reis tussen K.Phangan en Samui
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
reis tussen K.Phangan en Samui
Hallo,
Is het mogelijk om van Koh Phangan (zit in de buurt van Thong Nai Pan)vlot naar Koh Samui te gaan, voor een vlucht die om 15.00 vertrekt naar Bangkok.
Of is het verstandiger om de dag van te voren al naar Samui te vertrekken.
Had gezien dat er 2 boten richting Samui gaan, in de ochtend (vroeg) en een wat later, vlgs mij was het een snelle boot( 45min).
Groet Kiki
Is het mogelijk om van Koh Phangan (zit in de buurt van Thong Nai Pan)vlot naar Koh Samui te gaan, voor een vlucht die om 15.00 vertrekt naar Bangkok.
Of is het verstandiger om de dag van te voren al naar Samui te vertrekken.
Had gezien dat er 2 boten richting Samui gaan, in de ochtend (vroeg) en een wat later, vlgs mij was het een snelle boot( 45min).
Groet Kiki
-
- Volwaardig lid
Re: reis tussen K.Phangan en Samui
Ik weet niet hoe snel je van thong nai pan naar haad rin of thong sala kunt komen en eenmaal daar nog een kaartje kunt bemachtingen voor de boot. Misschien kun je vanaf thong nai pan al voor de boot reserveren dan moet dat wel lukken lijkt mij. Ik zou dan voor de boot van haad rin naar bophut gaan dat is dicht bij het vliegveld.
-
- komt net kijken
Hallo dank voor je tip, is er op internet ook een site met time tables voor die boten?
groet Kiki
groet Kiki
-
- Volwaardig lid
- Contacteer:
http://www.lomprayah.com en http://www.seatrandiscovery.com voor de high speed catamarans.
Weet zo niet welke vertrekt en aankomt bij Bo Phut dichtbij het vliegveld. Weet wel dat die andere ook niet zo heel ver van het vliegveld vandaan is. Ik geloof een 20 minuutjes met de taxi of taxibusje.
Weet zo niet welke vertrekt en aankomt bij Bo Phut dichtbij het vliegveld. Weet wel dat die andere ook niet zo heel ver van het vliegveld vandaan is. Ik geloof een 20 minuutjes met de taxi of taxibusje.
When people lose everything and they have nothing left to lose, they lose it.
-
- komt net kijken
Hai Kiki,
Een tip:
ALLES wat betreft reizen van en naar is TER PLEKKE makkelijk te vinden. Denk dat je aan het einde van je vakantie geen bord meer kunt zien met boot, bus en trein-tijden :-).
Have fun en maak je niet teveel zorgen!
Steve
Een tip:
ALLES wat betreft reizen van en naar is TER PLEKKE makkelijk te vinden. Denk dat je aan het einde van je vakantie geen bord meer kunt zien met boot, bus en trein-tijden :-).
Have fun en maak je niet teveel zorgen!
Steve
-
- kenner
Neem de Seatran ferry in de ochtend om 11.00uur vanaf Koh Phangan naar Samui (http://www.seatrandiscovery.com), want deze komt aan op Samui vlakbij de luchthaven (ca. 5 min met de taxi). Zelf verblijf ik altijd aan de westkust van Phangan en boek terug altijd een vlucht Samui-Bkk rond 13.00uur... 11.00uur de boot, aankomst samui 11.30uur en voor 12.00uur op luchthaven... Mocht je je vlucht missen dan kan je altijd mee op de volgende vlucht (meestal is er wel plek). Ook kan je je vluchtdata/tijdstip kosteloos wijzigen (afhankelijk voor welk tarief je geboekt hebt) bij bangkok airways....
Maar maak je niet druk, want is allemaal makkelijk te doen in een ochtend... ;-)
grtz
Maar maak je niet druk, want is allemaal makkelijk te doen in een ochtend... ;-)
grtz
-
- komt net kijken
Bedankt Heisa voor je antwoord, een nachtje Samui is het geworden is ook geen straf.
De tip van evt de volgende vlucht nemen zou ook nog een optie kunnen zijn.
Groet Kiki
De tip van evt de volgende vlucht nemen zou ook nog een optie kunnen zijn.
Groet Kiki