wat denk je in Lopb te doen? waarom niet-zoalsgewoon iedereen-Ayutaya. Wil je zo graag door aapjes bestolen worden (van je eten etc?
om opeens van dag x in dag x+1 van Chiang dao naar Kan-buri te geraken lijkt me nogal optimisties. Maar je kan (als je al die adviezen van papegaaiers om enkel per trein te reizen naast je kan leggen) de Thaise nachtbus (=NIET de door reisburo's aangeboden supergoedkope bekpekbus) naar BKK/Mochit nemen-en vanaf daar rijdr er ook een bus-99busco-naar Kan-en verder naar Sangklaburi-elke 2 uur of zo. maar dan weer vanaf daar zuidwaarts is niet al te simple-al kan het wel: lokale bus naar Ratchburi-dan de trein.
maar nog maar eens; je hoeft echt niet alles vooruit te plannen of te regelen-gewoon maar zien. geen zorg-je vindt altjd wel wat om te slapen en naar de volgende plek te geraken-vindt je het leuk-blijf je-lijkt het je niks-dan ga je. je mag van mij zelfs van de vooraf zo uitgebreid vastgestippelde route afwijken-helemaal eigen baas.
wat denk je in Lopb te doen? waarom niet-zoalsgewoon iedereen-Ayutaya. Wil je zo graag door aapjes bestolen worden (van je eten etc?
om opeens van dag x in dag x+1 van Chiang dao naar Kan-buri te geraken lijkt me nogal optimisties. Maar je kan (als je al die adviezen van papegaaiers om enkel per trein te reizen naast je kan leggen) de Thaise nachtbus (=NIET de door reisburo's aangeboden supergoedkope bekpekbus) naar BKK/Mochit nemen-en vanaf daar rijdr er ook een bus-99busco-naar Kan-en verder naar Sangklaburi-elke 2 uur of zo. maar dan weer vanaf daar zuidwaarts is niet al te simple-al kan het wel: lokale bus naar Ratchburi-dan de trein.
maar nog maar eens; je hoeft echt niet alles vooruit te plannen of te regelen-gewoon maar zien. geen zorg-je vindt altjd wel wat om te slapen en naar de volgende plek te geraken-vindt je het leuk-blijf je-lijkt het je niks-dan ga je. je mag van mij zelfs van de vooraf zo uitgebreid vastgestippelde route afwijken-helemaal eigen baas.
- Thaimax
- Expat
- Contacteer:
Ben je van plan een toer op zijn "Japans" te maken in zo kort mogelijke tijd Thailand van midden naar het zuiden, van zuid naar noord en terug, foto's maken en dan thuis kijken waar je geweest bent !
En inderdaad van Chiang Dao naar Kanthanaburi is een heel end ik zelf rijd er met de auto 1-1/2 dag over,uiteraard op mijn gemak ( wat te doen in Chiang Dao? )
Neem de tijd en geniet van dit mooie land er is zoveel te zien en te doen en doe je geplande reis in 4 of 5 fasen ( van een maand ) !
Prettige vakantie en hoop dat je gezond en vooral heel weer thuis komt
Max
En inderdaad van Chiang Dao naar Kanthanaburi is een heel end ik zelf rijd er met de auto 1-1/2 dag over,uiteraard op mijn gemak ( wat te doen in Chiang Dao? )
Neem de tijd en geniet van dit mooie land er is zoveel te zien en te doen en doe je geplande reis in 4 of 5 fasen ( van een maand ) !
Prettige vakantie en hoop dat je gezond en vooral heel weer thuis komt
Max
-
- Erelid
Als dit nu het zinnige antwoord wasInge schreef:Lekker flauw zeg!

Was het maar waar dat ....................
- jodokus
- Volwaardig lid