onverwachts bezoek!!??

Vragen en ervaringen voor reizen naar Thailand.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
prutje
komt net kijken
komt net kijken

onverwachts bezoek!!??

#1 Bericht door prutje » donderdag 10 april 2008, 04:51

hallo mensen,
ik reis door thailand op dit moment, en onverwachts komt een familie lid langs, het probleem is dat diegene zo goedkoop mogelijk wilt. De datum staat min of meer vast wat ook een beetje vervelend is, maar het is volgensmij wel te doen. Ik kan alleen tickets van rond de 900 vinden, maar vroeg mij af of iemand toevallig een goedkopere kan vinden.
de datum is van 25 april tot 5 mei, wat ook 1 dag eerder mag zijn (5 mei). Daarin mag dus wel een dag spelling zitten, als het maar niet erbuiten is. Wie kan mij helpen?

Toontje
komt net kijken
komt net kijken

Re: onverwachts bezoek!!??

#2 Bericht door Toontje » donderdag 10 april 2008, 10:13

Hallo,
Kijk maar eens op de site LTU.de als je op 24 April vertrekt kost dat heenreis € 214,- en terug op 5 mei kost €434,- dus retour € 648,- en als je met de datum nog een beetje kan schuiven scheelt dit nog enkele tientjes.

Gr Toontje.

amonree
Veel ervaring
Veel ervaring

Re: onverwachts bezoek!!??

#3 Bericht door amonree » vrijdag 11 april 2008, 03:09

Het is erg jammer dat je vastzit op de 25e april....Ik weet niet waarom juist die dag, maar alles zit op die dag vol (goedkopere dan he) Een dag eerder vertrekken en het ticket kost €504...via dusseldorf....

Via atp punt nl heb ik wel een vlucht gevonden voor 791...via moskow.....scheelt weer 100€,
maar miss heb je hier wel weer een visum voor nodig?
Misschien weten andere dit!

Succes :idea:

Plaats reactie

Terug naar “Reizen naar Thailand”