Bijna Tawan !tawan schreef:vandaag euro dollar 1.44 morgen 1.47
Thai baht 49 morgen 50 baht
Tawan
SCB T/T rate vandaag 18/12 om 10.37 uur is 49.42125. Wellicht krijg je tegen 18.00 uur gelijk.
Moderator: Loempia
Bijna Tawan !tawan schreef:vandaag euro dollar 1.44 morgen 1.47
Thai baht 49 morgen 50 baht
Tawan
Mart schreef:Ik heb geen glazen bol, geloof niet in waarzeggerij, maar vertrouwt meer op de signalen die aangeven dat er veranderingen kunnen komen.
Mijn euri's zijn nog steeds 52,+ waard. HOE ???? In juni waren er signalen dat de wisselkoers zou dalen, dus snel een beetje euri's gewisseld, en op mijn Thaise bank rekening gezet.?
Borat schreef:Mart schreef:Ik heb geen glazen bol, geloof niet in waarzeggerij, maar vertrouwt meer op de signalen die aangeven dat er veranderingen kunnen komen.
Mijn euri's zijn nog steeds 52,+ waard. HOE ???? In juni waren er signalen dat de wisselkoers zou dalen, dus snel een beetje euri's gewisseld, en op mijn Thaise bank rekening gezet.?
Wat waren die signalen dan?
Heb ik net zo gedaan als jij Mart.Mart schreef:Ik heb geen glazen bol, geloof niet in waarzeggerij, maar vertrouwt meer op de signalen die aangeven dat er veranderingen kunnen komen.
Ik ga weer beginnen met bathjes kopen als het de 50 gehaald heeft, lijkt me een redelijke goede koers voor dit jaar. Heb er nog genoeg van 52 liggen dus lijd geen honger ;-)Singtoo schreef:Heb ik net zo gedaan als jij Mart.Mart schreef:Ik heb geen glazen bol, geloof niet in waarzeggerij, maar vertrouwt meer op de signalen die aangeven dat er veranderingen kunnen komen.
Maar die 52 koers bathjes raken eens ook weer op.
En ik zou het leuk vinden dus weer opnieuw 52, of meer, bath per Euro te ontvangen.![]()
En de signalen zien er goed uit de laatste week dat dat gaat lukken.![]()
Want op dt punt ben ik net een Zeeuw. Geen cent teweu he.![]()
Het leven is al duur genoeg.
Was maar tijdelijk,bluesparkle schreef:En hij is de 50 baht gepasseerd...
Dat zou 437 ฿ zijn.jomel17 schreef:Heb verleden week dinsdag 400 euro overgemaakt naar mijn vrouw in Khonkaen
Vandaag pas op haar rekening ,zij kreeg 18.893 thb
Volgens de Rabo converter zou het 19.330 moeten zijn dus het verschil is fee voor Kasikorn
De Lion snapt snap ut ook een beetje hoor.tawan schreef:Gelukkig heb ik er verstand van en jullie niet merk ik
iedereen op dit forum snapt er dus niks.