eva air evergreen de luxe
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
eva air evergreen de luxe
Hoi allemaal .
Ik ben voornemens om in december naar thailand te gaan.
Denk dat ik met eva air ga vliegen.
Ben dus even op de website gaan kijken van hun .
Maar er staan 3 verschillende bedragen voor het evergreen de luxe pakket..
Namelijk class V class Q en class M.
Wat is het verschil daar tussen ? want daar kan ik dus niks over vinden.
Vinden jullie het een goed idee om rechtsreeks bij hun te boeken of via bijvoorbeeld 333 travel of bk?
Ik ben voornemens om in december naar thailand te gaan.
Denk dat ik met eva air ga vliegen.
Ben dus even op de website gaan kijken van hun .
Maar er staan 3 verschillende bedragen voor het evergreen de luxe pakket..
Namelijk class V class Q en class M.
Wat is het verschil daar tussen ? want daar kan ik dus niks over vinden.
Vinden jullie het een goed idee om rechtsreeks bij hun te boeken of via bijvoorbeeld 333 travel of bk?
-
- komt net kijken
Re: eva air evergreen de luxe
Hallo,
De class V,Q en M staan voor ticket's van 3 - 6 of 12 maanden
geldigheids duur.
Gr Toontje
De class V,Q en M staan voor ticket's van 3 - 6 of 12 maanden
geldigheids duur.
Gr Toontje
-
- komt net kijken
ja oke maar zal wel aan mij liggen maar wat bedoelen ze daar dan mee?
begrijp het denk ik niet helemaal... wil gewoon een ticket ever green de luxe van eva air in de maand december.
wat bedoel je dan met 3 ,6, of 9 maanden.?
begrijp het denk ik niet helemaal... wil gewoon een ticket ever green de luxe van eva air in de maand december.
wat bedoel je dan met 3 ,6, of 9 maanden.?
- Kees
- Volwaardig lid
Lees het het antwoord van Toontje nog eens goed en je weet het 

Niet klagen, maar dragen.
-
- komt net kijken
dus je koopt een open ticket?
ik wil bijv. 2 december heen ....
betekent dit dus dat ik dan voor een Q ticket dan uiterlijk 2 februari terug zou moeten voor mijn geldigheidsduur van 3 maanden van mijn ticket?
mvg
rene
betekent dit dus dat ik dan voor een Q ticket dan uiterlijk 2 februari terug zou moeten voor mijn geldigheidsduur van 3 maanden van mijn ticket?
mvg
rene
- Kees
- Volwaardig lid
Nee voor 2 maart met een Q-ticket.zyrie schreef:dus je koopt een open ticket?
mvg
rene
Zie fare rules bij EVA-Air.
Fare Rules
Ticket Type Electronic Ticket
Fare(Tax not included) Adult:EUR919
Total fare(Taxes included) Adult:EUR1179.14
Itinerary AMSTERDAM to BANGKOK / Round trip
Cabin/Booking Class Take Evergreen Deluxe Class (all itinerary) / Q
Flight Application Day Days of week for Outbound Departure : .23.5.7
Days of week for Inbound Departure : .23.5.7
Fare Application Period Outbound Travel Period :10/1/2008 To 12/11/2008
Outbound Embargo Period : NIL
Inbound Embargo Period : NIL
Minimum/Maximum Stay Maximum: 3Month(s)
Embargo Flight NIL
Validity of Ticket If no portion of this ticket is used, the ticket validity is one year from the date of issue, unless any special condition is specified in "FARE APPLICATION PERIOD" column.
Change of date
(Surcharge) EUR0
Change of route
(Surcharge) Not Permitted
Refund
(Surcharge) EUR150
Other Rules NONENDORSABLE
REROUTE/REFUND REFER TO ORIGINAL ISSUING OFFICE
REBOOKING:PERMITTED
PARTIAL USE NOT REFUND
Please be reminded charges for change of date/routing or refund may apply,depending on the associated fare rules/conditions.
