Net als in Nederland...jumbo schreef:Wat ze nou precies willen is en wordt nooit iemand duidelijk denk ik, neit met dit gegeven,niet met eerdere gegevens en niet met toekomstige ideen.
Ik heb niet de illusie dat er serieus wordt nagedacht over de gevolgen van bepaalde invoeringen van ideen, maatregels of wetten of juist het uitblijven daarvan, ze klooien maar wat aan en dat kan allemaal want het volk slikt het wel.
De lamme leidt de blinde
Weet iemand hoe dit gaat werken???
Moderator: Loempia
-
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Re: Weet iemand hoe dit gaat werken???
When people lose everything and they have nothing left to lose, they lose it.
- jumbo
- Expat
Ja, maar hier is het lekker weer, de drank goedkoper, de wijven zien er doorsnee beter uit, en de bealstingen zijn lager, soms zelfs nihilmarceziani schreef:Net als in Nederland...jumbo schreef:Wat ze nou precies willen is en wordt nooit iemand duidelijk denk ik, neit met dit gegeven,niet met eerdere gegevens en niet met toekomstige ideen.
Ik heb niet de illusie dat er serieus wordt nagedacht over de gevolgen van bepaalde invoeringen van ideen, maatregels of wetten of juist het uitblijven daarvan, ze klooien maar wat aan en dat kan allemaal want het volk slikt het wel.
De lamme leidt de blinde

In willekeruige volgorde trouwens en meer kan ik effe niet bedenken op de vroege morgen
Overigens in NL heb je nog het idee dat ze wel de basis van de materie beheersen en wordt Joop Braakhekke nimmer premier...
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum
- Ben
- Expat
jumbo schreef:Ja, maar hier is het lekker weer, de drank goedkoper, de wijven zien er doorsnee beter uit, en de bealstingen zijn lager, soms zelfs nihilmarceziani schreef:Net als in Nederland...jumbo schreef:Wat ze nou precies willen is en wordt nooit iemand duidelijk denk ik, neit met dit gegeven,niet met eerdere gegevens en niet met toekomstige ideen.
De lamme leidt de blinde![]()
![]()
In willekeruige volgorde trouwens en meer kan ik effe niet bedenken op de vroege morgen
Overigens in NL heb je nog het idee dat ze wel de basis van de materie beheersen en wordt Joop Braakhekke nimmer premier...
Dubbel

-
- Volwaardig lid
- Contacteer:

When people lose everything and they have nothing left to lose, they lose it.
- joepattaya
- Expat
Het schijnt trouwens, dat de gemiddelde wachttijd bij de Immigratie op Suv op dit moment zo'n 1,5 tot 5 minuten is.
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.
-
- Expat
- jumbo
- Expat
joepattaya schreef:Het schijnt trouwens, dat de gemiddelde wachttijd bij de Immigratie op Suv op dit moment zo'n 1,5 tot 5 minuten is.
speciale laan Joe??

- joepattaya
- Expat
Weet niet, misschien een vers aangelegde bypass........zijn ze hier nogal sterk in.jumbo schreef:joepattaya schreef:Het schijnt trouwens, dat de gemiddelde wachttijd bij de Immigratie op Suv op dit moment zo'n 1,5 tot 5 minuten is.
speciale laan Joe??![]()
![]()
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.
- Piehans
- Volwaardig lid
heeft de wachttijd, dan wel het nagenoeg ontbreken daarvan, mogelijk te maken met de aankomsttijd....joepattaya schreef:Weet niet, misschien een vers aangelegde bypass........zijn ze hier nogal sterk in.jumbo schreef:joepattaya schreef:Het schijnt trouwens, dat de gemiddelde wachttijd bij de Immigratie op Suv op dit moment zo'n 1,5 tot 5 minuten is.
speciale laan Joe??![]()
![]()
Zoals bijv EVA, welke s'ochtends rond 04.30 als een van de eersten landt, waarbij je dus met een beetje mazzel met een minuut of 30 tot 45 al in een taxi ofzo zit.
Overigens juich ik met mijn reisfrequentie van 3 tot 4 per jaar ieder vorm van versneller of vergemakkelijker toe. Ik blijf de ontwikkelingen net als Borat

