De TT-rate, de koers die je krijgt als je euro's overschrijft van je NL bank naar je TH bank, is bij de Bangkok Bank nu 45,895.dutch schreef:UOB (2 minuten geleden):
45,51/46,51
Kan over 1 minuut alweer anders zijn.
Groet,
Ruud
Moderator: Loempia
De TT-rate, de koers die je krijgt als je euro's overschrijft van je NL bank naar je TH bank, is bij de Bangkok Bank nu 45,895.dutch schreef:UOB (2 minuten geleden):
45,51/46,51
dus de bron van de verhalen zijn hiermee bevestigdsombat schreef:Ik denk dat je die koersen uit dezelfde duim haalt als je verhalen???
nee hoor , dit was de werkelijke koers op dat moment.
Je toont de zogenaamde 'selling rate', uiteraard is dat de hoogste maar ik denk niet dat er hier veel zijn die euro's kopensombat schreef:1.00 EUR = 46.6647 THB
Euro Thailand Baht
1 EUR = 46.6647 THB 1 THB = 0.0214295 EUR
dit is de koers nu
Belangrijker is dat het vertrouwen in de euro zelf aan het herstellen is. Sinds vorige week hebben diverse kenners laten weten te denken dat de euro-zone in tact blijft en dat de zuidelijke landen dus er ook in blijven.jumbo schreef:Euro hersteld momenteel wat sneller door alle narigheden die in de US nog steeds boven komen drijven
Dat wil ik wel eens uitgelegd zien. Volgens mij was dat geen fraude met munten of speculatie met wisselkoersen. Hoe zie jij dan een verband met de wisselkoers Euro-baht?Singtoo schreef:De grote Madoff fraude zaak zal hier ook wel zijn aandeel in hebben.
Nou ik zie dat zo.Wereldvreemd schreef:Dat wil ik wel eens uitgelegd zien. Volgens mij was dat geen fraude met munten of speculatie met wisselkoersen. Hoe zie jij dan een verband met de wisselkoers Euro-baht?
Het is 09h54, een goed moment voor de eerste borrel.Singtoo schreef:En daarom heeft zo een schandaal in de USA ook zijn uitwerking wel op de koers van de ฿ denk ik.
Wereldvreemd je hebt nu intussen een paar borrels op denk ikWereldvreemd schreef:Het is 09h54, een goed moment voor de eerste borrel.Singtoo schreef:En daarom heeft zo een schandaal in de USA ook zijn uitwerking wel op de koers van de ฿ denk ik.
Die borrels hebben niet geholpen, maar smaakten op zich dan wel weer lekker.Singtoo schreef:Wereldvreemd je hebt nu intussen een paar borrels op denk ik![]()
![]()
Heeft mijn uitleg je verduidelijkt waarom ik denk dat dat zo zijn uitwerking heeft?