Days of week : 1-Monday, 2-Tuesday,...7-Sunday
Niet klagen, maar dragen.
-
- Volwaardig lid
Vliegtuigmaatschappijen hanteren binnen de verschillende klassen ook nog eens verschillende prijzen. Het heeft zoals Toontje al aangaf te maken met de geldigheidsduur van de ticket. Let daarbij wel op dat luchtvaartmaatschappijen een bepekt aantal stoelen verkopen in de Q klasse. Als die vol zijn moet je noodgedwongen een ticket kopen in een hogere klasse, ook al ga je maar een maand. Vroegboeken is dus altijd belangrijk.
In jouw geval dus gewoon de Q klasse boeken. Heb je voldoende tij tussen je heen- en terugreis.
Als tip wil ik je wel nog meegeven dat vliegtuigmaatschappijen ook hoog- en laagseizoenen kennen. Wat eerder of later weggaan kan je al gauw een aardig bedrag besparen. Als ik het goed heb begint eind November een hoogseizoen, tot na de kerst. Kijk dus even wanneer je echt weg moet.
Voor het overige is EVA een uitstekende maatschappij. Een aanrader.
Boeken rechtstreeks bij EVA is volgens mij alleen met creditcard mogelijk. Boek je bij een reisbureau, let er dan op dat de ticket overal het zelfde zijn. Echter zijn er verschillen in de zogenaamde dossierkosten, de kosten die ze berekenen om je ticket te regelen. Door resibureaus te vergelijken kun je zo enkele 10tallen euro's besparen.
In jouw geval dus gewoon de Q klasse boeken. Heb je voldoende tij tussen je heen- en terugreis.
Als tip wil ik je wel nog meegeven dat vliegtuigmaatschappijen ook hoog- en laagseizoenen kennen. Wat eerder of later weggaan kan je al gauw een aardig bedrag besparen. Als ik het goed heb begint eind November een hoogseizoen, tot na de kerst. Kijk dus even wanneer je echt weg moet.
Voor het overige is EVA een uitstekende maatschappij. Een aanrader.
Boeken rechtstreeks bij EVA is volgens mij alleen met creditcard mogelijk. Boek je bij een reisbureau, let er dan op dat de ticket overal het zelfde zijn. Echter zijn er verschillen in de zogenaamde dossierkosten, de kosten die ze berekenen om je ticket te regelen. Door resibureaus te vergelijken kun je zo enkele 10tallen euro's besparen.
-
- komt net kijken
Hallo,
voor zo ver ik me kan herinneren gaat op 15 December het "vlieg "seizoen voor kerst in ,wat betekend dat de ticketprijzen weer duurder zijn dit is bij bijna alle vliegmaatschappijen.
Gr Toontje.
voor zo ver ik me kan herinneren gaat op 15 December het "vlieg "seizoen voor kerst in ,wat betekend dat de ticketprijzen weer duurder zijn dit is bij bijna alle vliegmaatschappijen.
Gr Toontje.
-
- Zeer veel ervaring
Hallo,
De diverse klassen geeft niet alleen de geldigheids duur aan maar ook bv het al dan niet kosteloos wijzigen van de retourdatum.
De diverse klassen geeft niet alleen de geldigheids duur aan maar ook bv het al dan niet kosteloos wijzigen van de retourdatum.
-
- komt net kijken
hoi dames en heren bedankt voor jullie antwoorden !Hier kunnen wij wat mee.
Via welk reisbureau zouden jullie dan tickets regelen voor die periode ?
hebben jullie daar aanraders voor?
Want hoe zit het met rechtstreeks boeken bij de maatschappij en je verzekeringen?
Via welk reisbureau zouden jullie dan tickets regelen voor die periode ?
hebben jullie daar aanraders voor?
Want hoe zit het met rechtstreeks boeken bij de maatschappij en je verzekeringen?
-
- Volwaardig lid
Voor de verzekering maakt het niet uit waar je boekt. Mocht je geen doorlopende verzekering hebben dan zul je nu alleen zelf een reisverzekering moeten zoeken en regelen. Indien je regelmatig op vakantie gaat raad ik je aan een doorlopende reisverzekering te nemen. Dat is al heel snel goedkoper dan voor iedere vakantie apart een reisverzekering te nemen.
