visa run op airport met 2 paspoorten???
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
visa run op airport met 2 paspoorten???
Voor alle kenners van visa runs:
Ik moet volgende week voor 5 weken naar china. Daarna ga ik naar thailand voor 2 weken verlof. vervolgens
moet ik 3 weken aan boord bij de Thai Navy werken. Daarna weer 2 weken verlof thailand voor ik weer
terug ga naar China.
Ik wil Thailand binnenkomen met visa on arrival. Maar ik kom dan over de 30 dagen heen.
Nou heb ik voor mijn werk 2 paspoorten.
Stel dat ik tussendoor het goedkoopste internationale ticket enkele reis zou boeken. Ik ga de douane door op weg naar
mijn vliegtuig maar ondertussen loop ik direct terug naar immigration en kom thailand weer binnen op mijn
andere paspoort? Zou dit kunnen?
Ik wil absoluut geen gezeik hebben. Dus als dit te link is of illegaal dan moet ik wat anders zoeken.
Wat zijn eigenlijk de mogelijkheden om op het vliegveld van bangkok een visum voor 3 maanden te krijgen?
groeten en dank voor de reacties
Guido
Ik moet volgende week voor 5 weken naar china. Daarna ga ik naar thailand voor 2 weken verlof. vervolgens
moet ik 3 weken aan boord bij de Thai Navy werken. Daarna weer 2 weken verlof thailand voor ik weer
terug ga naar China.
Ik wil Thailand binnenkomen met visa on arrival. Maar ik kom dan over de 30 dagen heen.
Stel dat ik tussendoor het goedkoopste internationale ticket enkele reis zou boeken. Ik ga de douane door op weg naar
mijn vliegtuig maar ondertussen loop ik direct terug naar immigration en kom thailand weer binnen op mijn
Ik wil absoluut geen gezeik hebben. Dus als dit te link is of illegaal dan moet ik wat anders zoeken.
Wat zijn eigenlijk de mogelijkheden om op het vliegveld van bangkok een visum voor 3 maanden te krijgen?
Guido
- Ben
- Expat
Re: visa run op airport met 2 paspoorten???
Guido1976 schreef:Voor alle kenners van visa runs:
terug ga naar China.
Guido
Als je voor de thai navy moet werken zou ik dus maar ff navragen wie dan het visa voor je gaat regelen lijkt me wel zo handig .
En anders vraag je in China op de Thaise ambassade een single entry toerist visa
60 dagen verblijf .
-
- komt net kijken
Nou, de Thai Navy gaat niet mijn visum regelen. Ik moet er namens mijn werk zijn. Ik ga niet voor hun werken.
Maar op mijn werk gaan ze weer een nieuw visum voor mij aanvragen. Hopelijk weer een non immigrant B.
Ben ik er weer een tijdje vanaf.
Ik zat mij zo te bedenken dat het trucje op het vliegveld niet gaat lukken. Als ik niet daadwerkelijk dat vliegtuig
instap zullen ze er vroeg of laat toch achter komen dat ik dan nog ergens op de airport rondzwerf.
Topic kan wel gesloten worden.
Maar op mijn werk gaan ze weer een nieuw visum voor mij aanvragen. Hopelijk weer een non immigrant B.
Ben ik er weer een tijdje vanaf.
Ik zat mij zo te bedenken dat het trucje op het vliegveld niet gaat lukken. Als ik niet daadwerkelijk dat vliegtuig
instap zullen ze er vroeg of laat toch achter komen dat ik dan nog ergens op de airport rondzwerf.
Topic kan wel gesloten worden.
-
- Expat
Sterker nog.
Het vliegtuig vertrekt niet eens voordat je getraceerd bent.
Het zou overigens een mooi theoretisch verhaaltje zijn

Het zou overigens een mooi theoretisch verhaaltje zijn

"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan
Ronald Reagan
-
- Volwaardig lid
Je moet een non-immigrant B regelen, dat kun je het beste in Nederland al doen. De visa is 3 maanden geldig en je kunt daarmee 90 dagen in thailand verblijven of je nu werkt of niet. Niks geen 2 paspoorten of reis uit Thailand nodig.
Zorg wel dat je een werkvergunning hebt. Zonder mag je niet werken.
Zorg wel dat je een werkvergunning hebt. Zonder mag je niet werken.
- Edje
- Expat
Als je geen bagage hebt ingechecked vertrekt het vliegtuig dus wel als je niet op tijd aanwezig bent.dutch schreef:Sterker nog.
Het zou overigens een mooi theoretisch verhaaltje zijn![]()
Wel bagage ingecheched en niet aanwezig dan wordt er niet vertrokken alvorens de bagage verwijderd is. Dit uit veiligheids overweging.
Groetjes; Edje
-
- komt net kijken
heb vandaag mijn nieuwe non-immigrant B gekregen. En mijn vorige B is ook nog geldig.
Kan er dus voorlopig dus weer tegenaan.
Kan er dus voorlopig dus weer tegenaan.