Wie gaat er binnenkort naar KRABI
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
Wie gaat er binnenkort naar KRABI
In februari ben ik samen met mijn moeder in Thailand geweest en heb ik mijn memorycard met al mijn foto's in een computer in Krabi laten zitten.
Ik heb via Skype contact gehad met de eigenaar van het questhouse waar we zaten en waar ik mijn memorycard in de computer heb laten zitten. Hij zij dat hij de kaart naar mij zou opsturen. Het is nu 12 april en ik heb nog steeds niets ontvangen. Ook heb ik geprobeerd via de mail contact te krijgen met de eigenaar van het Guesthouse maar hij reageert niet meer.
Wie o wie gaat er binnenkort naar Krabi en wil mijn memorycard met al mijn foto's ophalen bij: H O T E L B A I F E R N - M A N S I O N (http://www.baifern-mansion.com/). Het gaat om een blauwe Kingston memorycard (512MB). Dit is een heel klein kaartje en weegt niets. Ik zou de persoon die dit wil doen heel erg dankbaar zijn. Mijn moeder is namelijk heel erg ziek geweest en dat is ook de reden waarom ik haar heb meegenomen naar Thailand. Ik wilde haar toch nog iets moois laten beleven en foto's zijn daarbij erg belangrijk.
Groetjes,
Joke
Ik heb via Skype contact gehad met de eigenaar van het questhouse waar we zaten en waar ik mijn memorycard in de computer heb laten zitten. Hij zij dat hij de kaart naar mij zou opsturen. Het is nu 12 april en ik heb nog steeds niets ontvangen. Ook heb ik geprobeerd via de mail contact te krijgen met de eigenaar van het Guesthouse maar hij reageert niet meer.
Wie o wie gaat er binnenkort naar Krabi en wil mijn memorycard met al mijn foto's ophalen bij: H O T E L B A I F E R N - M A N S I O N (http://www.baifern-mansion.com/). Het gaat om een blauwe Kingston memorycard (512MB). Dit is een heel klein kaartje en weegt niets. Ik zou de persoon die dit wil doen heel erg dankbaar zijn. Mijn moeder is namelijk heel erg ziek geweest en dat is ook de reden waarom ik haar heb meegenomen naar Thailand. Ik wilde haar toch nog iets moois laten beleven en foto's zijn daarbij erg belangrijk.
Groetjes,
Joke
-
- Veel ervaring
Re: Wie gaat er binnenkort naar KRABI
Ik ga in juni richting krabi...
Als ik je kan helpen (als het dan nog nodig is) laat maar weten,
Groetjes
Als ik je kan helpen (als het dan nog nodig is) laat maar weten,
Groetjes

-
- Volwaardig lid
Ik begrijp dat die foto's heel belangrijk zijn voor je, dan zou ik hem proberen te bellen als ik jou was.
Live your dream, don't dream your life.
-
- komt net kijken
Ik heb hem ook al via skype gesproken en hij heeft toen aangegeven dat hij het zou opsturen daarna heb ik nogmaals geprobeerd via skype contact te krijgen maar zonder resultaat. Hij is elke keer niet aanwezig.
- Jim
- Volwaardig lid
ik ben bang dat het memory kaartje inmiddels in de camera/telefoon van z'n zoontje zit.
Als je het echt niet meer weet, dan brabbel je maar iets over de “deep state”
-
- Volwaardig lid
ladyjoke schreef:Ik heb hem ook al via skype gesproken en hij heeft toen aangegeven dat hij het zou opsturen daarna heb ik nogmaals geprobeerd via skype contact te krijgen maar zonder resultaat. Hij is elke keer niet aanwezig.
Wat misschien ook werkt is een Thaise kennis (als je die hebt) laten bellen om die man in zijn eigen taal erop aan te spreken, maar ik vrees dat wat Jim schrijft wel eens waar zou kunnen zijn.
Live your dream, don't dream your life.
-
- komt net kijken
Ik heb geen Thaise kennis maar de eigenaar van het guesthouse sprak prima Engels nog beter dan ikzelf. Ik hoop niet dat hij de kaart aan zijn zoontje heeft gegeven maar ik denkt het niet, want hij is in hart en nieren een echte ladyboy
, misschien heeft ie de kaart aan zijn vriendje gegeven maar ik hoop van niet 
Toch bedankt dat jullie met mij meedenken.
Groetjes,
Ladyjoke

Toch bedankt dat jullie met mij meedenken.
Groetjes,
Ladyjoke