Normale/goede prijs vliegtickets juli 09?
Moderator: Loempia
- Soi 24
- Expat
Re: Normale/goede prijs vliegtickets juli 09?
De topic in deze discussie is prijzen vliegtickets in juli 2009. Dat is vanuit Europa gezien hoogseizoen met dito prijzen. Wanneer je in juni vliegt heb je daar geen last van en kun je idd veel goedkoper uit, ik had afgelopen juni een ticket van 600 euro ook via Cheaptickets.
"There are no facts, only interpretations."
- Friedrich Nietzsche (1844-1900)
- Friedrich Nietzsche (1844-1900)
- Denhakke
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Wij hebben voor juli 2009 799 euro betaalt met Etihad. Voor ons is het de eertse maal met deze maatschappij maar we hebben er al goede reacties van gelezen en gehoord van vrienden, dus we zijn er gerust in. Voor deze periode ( 17 juli - 15 augustus ) is dat een goede prijs.
- JohanS
- Volwaardig lid
Ik ga waarschijnlijk ongeveer dezelfde periode.Denhakke schreef:Wij hebben voor juli 2009 799 euro betaalt met Etihad. Voor ons is het de eertse maal met deze maatschappij maar we hebben er al goede reacties van gelezen en gehoord van vrienden, dus we zijn er gerust in. Voor deze periode ( 17 juli - 15 augustus ) is dat een goede prijs.
Waar heb je deze tickets reeds gevonden want bij joker (waar ik meetstal boek) hadden ze 2 weken geleden nog niet veel voor augustus.
- Denhakke
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Wij hebben deze keer geboekt bij Wirtz. http://www.wirtz-air.be Je kan online boeken via hun site en alles wordt zeer snel afgehandeld. Vorige week zaterdag hadden we geboekt en woensdag lagen de ticketten reeds in de bus.JohanS schreef:Ik ga waarschijnlijk ongeveer dezelfde periode.
Waar heb je deze tickets reeds gevonden want bij joker (waar ik meetstal boek) hadden ze 2 weken geleden nog niet veel voor augustus.

Bij joker kon je voor dezelfde periode boeken evenals bij connections, maar de prijs lag beduidend hoger.
- JohanS
- Volwaardig lid
De prijs van joker ligt ook hoger dan bij connections.Denhakke schreef:Wij hebben deze keer geboekt bij Wirtz. http://www.wirtz-air.be Je kan online boeken via hun site en alles wordt zeer snel afgehandeld. Vorige week zaterdag hadden we geboekt en woensdag lagen de ticketten reeds in de bus.JohanS schreef:Ik ga waarschijnlijk ongeveer dezelfde periode.
Waar heb je deze tickets reeds gevonden want bij joker (waar ik meetstal boek) hadden ze 2 weken geleden nog niet veel voor augustus.![]()
Bij joker kon je voor dezelfde periode boeken evenals bij connections, maar de prijs lag beduidend hoger.
Ik ga de oefening ook eens maken.
Bedankt.
- JohanS
- Volwaardig lid
Ze zijn inderdaad een stuk goedkoper in de periode dat wij zouden gaan.
Heb je reeds meerdere keren met hen gewerkt, zijn ze betrouwbaar.
Heb je betaald via kredietkaart of iets anders.
Zijn het etickets ?
Bedankt voor de info.
Heb je reeds meerdere keren met hen gewerkt, zijn ze betrouwbaar.
Heb je betaald via kredietkaart of iets anders.
Zijn het etickets ?
Bedankt voor de info.
- Denhakke
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Dit was de eerste maal dat we met hen samenwerkte, maar vrienden van ons hebben al meerdere malen bij hun geboekt. Voor de betaling kan je kiezen of je betaalt met kredietkaart, overschrijving ( dan kan je het betalingsbewijs doormailen) of cash op kantoor. Voor mij zijn ze betrouwbaar, zoals ik al zei, zaterdag geboekt en woensdag hadden we de tickets al ( e-tickets ). En dit was voor 22 personen!!!
- JohanS
- Volwaardig lid
Bedankt voor de tip, ik ben toevallig zaterdag in Antwerpen en ik zal eens binnengaan.Denhakke schreef:Dit was de eerste maal dat we met hen samenwerkte, maar vrienden van ons hebben al meerdere malen bij hun geboekt. Voor de betaling kan je kiezen of je betaalt met kredietkaart, overschrijving ( dan kan je het betalingsbewijs doormailen) of cash op kantoor. Voor mij zijn ze betrouwbaar, zoals ik al zei, zaterdag geboekt en woensdag hadden we de tickets al ( e-tickets ). En dit was voor 22 personen!!!
-
- komt net kijken
Ik heb zojuist een retourtje voor Juli 2009 geboekt.
Dusseldorf - Bangkok met MahanAir.. voor maar 735 euries.
Dat is toch niet duur???

Dat is toch niet duur???

-
- Volwaardig lid
Raimon schreef:Ik heb zojuist een retourtje voor Juli 2009 geboekt.
Dat is toch niet duur???
Klopt, maar voor € 130,- meer vlieg ik eind juli rechtstreeks.
Live your dream, don't dream your life.
-
- komt net kijken
Dat is ook een optie inderdaad..

-
- Volwaardig lid
Dan ga ik toch liever met Thai air Retour all in Frankfurt bangkok 5 juli-25 juli 707,29. Mahan air heb ik vorig jaar gehad, de teurgreis duurde drie dagen. Dus alleen als de veeeeeel goedkoper zijn zou ik boeken.
-
- Volwaardig lid
Hmmm... Wij hebben ook retourtje van Schiphol-BKK, rechtstreeks 705,- met China AirlinesRaimon schreef:Ik heb zojuist een retourtje voor Juli 2009 geboekt.
Dat is toch niet duur???

(via D-reizen!!!)
Groetjes Denise
Love Thailand !!!
Love Thailand !!!
-
- Volwaardig lid
foei foei zie ik net met de emirates frankfurt bangkok all in 581,00 in juli. Maar wel met een overstap.
- max
- Volwaardig lid
beetje zoeken bij de ticketaanbieders, vanavond nog geboekt met Emirates, vertrek vanuit Dusseldorf een retourtje voor minder dan 640 euro inclusief alles met een vertrek op 19 juli (laatste stoel voor deze prijsop deze datum), een beetje zoeken en je kan de laatste stoelen vinden voor een vergelijkwaardige prijs in juli als je verder kijkt dan Schiphol Airport alleen. Het merendeel van de vluchten zal overigens in de prijs vanaf ca. 800 euro blijven liggen.
Wat de markt gaat doen is onduidelijk maar veel lager dan de prijzen nu zijn zal het voor het Nederlandse/Europese hoogseizoen 2009 waarschijnlijk niet worden.
Max
Wat de markt gaat doen is onduidelijk maar veel lager dan de prijzen nu zijn zal het voor het Nederlandse/Europese hoogseizoen 2009 waarschijnlijk niet worden.
Max
Als je merkt dat je op een dood paard rijdt, kom er dan vanaf.