Zal ik misschien doen na een maand thailand en terug naar bangkokJanBreet schreef:Kan wel hoor.
Bkk naar KL.
en dan direct KL --Denpassar.
heb net nog gekeken en is een mooie en simpele verbinding
Gr Jan
goedkope tickets AirAsia
Moderator: Loempia
-
- kenner
Re: goedkope tickets AirAsia
-
- kenner
Ik zie veel tickets Rond 700euo naar Bangkok, helaas zijn deze maar 30 dagen geldig.
Zijn er tickets die drie maand geldig zijn en ook rond die prijs liggen, of zit je dan sowiezo in een hogere prijsklasse.
ik zoek periode febr2009 Bangkok.
Zijn er tickets die drie maand geldig zijn en ook rond die prijs liggen, of zit je dan sowiezo in een hogere prijsklasse.
ik zoek periode febr2009 Bangkok.
-
- kenner
Heb nu toch een ticket nog gevonden voor Bangkok 3maand geldig Etihad 820euro.
300euro meer en ik zat in Auckland, maar valt te duur uit om er een maand te blijven en in april is het al winter daar.
Heb nu gezien dat AIR asia nieuwe routes heeft zoals Bangkok-Denpassar en hopelijk valt de prijs mee.
300euro meer en ik zat in Auckland, maar valt te duur uit om er een maand te blijven en in april is het al winter daar.
Heb nu gezien dat AIR asia nieuwe routes heeft zoals Bangkok-Denpassar en hopelijk valt de prijs mee.
-
- komt net kijken
vanmorgen was het ticket naar krabi nog goedkoper en nu vanmiddag ( thailand volgende dag natuurlijk) opeens....500 Tb duurder pp.....
Word dit erger??
Word dit erger??
- Kees
- Volwaardig lid
Bron: Luchtvaartnieuws.nlPrijsvechter AirAsia schrapt alle brandstoftoeslagen
11-11-2008
KUALA LUMPUR - De Aziatische prijsvechter AirAsia heeft aangekondigd de brandstoftoeslagen op alle internationale en regionale vluchten te schrappen. Sinds maandag (10 november) betalen klanten van de in Kuala Lumpur gevestigde maatschappij naast de ticketprijs alleen nog luchthaventoeslagen en administratiekosten. Air Asia is naar eigen zeggen de eerste maatschappij die de brandstoftoeslag op alle vluchten schrapt.
Het schrappen van de brandstoftoeslag geldt niet alleen voor AirAsia, maar ook voor het intercontinentale dochterbedrijf AirAsia X. De tarieven zullen gelijk blijven, zo heeft AirAsia beloofd. De carrier voerde in juli 2005 voor het eerst een brandstoftoeslag in.
De maatschappij hoopt met het schrappen van de brandstoftoeslagen consumenten over de streep te trekken om toch met het vliegtuig te reizen. AirAsia heeft ook een speciale actie gelanceerd, waarbij tussen 12 en 16 november 500.000 gratis tickets ter beschikking worden gesteld voor reizen tussen 22 juni en 24 oktober 2009.
Sinds de sterke daling van de olieprijzen hebben veel maatschappijen de toeslagen verlaagd. In Europa kondigde luchtvaartmaatschappij bmi onlangs aan de brandstoftoeslagen op Europese vluchten te schrappen.
Niet klagen, maar dragen.
-
- Volwaardig lid
Wat AirAsia heeft gedaan is de de brandstoftoeslag geschrapt maar de ticketprijs verhoogd. Echter, onderaan de streep ben je goedkoper uit.Mayo schreef:vanmorgen was het ticket naar krabi nog goedkoper en nu vanmiddag ( thailand volgende dag natuurlijk) opeens....500 Tb duurder pp.....
Word dit erger??
-
- komt net kijken
ja dat had ik begrepen maar in ons geval toch nniet goedkoper uit. Maar goed voor de zekerheid toch maar geboekt...geen idee of er nog goedkopere aanbiedingen komen...
-
- heeft ervaring
Wanneer wij uit Nederland komen laten wij de bagage door-labelen en geeft overgewicht nooit problemen. Heeft iemand ervaring hoe dit bij Air Asia gaat? Als ik de voorwaarden goed gelezen heb, mag je buiten die 15 kg ook nog 7 kg handbagage meenemen. Klopt dat? Het prijsverschil met Thay Air b.v wordt nu wel erg groot, dus is Air Asia een interessante optie.
Met groet, Conny
Met groet, Conny
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid
- Kees
- Volwaardig lid
Wanneer je vanaf Bangkok doorreist met AirAsia kan je in Amsterdam niet doorlabelen naar de plaats van je bestemming.
Niet klagen, maar dragen.
-
- komt net kijken
Is helemaal correct en goed verteld hoor.
Doorlabelen vanuit Amsterdam is natuurlijk niet mogelijk.
Wij kunnen wel doorlabelen, wij vliegen van LANGKAWI via KUALA LUMPHUR door naar PHUKET.
Ook mogen wij dan ook maar 15 kg meenemen en inderdaad 7 kg handbagage.
En ja dan betalen we wel een paar batjes meer. Uiteindelijk ben je steeds zoekende
waar en wat het scheelt aan prijs.
Maar al met al blijft de AIR-ASIA zelf nu nog het goedkoopst.
Wij gaan half Januarie en medio Februarie 2009 vliegen met AIR-ASIA.
We hebben totaal 4 vluchten geboekt, maar ondanks de afschaffing van de fuel-tax,
zijn we nog goedkoper uit.
Groetjes Jan
Doorlabelen vanuit Amsterdam is natuurlijk niet mogelijk.
Wij kunnen wel doorlabelen, wij vliegen van LANGKAWI via KUALA LUMPHUR door naar PHUKET.
Ook mogen wij dan ook maar 15 kg meenemen en inderdaad 7 kg handbagage.
En ja dan betalen we wel een paar batjes meer. Uiteindelijk ben je steeds zoekende
waar en wat het scheelt aan prijs.
Maar al met al blijft de AIR-ASIA zelf nu nog het goedkoopst.
Wij gaan half Januarie en medio Februarie 2009 vliegen met AIR-ASIA.
We hebben totaal 4 vluchten geboekt, maar ondanks de afschaffing van de fuel-tax,
zijn we nog goedkoper uit.
Groetjes Jan