Voor nu: vliegen via Londen.

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
pong
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Voor nu: vliegen via Londen.

#1 Bericht door pong » vrijdag 09 januari 2009, 14:01

Misschien een tip voor diegenen die nog op korte termijn de kou hier willen ontvluchten en niet opzien tegen wat overstappen.
vanwege de recente val van het GBP en de nog niet daaraan aangepaste vliegprijzen-met daarbij flinke vraaguitval door de grote recessie-blijken tickets vanaf LONdon naar BKK opeens heel betaalbaar-en ook volop beschikbaar.
kijk eens op sites zoals westeasttravel.com of netflights.com-retours naar BKK met change vanaf 500 GBP (vandaag 555€)-zelfs met Cathay Pacific via HKG-een airline zals Singy-op wat langere termijn en met wat minder bekende airlines zelfs rond de 400/440GBP.
met Easyjet en eventueel RYAN (naar Stansted=niet de airport waar die anderen vanaf vliegen) kan je meest online wel enkeltjes vinden voor 50/60€ AMS-LON (Gatwick is best) of flybmi.com naar LHR=Heathrow. dus totaal 650-700€/retour-op zo'n korte termijn denk ik direkt vanaf AMS nie te vinden, en evenmin vanaf Duitsland

Bean
Volwaardig lid
Volwaardig lid

Re: Voor nu: vliegen via Londen.

#2 Bericht door Bean » vrijdag 09 januari 2009, 16:00

pong schreef:Misschien een tip voor diegenen die nog op korte termijn de kou hier willen ontvluchten en niet opzien tegen wat overstappen.
vanwege de recente val van het GBP en de nog niet daaraan aangepaste vliegprijzen-met daarbij flinke vraaguitval door de grote recessie-blijken tickets vanaf LONdon naar BKK opeens heel betaalbaar-en ook volop beschikbaar.
kijk eens op sites zoals westeasttravel.com of netflights.com-retours naar BKK met change vanaf 500 GBP (vandaag 555€)-zelfs met Cathay Pacific via HKG-een airline zals Singy-op wat langere termijn en met wat minder bekende airlines zelfs rond de 400/440GBP.
met Easyjet en eventueel RYAN (naar Stansted=niet de airport waar die anderen vanaf vliegen) kan je meest online wel enkeltjes vinden voor 50/60€ AMS-LON (Gatwick is best) of flybmi.com naar LHR=Heathrow. dus totaal 650-700€/retour-op zo'n korte termijn denk ik direkt vanaf AMS nie te vinden, en evenmin vanaf Duitsland

Zoals ik al eerder vermelde via london zie de topic
http://thailand.xsbb.nl/viewtopic.php?f ... 97&start=0

Stansted is niet echt ideaal het ligt nl nogal ver buiten londen
en je moet met de trein naar londen town +- 1 uur reizen naar het eerste tube station liverpool .
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei

Borat
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#3 Bericht door Borat » vrijdag 09 januari 2009, 18:26

Geboekt via china air, 708 all in vanaf adam rechtstreeks retour in mei. Dat is bijna zelfde prijs maar een hoop gedoe minder.

arie zwart
heeft ervaring
heeft ervaring

#4 Bericht door arie zwart » vrijdag 09 januari 2009, 19:12

Dat is goedkoop.
Maar hoelang ga je??

Gr.Arie.

Borat
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#5 Bericht door Borat » vrijdag 09 januari 2009, 19:23

arie zwart schreef:Dat is goedkoop.
Maar hoelang ga je??

Gr.Arie.
3 weken, op de site van china geboekt ongeveer 2 weken geleden.

Edje
Expat
Expat

#6 Bericht door Edje » zaterdag 10 januari 2009, 16:36

29-03 t/m 18-06 bijna 3 mnd, LTU rechtstreeks vanaf DUS € 618,-
Vergelijk op zelfde data en rechtstreeks bij maatschap boeken;
China Airlines € 978,58
Evaair € 1009,58
Dit zijn wel erg grote verschillen, doe je voordeel.
Groetjes; Edje

Remco
komt net kijken
komt net kijken

#7 Bericht door Remco » zaterdag 10 januari 2009, 16:45

Edje schreef:29-03 t/m 18-06 bijna 3 mnd, LTU rechtstreeks vanaf DUS € 618,-
Hoe heb je die gevonden als ik vragen mag? Op de site van Air Berlin kom ik wel wat duurder uit..... :cry:

jomel17
Expat
Expat

#8 Bericht door jomel17 » zaterdag 10 januari 2009, 21:49

heb je niet goed gekeken denk ik Remco?
Ik kom net op de site van air-berlin ook op €618 uit
Nog 68 dagen dan ben ik er weer ;)
หลงรัก

Remco
komt net kijken
komt net kijken

#9 Bericht door Remco » zaterdag 10 januari 2009, 22:02

Excuses, jullie hebben gelijk. :oops: Het is eventjes vogelen met de dagen van de heen en terugvlucht.
Een dagje eerder of later vliegen scheelt al snel een hoop centjes zie ik.... ;)

Emthij
heeft ervaring
heeft ervaring

#10 Bericht door Emthij » zondag 29 maart 2009, 13:14

Wil volgend jaar met het hele gezin naar Thailand, ben me nu een beetje aan het orienteren wat het gaat kosten......

Was vorige maand eens aan het googlen en kwam er toen ook achter dat vliegen vanaf Londen Gatwick stukken voordeliger kan zijn dan vertrek vanaf Dusseldorf/Frankfurt. OK, de vlucht AMS-LGW komt er dan wel bij maar toch bespaar je honderden euro's p.p (en dat x4!!!!). inderdaad de reistijd neemt wel toe...... Maar..........

Je wilt nu nog boeken voor dit jaar met vetrek in juli. Prijzen vanaf ca €1000,- p.p. Kijk dan eens op http://www.fly.de . Nog steeds mogelijk voor €634,- p.p all (kind ca €450,-). Vetrek Dusseldorf, vliegen met Emirates.

Barry

pong
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#11 Bericht door pong » zondag 29 maart 2009, 14:12

is ook gewoon met vliegtickets.nl te boeken-gewoon andere startairport invullen!
maar nog eens; SEIZOEN! voor het hoogseizoen-en vanaf Duitsland zijn dat de Duitse vakantietijden-kan je die prijzen wel vergeten. Dan blijft LON alternatief.
was nog eens aan het kijken voor langere tijd eind v.h. jaar-nu zelfs mt SQ=singy vanaf LON voor rond de 500 GBP-voor 2 mnd verblijf. das dan toch stukken beter als LTU met zijn krappe ruimte. En een dagje ''gratis'' sjoppen in Londen bevalt me ook altijd wel.
andere duitese sites met volop lage prijzen: letsbuyflights, mcflight, trabber, billiger-reisen, usw. alles met www. en .de!

pong
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#12 Bericht door pong » maandag 04 mei 2009, 13:13

blijf toch nog eens de London option onder de aandacht brengen:
inmiddels zijn voor BUITEN het hoogseizoen veel prijzen nog verder omlaag, bvb met THY=Turkish voor/vanaf 299 GBP.
Inmiddels heeft ook SQ=Singapore Air-en vanaf LON is dat met die dubbeldeks AirBus 380!! zich in het lage prijzen geweld gestort-retours, bvb voor okt/nov, voor 2-3 mnd stay, voor zon 450/460 GBP.
Wel is het GBP nu ietsje hoger als rond jan-zo rond de 1,10/1,11€.

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”