om geen geld te geven aan de bedelaars op de straat
Daarmee laat men ook beelden zien dat ze gedwongen worden
door de maffia en U dus niet geeft aan deze mensen maar aan de georganiseerde maffia
Geef je NIET

Moderator: Loempia
Ik denk dat hij of zijn tweelingbroer 2 jaar geleden op TV was toen ze hem betrapten met een verborgen camera thuisDuiker schreef:Nou moet ik zeggen dat ik eigenlijk nooit wat geef aan bedelaars. Maar, in Pattaya zag ik een blinde kerel met begeleider lopen. Die kerel maakte muziek en had een kistje met een casettespeler omhangen. In mijn opinie deed hij er in ieder geval moeite voor om wat geld te verdienen. Nou die man heb ik dan toch maar wat gegeven. Maffia? Het leek me niet. Misschien had ik hem moeten negeren.
Luc, heb jij hem wel eens gezien?
Ja, die heb je hier ook een paar. ben het met je eens dat deze in ieder geval nog werkt voor zijn geld.Nou moet ik zeggen dat ik eigenlijk nooit wat geef aan bedelaars. Maar, in Pattaya zag ik een blinde kerel met begeleider lopen. Die kerel maakte muziek en had een kistje met een casettespeler omhangen. In mijn opinie deed hij er in ieder geval moeite voor om wat geld te verdienen. Nou die man heb ik dan toch maar wat gegeven. Maffia? Het leek me niet. Misschien had ik hem moeten negeren.
daar zullen ze niet blij mee zijnMaikel schreef:Soms omarm ik hem/ haar in een knuffel
Ik geef alleen als ik me een beetje down voel met een vleugje melancholie of met een verschrikkelijke hoeveelheid alcohol in mijn donder.thongdee schreef:zoals ik me op dat moment voel ....
Doe geen dingen om jezelf beter te voelen ,maar ....doe ze met liefde om het geluk dat ze anderen brengen .