VISUM AANVRAAG!! HELP!!
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
VISUM AANVRAAG!! HELP!!
ik zit met een probleem. Een vriend van mij gaat voor 4 maanden naar thailand en nou heb ik dit weekend besloten om ook te gaan. Allemaal heel tof enz. maar ik moet nog een visum hebben. Ik vraag dit aan bij het thaise consulate Amsterdam.
Alleen hoelang duurt dit. Als ik er morgen ochtend meteen heen ga en het regel, kan ik dan direct mijn visum meekrijgen of gaat dit weer lang duren.
Greetz
Alleen hoelang duurt dit. Als ik er morgen ochtend meteen heen ga en het regel, kan ik dan direct mijn visum meekrijgen of gaat dit weer lang duren.
Greetz
-
- komt net kijken
-
- komt net kijken
Re: VISUM AANVRAAG!! HELP!!
ik kan het antwoord op me vraag niet vinden 
Misschien kijk ik verkeerd, maar wat ik dus moet weten hoelang het gaat duren voordat ik mijn visum heb.
Als ik daar morgen naartoe ga kan ik hem dan direkt meekrijgen of moet ik er een paar dagen op wachten?

Misschien kijk ik verkeerd, maar wat ik dus moet weten hoelang het gaat duren voordat ik mijn visum heb.
Als ik daar morgen naartoe ga kan ik hem dan direkt meekrijgen of moet ik er een paar dagen op wachten?
-
- komt net kijken
zie laatste nieuws....1 a 2 werkdagen staat daar...of bel ze morgen even
-
- Volwaardig lid
Als je verteld dat er spoed bij is dan kan je er op wachten of later op de dag ophalen. Dus kan je nog even Amsterdam in als je later moet terug komen.
Okie
Okie
-
- Expat
Hoe is het afgelopen? In Amsterdam zit een heel lief meisje en helpt je gelijk. Het ligt helemaal aan je persoonlijke omstandigheden wat en hoe lang je een visum wilt hebben en kan, als het goed is, gelijk meekrijgen! Succes.
Live life to the max!
-
- heeft ervaring
- Contacteer:
als het heel druk is op het consulaat sturen ze hem per aangetekende post en als het niet zo druk is kan je er op wachten. het helpt zowiezo als je eerst het aanvraagformulier download en invuld dan weet je in ieder geval zeker dat je alle info bij de hand heb. succes en veel plesier.
relax dan leef je langer.