Hallo mensen,
een beetje het verkeerde forum maar sorry. Ik zou allereerst vanaf Bangkok naar huis vliegen, maar omdat ik nu ineens naar vietnam ga vlieg ik vanaf vietnam naar huis. Alleen heb ik al een reis van Singapore (overstap) munich, amsterdam. Ik wil vanaf Hanoi naar Singapore, maar hoe moet ik dit regelen. Moet ik een visum voor singapore aanvragen of wat? Ik moet namelijk dacht ik zelf eerst uitchecken, dan vervolgens weer inchecken met mijn bagage. Maar om uit te checken heb ik een paspoort nodig. Sorry voor de onduidelijkheid, maar ik weet niet precies hoe dit werkt....
Iemand een idee?
terugvlucht
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
-
- Volwaardig lid
Re: terugvlucht
Heb je een ticket BKK- AMS met 2 stops of een ticket Singapore AMS??
Bij een ticket BKK- AMS zal je deze lijkt mij moeten wijzigen naar Singapore- AMS
Met een los ticket van Hanoi naar Singapore zal je moeten uitchecken en weer inchecken.
Singapore heeft geen visum verplichting, je paspoort moet nog wel 6 maanden geldig zijn.
Je opmerking over je paspoor begrijp ik niet, die heb je toch altijd bij je.
Bij een ticket BKK- AMS zal je deze lijkt mij moeten wijzigen naar Singapore- AMS
Met een los ticket van Hanoi naar Singapore zal je moeten uitchecken en weer inchecken.
Singapore heeft geen visum verplichting, je paspoort moet nog wel 6 maanden geldig zijn.
Je opmerking over je paspoor begrijp ik niet, die heb je toch altijd bij je.
pluk de dag (carpediem)