moamed schreef:Grote onzin wat jij schrijft en zo blijkt dat je geen moer begrijpt hoe je een visa moet regelen.

en hier hebben we er weer 1 die het allemaal wel weet. sjonge jongeeeeeeeeee. je moet eens lezen hoe die topic is gestart en dan dat verhaal van kabchung van 10 jaar geleden. de reden dat ik niet een jaarvisum heb gemaakt bij de imigratie dienst zal je dan bekend zijn. ik verdom het om smeergeld te betalen. dan maar iedere 15 maanden naar holland voor een nieuw visum en de runs maken naar cambodja. en ook daar als ik het heb gelezen word ik iedere keer genaaid voor 100 bath. de beter weters schrijven je moet niet meer betalen dan 1000 bath en ik betaal steevast 1100 bath. johhhhhhh ik kan mijn visum goed maken ik doet het al 11 jaar. wat ik aan het licht wilstellen is dat IK(LEES HET GOED IK SPREEK VOOR MIJZELF) overal smeergeld moet betalen. blijkbaar hioeven anderen dat niet. raar hoor overal op straat dienders die het geld van verkeers overtreders in eigen zak steken en je denkt dat ALLE(LEES HET WEER GOED) dienders van de imigratie schone klauwen hebben als het gaat om het aannemen van smeergeld. droom verder. ik stop trouwens niet op dit forum met het plaatsen van waarheid . de reizigers welke naar thailand gaan zullen weten wat (MOGELIJK) ook hun kan overkomen.

de beter weters trekken dan zeker de onderstaandestellingen ook in twijfel.
er is nog nooit iemand op de maan geweest.
Elvis presly is niet dood.
de aarde is vierkant en niet rond.

en hier hebben we er weer 1 die het allemaal wel weet. sjonge jongeeeeeeeeee. je moet eens lezen hoe die topic is gestart
en dan dat verhaal van kabchung van 10 jaar geleden.
hier wederom mijn zeerrrrrrrrrrr slechte ervaring met de thaise imigratie dienst. d,r is dus in 10 jaar(destijds in kabchoeng zie eerdere posting) en nu weinig tot niets veranderd aan coruptie c.q. zakkenvullerij van de dienders.
Je zegt zelf 10 jaar getrouwt te zijn vloeiend Thais te spreken
Ten eerste bij een poging tot corruptie van een overheids diener moet je weten wat te doen , je vrouw zou dit bij jou correctheid zo de kop in moeten te weten drukken
zelf ook als je vloeiend Thais spreekt .
Als je papieren in orde zijn , en je zou het daar echt niet klaarkrijgen wat jij zegt
Neem dan gewoon de stap naar BKK en regel het daar .
Na een maand krijg je je stempel en kun je vervolgens om de 90 dagen per post
je verlenging krijgen op de manier die Dutch post .
Let wel dat je een keer in BKK geweest moet zijn dat is nu de regel .
het jaar erop kan je het visa in Korat regelen knappe dame of kerel die je dan nog
een Nee verkoopt of meer geld wil zien dan de gebruikelijke fee .
Zo ja dan weet je wat te doen lijkt me.
Immigratie kantoren kunnen idd van de regels afwijken maar dat is aan hun het recht heeft men er niet toe .
corruptie laksheid ed spelen hier een rol .
Ik weet er idd niks van
maar aan deze kant wordt geen Nee verkocht waar Ja het antwoordt moet zijn .
Als je niet in staat bent dit zelf te regelen heb je een probleem
en mag je vrolijk je visa runs maken mij om het even .
Maar je schetst hier alleen maar dat er in Thailand alleen maar corruptie is
Ook schets je Nederland af als niet deugend .
Wellicht is er leven op pluto kun je dansen op de maan of is er een andere plaats tussen de sterren waar je heen kan gaan je aan Belgie zou kunnen denken of twijfel je