Wat reisbureau's betreft ligt dat aan de plaats waar je woont. Maar je kunt natuurlijk ook via internet vergelijken wat de dossierkosten zijn. Als je alleen een ticket boekt maakt het resibureau niet zo veel uit. Via telefoon en internet kun je heel makelijk een ticket boeken.
Wat reisbureau's betreft ligt dat aan de plaats waar je woont. Maar je kunt natuurlijk ook via internet vergelijken wat de dossierkosten zijn. Als je alleen een ticket boekt maakt het resibureau niet zo veel uit. Via telefoon en internet kun je heel makelijk een ticket boeken.
- jumbo
- Expat
Een reisverzekering vind ik wel de meest overbodige verzekering die er bestaat
Annuleringsverzekering lijkt me meer logisch
Annuleringsverzekering lijkt me meer logisch
Officieel pensionado, onofficieel wordclass beachbum
- weten
- Volwaardig lid
Ik heb nog nooit een reisverzekering afgesloten ziek geweest altijd geholpen
m'n vrouw idem dito, half nederl. is overzekerd lees de voorwaarden maar is goed na je wordt overal geholpen.weten
m'n vrouw idem dito, half nederl. is overzekerd lees de voorwaarden maar is goed na je wordt overal geholpen.weten
Het leven is zo simpel dat niemand het begrijpt.
-
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Een reisverzekering is niet altijd noodzakelijk. Het heeft te maken met de activiteiten op vakantie (bijvoorbeeld lekker luieren op het strand of duiken, skieën, parasailen of andere sporten). Het heeft te maken met de (kosten van gezondheidszorg op) de plaats van bestemming. Een aantal zaken zijn niet of niet voldoende verzekerd en daarvoor kan het zeer zseker raadzaam zijn een reisverzekering af te sluiten. Het is nogal persoonlijk. Sommige mensen willen graag goed verzekerd op vakantie gaan en anderen denken wellicht 'mij gebeurt toch niks'. Ik heb zelf een doorlopende reisverzekering met werelddekking inclusief duiken en skiën. Dat kost mij zo'n 80 euro per jaar, dus daarvoor hoef ik het niet te laten.
Oh ja, dat een reisverzekering niet altijd noodzakelijk is, kan je ook lezen via deze link.
Oh ja, dat een reisverzekering niet altijd noodzakelijk is, kan je ook lezen via deze link.
When people lose everything and they have nothing left to lose, they lose it.
- Edje
- Expat
Een reisverzekering is wel degelijk lonend, zeker gezien de lage premies bij een doorlopende extra. Bij extra mag je langer aaneengesloten buiten NL verblijven dan 3 mnd.
Dit wordt oa gedekt:
Kosten die je ziektekostenverz. niet vergoed.
Bij overlijden van een familielid t/m 3e graad, vergoeding van vliegreis heen en weer terug.
Diefstal van goederen (politierapport)
Bij invalide worden of overlijden op de vakantiebestemming krijg je een uitkering.
Bij langer verblijf in het buitenland dan gepland, denk aan ziekte/ongeval, wordt de terugreis vergoed plus de kosten van het langer verblijf.
En zo zijn er nog veel meer voordelen, dus zeer zeker de moeite waard.
Dit wordt oa gedekt:
Kosten die je ziektekostenverz. niet vergoed.
Bij overlijden van een familielid t/m 3e graad, vergoeding van vliegreis heen en weer terug.
Diefstal van goederen (politierapport)
Bij invalide worden of overlijden op de vakantiebestemming krijg je een uitkering.
Bij langer verblijf in het buitenland dan gepland, denk aan ziekte/ongeval, wordt de terugreis vergoed plus de kosten van het langer verblijf.
En zo zijn er nog veel meer voordelen, dus zeer zeker de moeite waard.
Groetjes; Edje