Hij is nu aan het downloaden... ben benieuwd.
Moderator: Loempia
Ik heb TomTom Thailand dit jaar gebruikt, gewoon goed. Een vriend van mij heeft hem daarna gebruik, en die was ook enthousiast.Henk Korat schreef:Ik pak dit draadje weer op. Ik ben aan het onderzoeken welk GPS car navigation system in Thailand van goede kwaliteit is.
Ik kwam op de voorgaande berichten de Garmin tegen. Ben naar hun site gegaan en ontdekte dat de maps voor Thailand uit de voorraad zijn gehaald.
Tomton heeft een map voor Thailand beschikbaar. Ik ken de kwaliteit niet en neem aan dat omringende landen ontbreken.
Welk portabel GPS navigatiesyteem gebruiken de forumleden, indien van toepassing, in Thailand?
Hierzo:Rene schreef:Tomtom heeft Thailand???![]()
Een half jaar geleden heb ik ze nog een vraag gesteld wanneer ze eindelijk eens met Thailand op de proppen kwamen en kreeg als antwoord dat er wel over gedacht werd. Vlak voor onze trip omstreeks half mei heb ik de laatste update online geïnstalleerd (tegen betaling) en ontdekt dat ze een paar landen van Azie kunnen leveren maar niet Thailand. Dus ik verbaas me nu. Het is zeer welkom uiteraard want ik vind Tomtom veel duidelijker en makkelijker dan de Garmins.
Nu heb ik er een met harde schijf (Go 700) zonder mogelijkheid voor losse kaarten, misschien zit hem daar het euvel. Maar ik zal weer eens op ontdekkingsreis gaan op hun site.