EVA Air weer met oude 747 naar Amsterdam
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Re: EVA Air weer met oude 747 naar Amsterdam
De laatste vlucht met de 777 zal van Bangkok naar Amsterdam en daarna (2,5 uur later) weer van Amsterdam naar Bangkok vertrekken op 27 maart 2009. Laat ik nou net de 29e pas naar BKK vliegen, maar dat terzijde.... 

When people lose everything and they have nothing left to lose, they lose it.
- duikertje
- Volwaardig lid
Tja net de bevestiging gehad dat het de 747 combi wordt heen en terug maar dat maakt toch niet zoveel uit vind ik ik heb zelfs nu een betere seat.
-
- Volwaardig lid
Dat dacht ik ook, maar het is toch echt vanaf 29 maart weer de 747. Heb gisteren de seats weer opnieuw moeten reserveren en bevestigd gekregen (wel is waar door reisburo) en niet via internet. Ook een nieuwe uitdraai van de ticket met als airplane de 747 combi. Dat is voor de vlucht van 8 april.
Je moet niet alles geloven wat ze over me zeggen, het is allemaal veel erger!
- Ben
- Expat
marceziani schreef:De laatste vlucht met de 777 zal van Bangkok naar Amsterdam en daarna (2,5 uur later) weer van Amsterdam naar Bangkok vertrekken op 27 maart 2009. Laat ik nou net de 29e pas naar BKK vliegen, maar dat terzijde....
Zie de timetable van Eva Air al vanaf deze datum De 747
4/3/2009
BR0075
Operated By EVA AIR
Depart Bangkok
Arrive Amsterdam
Stops 0
Flight Time 11 Hours 55 Minutes
Layover Time NIL
Aircraft Type B747 COMBI
Class C ED Y
-
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Ben, 4/3/2009 is op de site van Eva Air de Engelse/Amerikaanse notatie, dwz eerst de maand en daarna pas de dag.
4/3/2009 is dan 3 april in plaats van 4 maart....
When people lose everything and they have nothing left to lose, they lose it.
-
- Volwaardig lid
Verrek, dan zitten we bijelkaar in het vliegtuigelst99 schreef:Dat dacht ik ook, maar het is toch echt vanaf 29 maart weer de 747. Heb gisteren de seats weer opnieuw moeten reserveren en bevestigd gekregen (wel is waar door reisburo) en niet via internet. Ook een nieuwe uitdraai van de ticket met als airplane de 747 combi. Dat is voor de vlucht van 8 april.

LEVEN IS HET MEERVOUD VAN LEF
- Ben
- Expat
Kloptmarceziani schreef:Ben, 4/3/2009 is op de site van Eva Air de Engelse/Amerikaanse notatie, dwz eerst de maand en daarna pas de dag.

- Soi 24
- Expat
Voor de triple 7-fans een aardig idee..........Boek Egypt Air, lekker goedkoop dezer maanden. Eerst met een A320 van AMS naar CAI (kun je tenminste zeggen dat je daar ook geweest bent
). Dan een overstap van < 2 uur naar de vlucht CAI-BKK met de 777. Mag je nog 8,5 uur in de 777 zitten........ Heb een ticket > maand voor 698 euries voor volgende week.

"There are no facts, only interpretations."
- Friedrich Nietzsche (1844-1900)
- Friedrich Nietzsche (1844-1900)
-
- komt net kijken
Vlieg 2 maal per jaar met eva (evergreen). De laatste keer in de 777, heb toen gekeken in de economy, zag er goed uit. Heb de eerst volgende vlucht (met 3 kids) geboekt, immers, eva heeft nu ook in de economy video & games in de stoel.
En nu.....tsja, gaat dat dus mooi niet door omdat ze weer met de oude 747 gaan vliegen. Upgraden met onze gespaarde miles kan ook al niet.
Als ik het had geweten had ik deze vlucht dus niet geboekt, en ben nu ook zwaar teleurgesteld in eva, en onze kids ook, want die hebben nu dus mooi geen video & games.

En nu.....tsja, gaat dat dus mooi niet door omdat ze weer met de oude 747 gaan vliegen. Upgraden met onze gespaarde miles kan ook al niet.
Als ik het had geweten had ik deze vlucht dus niet geboekt, en ben nu ook zwaar teleurgesteld in eva, en onze kids ook, want die hebben nu dus mooi geen video & games.

- Jim
- Volwaardig lid
waarom niet?Lou schreef:Upgraden met onze gespaarde miles kan ook al niet.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”
-
- komt net kijken
Tja, zeg het maar, weet ik ook niet, de stoelen zijn al gereserveerd voor gold members of taiwanezen die al op de vlucht zitten??? Ik zelf heb een groen kaart.
Zelfs voor komende december kan ik met de gespaarde miles niet meer upgraden van evergreen naar bussiness. Ik vraag me nu af waarom ik maar steeds eva vlieg en doorspaar als ik ze toch nooit in kan wisselen...
Zelfs voor komende december kan ik met de gespaarde miles niet meer upgraden van evergreen naar bussiness. Ik vraag me nu af waarom ik maar steeds eva vlieg en doorspaar als ik ze toch nooit in kan wisselen...
- Jim
- Volwaardig lid
hmm.. da's wel irritant.
ik wilde onze airmiles in december ook maar 's gaan inwisselen.
mss toch maar LTU eens gaan proberen.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”
-
- Volwaardig lid
Ik ben erg tevreden over LTU, niet in de laatste plaats om hun overzichtelijke site, waar je direct kan zien wat een reis moet kosten, en ook de terug vlucht apart geboekt kan worden.Jim schreef:hmm.. da's wel irritant.
Ook kun je zien op welke dagen een vlucht goedkoper of juist duurder is.
In de vliegtuigen van LTU is voor mij voldoende ruimte, ben niet de kleinste ( 198) en ook niet de dunste.
Min puntje blijf ik de trip naar Dusseldorf wel vinden 2,5 uur vanuit Almere, voor jou komt daar nog een uurtje bij.
Harm
De wind in je leven kan je niet veranderen, maar hoe je je zeilen zet, bepaal jezelf
leef je leven zo intens als maar mogelijk is, hierna ben je o zo lang dood.
leef je leven zo intens als maar mogelijk is, hierna ben je o zo lang dood.