reizen welke kant op?

Vragen en ervaringen.
Moderators: Chang, Patriot, Broom

Moderator: Loempia

Plaats reactie
Bericht
Auteur
prutje
komt net kijken
komt net kijken

reizen welke kant op?

#1 Bericht door prutje » zaterdag 05 april 2008, 08:27

Hoi mensen,
Ik zit nu inmiddels een maand in thailand, met heir nog een maand te gaan, en dan nog ene kleine 2 maanden (6/7weken) waar ik heen wil. Ik dacht eerst om 3 en halve week maleisie te doen en dan 3 en halve week indonesie. Ik moet uiteindelijk in vietnam eindigen, maar ik hoor nu van mega veel mensen dat laos en cambodja ook geweldig zijn, misschien nog wel beter.
Nou vroeg ik eigelijk een beetje om jullie mening wat jullie zouden doen en waarom...

Groeten prutje

thongdee
Expat
Expat

Re: reizen welke kant op?

#2 Bericht door thongdee » zaterdag 05 april 2008, 13:25

Als ik op de moment in jou plaats was(je bent in het zuiden niet ?) zou ik heel Thailand doorreizen (liefst met de fiets ) in jouw geval moet je maar zien , en dan Cambodia , Vietnam , eventueel Laos aandoen ....
คิดดี พูดดี ทำดี โลกนี้น่าอยู่
Gelukkig zijn
is niet krijgen wat we verlangen...
Maar tevreden zijn met wat we hebben...

Wereldvreemd
Volwaardig lid
Volwaardig lid

#3 Bericht door Wereldvreemd » zaterdag 05 april 2008, 21:14

Dat ligt natuurlijk een beetje aan je eigen intresses, maar ikzelf zou Laos, Cambodja, Vietnam doen.

Aan de andere kant, ik ken niet zo heel veel mensen die getrokken zijn door Maleisie heen tot in Singapore...
- -

thongdee
Expat
Expat

#4 Bericht door thongdee » zondag 06 april 2008, 08:30

Dat bedoel ik nu , vroeger met men visa runs heb ik het aan die kanten (zuiden) allemaal gezien ,mooi natuur ,lekker (chinees) eten , maar Laos, Cambodja Vietnam zegt me persoonlijk iets meer
Wereldvreemd schreef:Dat ligt natuurlijk een beetje aan je eigen intresses, maar ikzelf zou Laos, Cambodja, Vietnam doen.

Aan de andere kant, ik ken niet zo heel veel mensen die getrokken zijn door Maleisie heen tot in Singapore...
คิดดี พูดดี ทำดี โลกนี้น่าอยู่
Gelukkig zijn
is niet krijgen wat we verlangen...
Maar tevreden zijn met wat we hebben...

Plaats reactie

Terug naar “Reizen door Thailand”