Hallo lui,
iemand een idee wat een slimme manier is om van bangkok naar laos te gaan. Ik ben op budget dus vliegen word denk ik zomaar te duur. Ik ga overigens niet de slow boat trip doen in Laos (heb er teveel slechte reacties van gehoord, zoals te overvolle boot, extreem slechte overnachting en dat soort dingen).
Verder heb ik 3 weken door Laos, 2 weken Cambodja en 2 weken Vietnam. Is dit goed te doen of zou iemand hier aanpassingen in doen?
Groeten prutje
Bangkok -> Laos
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
-
- Volwaardig lid
Re: Bangkok -> Laos
Met de (nacht) trein naar Nong Kai.
Naar het noorden van Laos daar de grens over naar Vietnam. Noorden Vietnam en dan naar het zuiden.
Vanaf zuid Vietnam naar Cambodja en terug naar BKK via Koh Chang om even uit te rusten.
Allemaal te doen met toeristen (backpacker)(mini) busjes of openbaar vervoer.
Maak een plan. Ga op weg en zie hoever je komt.
Hou wat geld achter de hand om eventueel terug te vliegen naar punt van terugvlucht.
Naar het noorden van Laos daar de grens over naar Vietnam. Noorden Vietnam en dan naar het zuiden.
Vanaf zuid Vietnam naar Cambodja en terug naar BKK via Koh Chang om even uit te rusten.
Allemaal te doen met toeristen (backpacker)(mini) busjes of openbaar vervoer.
Maak een plan. Ga op weg en zie hoever je komt.
Hou wat geld achter de hand om eventueel terug te vliegen naar punt van terugvlucht.
pluk de dag (carpediem)
- Edje
- Expat
Re: Bangkok -> Laos
Of de 2 bus via Udon Thani naar Nong Kai.
Is het goedkoopste transport in Thailand, als ik me niet vergis ben je voor 400thb daar.
Verwacht echter geen luxe in die 10 uur dat je in de bus zit.
Is het goedkoopste transport in Thailand, als ik me niet vergis ben je voor 400thb daar.
Verwacht echter geen luxe in die 10 uur dat je in de bus zit.
Groetjes; Edje