gunstige prijsstelling Thaise vliegtuigmaatschappij
Moderator: Loempia
-
- Zeer veel ervaring
gunstige prijsstelling Thaise vliegtuigmaatschappij
welke Thaise vliegtuigmaatschappij heeft normaliter de beste binnenlandse prijsaanbiedingen in november?
- Ben
- Expat
Re: gunstige prijsstelling Thaise vliegtuigmaatschappij
bkkjourney schreef:welke Thaise vliegtuigmaatschappij heeft normaliter de beste binnenlandse prijsaanbiedingen in november?
Van

-
- Zeer veel ervaring
Bangkok - Phuket
Bangkok - Krabi (weet niet of lijndienst bestaat)
Bangkok - Krabi (weet niet of lijndienst bestaat)
-
- Volwaardig lid
kijk eens op airasia
-
- Zeer veel ervaring
idd...airasia is niet te duur...weet iemand of je ook op een andere manier dan per credit kaart kunt betalen?
-
- Volwaardig lid
zonder credit card zal via internet moeilijk gaan
dan moet je vanuit een reisburo boeken in nederland of thailand en cash betalen
-
- kenner
Klopt niet helemaal... Ik probeer al enkele keren een reis te boeken via internet met NOKAIR naar Nahkonsrithammarat, inlandse vlucht...Borat schreef:zonder credit card zal via internet moeilijk gaan
Alles gaat goed tot je op de site gebracht wordt van VISA om een code in te typen met je kaart en kaartlezer zodat je een uniek nummer krijgt die je dan moet intypen en klikken op bevestiging betaling. Dan loopt het mis omdat NOKAIR schijnbaar een fout in het systeem heeft. Er wordt niets afgeboekt maar je hebt ook geen ticket. Dus online betalen met je visa card is om veiligheidsredenen veranderd en sommige vliegmaatschappijen slagen er niet in om de juiste instellingen/software te plaatsen. KLM had hier in het begin ook moeite mee maar is nu opgelost.
Bij nokair is het nog steeds niet opgelost en krijg je dus de melding, betaling mislukt probeer het nog eens.
Heb een mail naar nokair gestuurd enkele weken maar krijg geen antwoord.
dus dat word een reisje boeken vanaf don muang. en betalen ter plaatse.
-
- Volwaardig lid
Is het systeem van online betalen via Nokair dan recent veranderd? Ik heb in het begin van dit jaar zonder problemen geboekt met een creditcard. In ons geval van Bangkok naar Krabi. Heb geen enkel probleem ondervonden en vond hun service prima.
Ik werd inderdaad niet verwezen naar de VISA site dus dat is dan blijkbaar anders, maar ik heb ook geen kaartlezer voor mijn credit card. Wist niet dat die er voor credit cards zijn, ken ze alleen voor "normale" bankkaarten. Mijn kaart werd wel on-line gecheckt voor de betaling zoals dit ook op diversen andere sites gebeurd.
Ik werd inderdaad niet verwezen naar de VISA site dus dat is dan blijkbaar anders, maar ik heb ook geen kaartlezer voor mijn credit card. Wist niet dat die er voor credit cards zijn, ken ze alleen voor "normale" bankkaarten. Mijn kaart werd wel on-line gecheckt voor de betaling zoals dit ook op diversen andere sites gebeurd.
Johan
-- Happiness is a choice that requires effort at times --
-
- Volwaardig lid
Gerhard schreef:Klopt niet helemaal... Ik probeer al enkele keren een reis te boeken via internet met NOKAIR naar Nahkonsrithammarat, inlandse vlucht...Borat schreef:zonder credit card zal via internet moeilijk gaan
Alles gaat goed tot je op de site gebracht wordt van VISA om een code in te typen met je kaart en kaartlezer zodat je een uniek nummer krijgt die je dan moet intypen en klikken op bevestiging betaling. Dan loopt het mis omdat NOKAIR schijnbaar een fout in het systeem heeft. Er wordt niets afgeboekt maar je hebt ook geen ticket. Dus online betalen met je visa card is om veiligheidsredenen veranderd en sommige vliegmaatschappijen slagen er niet in om de juiste instellingen/software te plaatsen. KLM had hier in het begin ook moeite mee maar is nu opgelost.
Bij nokair is het nog steeds niet opgelost en krijg je dus de melding, betaling mislukt probeer het nog eens.
Heb een mail naar nokair gestuurd enkele weken maar krijg geen antwoord.
dus dat word een reisje boeken vanaf don muang. en betalen ter plaatse.
wat kloper nu niet aan mijn verhaal Gerhard, je bevestigd nu zelf dat het zonder creditcard niet mogelijk is, zelfs niet met credit card blijkt

- joepattaya
- Expat
Als je vanuit Thailand boekt, is het ook mogelijk om bij 7/11 te betalen (NokAir).
Je print je boeking uit en gaat naar 7/11, daar betaal je en je krijgt een recu.
Boeking en recu laten zien bij het inchecken.
Op die manier kun je ook via de bank betalen.
Je print je boeking uit en gaat naar 7/11, daar betaal je en je krijgt een recu.
Boeking en recu laten zien bij het inchecken.
Op die manier kun je ook via de bank betalen.
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.
-
- kenner
wat kloper nu niet aan mijn verhaal Gerhard, je bevestigd nu zelf dat het zonder creditcard niet mogelijk is, zelfs niet met credit card blijkt
[/quote]
hahahah, je hebt gelijk ;-)
Ik zit bij KBC bank en heb visa en moet nu telkens als ik een betaling via internet doe mijn kaartlezer bij de hand hebben om een code te genereren. Bij nader onderzoek en vraag bij mijn KBC bank is dit een nieuwe maatregel zodat men niet met gecopieerde/gestolen visakaarten betalingen kan verichten via internet. Maar er zijn nog steeds firma's die niet de juiste software hebben om teruggeschakelt te worden van VISA site naar hun eigen site, daar gaat er dan iets mis.
Iemand met zelfde probleem?
Heb met Visa meerder malen geprobeert en met Mastercard.

hahahah, je hebt gelijk ;-)
Ik zit bij KBC bank en heb visa en moet nu telkens als ik een betaling via internet doe mijn kaartlezer bij de hand hebben om een code te genereren. Bij nader onderzoek en vraag bij mijn KBC bank is dit een nieuwe maatregel zodat men niet met gecopieerde/gestolen visakaarten betalingen kan verichten via internet. Maar er zijn nog steeds firma's die niet de juiste software hebben om teruggeschakelt te worden van VISA site naar hun eigen site, daar gaat er dan iets mis.
Iemand met zelfde probleem?
Heb met Visa meerder malen geprobeert en met Mastercard.
-
- komt net kijken
vliegt nok air ook krabi vanag bangkok?
Kan ik nergens vinden? ( of is dat niet meer..)
Kan ik nergens vinden? ( of is dat niet meer..)
- joepattaya
- Expat
http://www.nokair.com/NokConnext/aspx/Welcome.aspx
Vliegen niet direct op Krabi, maar komen wel in de buurt.
Vliegen niet direct op Krabi, maar komen wel in de buurt.
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.
-
- Volwaardig lid
Die vluchten zijn inderdaad helaas geschrapt toen de olieprijzen omhoog gingen. Misschien kan Nokair er binnenkort weer mee beginnen als de olieprijs nog iets meer zakt. De vluchten zaten op zich best vol in het begin van dit jaar.
Johan