Maths/Science & Science Teacher needed ASAP for international school in Bangkok
Maths/Science Teacher - ASAP
Science Teacher - ASAP
This is a small size international school following the British system and is accredited by WES of CfBT Education, UK. Each class does not exceed more than 15 students and the atmosphere is friendly.
There are three departments in the school; early years, primary and secondary. Most of their teachers are from the UK, Australia, New Zealand and Canada. They hope to appoint someone who is professional, dynamic and willing to work in a small school atmosphere. They are looking for applicants with the following:
1. A good understanding and experience of teaching the British Curriculum
2. Teaching experience (up to GCSE for secondary positions)
3. Good subject knowledge
4. Strong teaching ability
5. Someone who is creative, committed and dynamic
.
They offer two years contract.
Salary is dependent on qualifications and experience but between 62000-72000 Baht
Medical insurance
Accommodation allowance
Flights
Visa and Work Permit
http://www.teachanywhere.com
Apply now
teaching job in Bangkok
Moderator: Loempia
- jumbo
- Expat
teaching job in Bangkok
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum
-
- komt net kijken
Re: teaching job in Bangkok
foutje, Ik denk dat ik eerst maar eens een lees-cursus moet volgen.
Laatst gewijzigd door SB77 op woensdag 09 juli 2008, 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.
God I love you
-
- Volwaardig lid
de juiste mensen, zijn dat dan de mensen die voor jou het klusje klaren?
tis heel simpel lijkt mij, heb je wiskunde/natuurkunde gestudeerd dan zou je op dat vakgebied les kunnen geven. Heb je daar geen achtergrond in dan vergeet het maar.

tis heel simpel lijkt mij, heb je wiskunde/natuurkunde gestudeerd dan zou je op dat vakgebied les kunnen geven. Heb je daar geen achtergrond in dan vergeet het maar.
- joepattaya
- Expat
Ach Borat, zo zwaar moet je daar niet aan tillen.Borat schreef:de juiste mensen, zijn dat dan de mensen die voor jou het klusje klaren?![]()
Het niveau waarover het -meestel- gaat is het nivo van lagere school. Het zwaartepunt ligt 'm op het Engels.
Ik discussieer niet met idioten. Ze zullen me verlagen tot hun niveau en vervolgens zullen ze winnen omdat ze meer ervaring hebben.