- joepattaya
- Expat
Als die jongens (en meisjes) van immigratie hun zaakjes nu eens gaan organiseren in plaats van zo maar willekeurig een vrije medewerker op een kruk aan de balie te zetten, dan kun je de wachttijden drastisch inkrimpen, zijn er minder problemen en is iedereen happy.
Er zijn diverse 'gradaties' van mensen die binnenkomen:
- visa exempt
- re-entry permit
- voa
- visa-houders
De re-entry-permitters hebben hun check al gehad en hoeven alleen nog maar een stempel voor binnenkomst; een voa heeft vlak voor de immigratie hun visa opgehaald en je zou daar de check kunnen plaatsvinden (gebeurt trouwens ook), dus ook hier alleen een stempel van binnenkomst. Iemand met een visa heeft ook alleen nog maar een stempel nodig. Deze 3 groepen hebben betaald voor hun legale inreis en zouden in principe voorrang kunnen krijgen. De check heeft in principe al elders plaatsgevonden.
Blijven dus de visa-exempters over en die mogen dan een beetje langer wachten........!
Nergens een pasje voor nodig.
Er zijn diverse 'gradaties' van mensen die binnenkomen:
- visa exempt
- re-entry permit
- voa
- visa-houders
De re-entry-permitters hebben hun check al gehad en hoeven alleen nog maar een stempel voor binnenkomst; een voa heeft vlak voor de immigratie hun visa opgehaald en je zou daar de check kunnen plaatsvinden (gebeurt trouwens ook), dus ook hier alleen een stempel van binnenkomst. Iemand met een visa heeft ook alleen nog maar een stempel nodig. Deze 3 groepen hebben betaald voor hun legale inreis en zouden in principe voorrang kunnen krijgen. De check heeft in principe al elders plaatsgevonden.
Blijven dus de visa-exempters over en die mogen dan een beetje langer wachten........!
Nergens een pasje voor nodig.
- jumbo
- Expat
Ik reis vaker en zowel internationaal als regionaal kom dan ook op de meest vreemde tijden aan, maar 1 uitzondering daargelaten duurt het nooit langer dan een pakweg 35 minuten zoals je al aangeeft.Piehans schreef: heeft de wachttijd, dan wel het nagenoeg ontbreken daarvan, mogelijk te maken met de aankomsttijd....
Zoals bijv EVA, welke s'ochtends rond 04.30 als een van de eersten landt, waarbij je dus met een beetje mazzel met een minuut of 30 tot 45 al in een taxi ofzo zit.
Overigens juich ik met mijn reisfrequentie van 3 tot 4 per jaar ieder vorm van versneller of vergemakkelijker toe. Ik blijf de ontwikkelingen net als Boratdan ook met veel belangstelling volgen.
Ik moet ook zeggen dat het in de meeste landen langer duurt en persoonlijk denk ik dat de klachten meer persoonsgebonden zijn als reeel. We moeten niet vergeten dat het meestal oudere mannen betreft die wat vaker moet pissen als de doorsnee man

Maar vroeger aankomen heeft wel zijn voordelen, zonder meer
Maar terug naar de realiteit; in het algemeen heeft iedereen wel wat te kankeren op hun zo bewierookte nieuwe thuisland en het schijnt tegenwoordig dus al vlak na de landing te starten...
Het zal mijn pis echt niet lauw maken als het langer duurt en de verandering naar kortere wachttijden is een utopie...niet meer en niet minder....niet zo lang geleden hebben ze de speciale laan voor residents gesloten.....
Nah ja, nieuw kabinet, nieuwe kansen...
- joepattaya
- Expat
Mij hoor je niet klagen hoor..........ik ga direct vanuit het vliegtuig:
- eerst pissen
- dan een peuk roken
- heel rustig naar immigratie
- wacht daar varierend van 1 tot 90 minuten
- afhankelijk van wachttijd bij de immigratie kan ik mijn bagage zo ophalen
- ga zo snel mogelijk naar buiten
- rook weer een peuk
- neem de bus naar longterm parking A of B, via het busstation
- en regelrecht naar huis
Tijd tussen eerste actiepunt en laatste punt: 30 tot 120 minuten.
Da's het voordeel als je hier woont: na aankomst van het vliegtuig heb je niet zo'n haast, althans ik niet!!
Neemt niet weg, dat de organisatie van de immigratie beter kan en het introduceren van een "frequent user" pasje is slechts een tijdelijke oplossing.
- eerst pissen
- dan een peuk roken
- heel rustig naar immigratie
- wacht daar varierend van 1 tot 90 minuten
- afhankelijk van wachttijd bij de immigratie kan ik mijn bagage zo ophalen
- ga zo snel mogelijk naar buiten
- rook weer een peuk
- neem de bus naar longterm parking A of B, via het busstation
- en regelrecht naar huis
Tijd tussen eerste actiepunt en laatste punt: 30 tot 120 minuten.
Da's het voordeel als je hier woont: na aankomst van het vliegtuig heb je niet zo'n haast, althans ik niet!!
Neemt niet weg, dat de organisatie van de immigratie beter kan en het introduceren van een "frequent user" pasje is slechts een tijdelijke oplossing.