Met onmiddelijke ingang moet je voortaan als je in Rangong met het bootje oversteekt naar Burma een kopie van je paspoort inleveren.
Vanaf 9 april is het immigratiekantoor in Ranong verplaatst naar de pier.
Hopelijk de laatste stuiptrekkingen van de verfoeide en voor mij althans energievretende visaruns.
Update Ranong
Moderator: Loempia
-
- Expat
Update Ranong
"THE FIRST STEPS ARE WORTHLESS IF THE PATH IS NOT FOLLOWED TO ITS END"
-
- Expat
Re: Update Ranong
Iets om over na te denken.Voor diegenen die zo gemakkelijk hun toekomstig verblijf hier op deze runs (moeten)baserenWereldburger in Thailand schreef:Met onmiddelijke ingang moet je voortaan als je in Rangong met het bootje oversteekt naar Burma een kopie van je paspoort inleveren.
Vanaf 9 april is het immigratiekantoor in Ranong verplaatst naar de pier.
Hopelijk de laatste stuiptrekkingen van de verfoeide en voor mij althans energievretende visaruns.

"De overheid lost geen problemen op; zij subsidieert ze. "
Ronald Reagan
Ronald Reagan
-
- Expat
Re: Update Ranong
Heb 1 x daar een run gedaan en ben direct via de Pier gegaan niet via immigration in Ranoong.
Uurtje op het eiland rond gehangen wat gegeten en weer terug.
Terug op de pier toen zelf ingestempeld, dienstdoender was 6 meter achter de balie in zijn kantoor aan het eten en gebaarde zelf stempelen. er lagen 2 stempels met stempel kussen op de desk, de 30 dagen en de 90 dagen , 1 x in paspoort en 1 x op arrival kaart , wel apart had dat nog nooit meegemaakt.
Ik weet dat dit verhaal vreemd onwaarschijnlijk overkomt maar zal dit waarschijnlijk nooit in mijn leven weer meemaken.
Uurtje op het eiland rond gehangen wat gegeten en weer terug.
Terug op de pier toen zelf ingestempeld, dienstdoender was 6 meter achter de balie in zijn kantoor aan het eten en gebaarde zelf stempelen. er lagen 2 stempels met stempel kussen op de desk, de 30 dagen en de 90 dagen , 1 x in paspoort en 1 x op arrival kaart , wel apart had dat nog nooit meegemaakt.
Ik weet dat dit verhaal vreemd onwaarschijnlijk overkomt maar zal dit waarschijnlijk nooit in mijn leven weer meemaken.
'Luctor et Emergo' Worstel en kom boven