Beste forum bezoekers ,
Ik ben nieuw op het forum en zou dit jaat voor 3 maand naar thailand willen gaan..
Ik zou naar Bangkok willen vliegen mat 2 volw , 1 kind minder dan 11 jaar en 1 baby van 1 jaar oud , ik heb al verschillende mogelijkheden geprobeert maar ik kom steeds uit op rond de 2500 euro nu is mijn vraag kan dit niet goedkoper het moet niet speciaal rechtstreeks zijn als het maar goedkoper kan , en niet tijdens juli of augustus gewoon buiten het seizoen..
Alle goede raad is welkom..
Mvg
Stef
goedkoopste vlucht met hele family
Moderator: Loempia
-
- komt net kijken
-
- Volwaardig lid
Re: goedkoopste vlucht met hele family
stef schreef:Beste forum bezoekers ,
Ik ben nieuw op het forum en zou dit jaat voor 3 maand naar thailand willen gaan..
Ik zou naar Bangkok willen vliegen mat 2 volw , 1 kind minder dan 11 jaar en 1 baby van 1 jaar oud , ik heb al verschillende mogelijkheden geprobeert maar ik kom steeds uit op rond de 2500 euro nu is mijn vraag kan dit niet goedkoper het moet niet speciaal rechtstreeks zijn als het maar goedkoper kan , en niet tijdens juli of augustus gewoon buiten het seizoen..
Mvg
Stef
Er van uitgaande dat je in Nederland woont, want dat staat niet in je profiel, en dat je wilt vertrekken vanuit Amsterdam of eventueel Dusseldorf:
Bel eens met
333Travel tel 034 8441951 of
BM Air tel. 030 2252328
Als je in Mei of Juni weg wil dan lijkt me dat het mogelijk moet zijn om een paar honderd euro goedkoper te kunnen.
Kijk anders eens op http://www.ltu.de . Daar kun je zelf uitzoeken wat het eventueel zou moeten kosten.
Succes.
Live your dream, don't dream your life.
-
- komt net kijken
Hallo ,Wouter_Udon schreef:stef schreef:Beste forum bezoekers ,
Mvg
Stef
Er van uitgaande dat je in Nederland woont, want dat staat niet in je profiel, en dat je wilt vertrekken vanuit Amsterdam of eventueel Dusseldorf:
Bel eens met
333Travel tel 034 8441951 of
BM Air tel. 030 2252328
Als je in Mei of Juni weg wil dan lijkt me dat het mogelijk moet zijn om een paar honderd euro goedkoper te kunnen.
Kijk anders eens op http://www.ltu.de . Daar kun je zelf uitzoeken wat het eventueel zou moeten kosten.
Succes.
Bedankt voor de info die je mij hebt gegeven ik zal eens nagaan bij degene die jij mij hebt gegeven , trouwens ik ben van Belgié maar het maakt mij niet uit van waar ik moet vertrekken..
Mvg
Stef
- jodokus
- Volwaardig lid
Toch wel...
- Denhakke
- Volwaardig lid
- Contacteer:
Voor bovengenoemde periode (april, mei, juni) kan je zelfs voor 1900 euro vertrekken.
http://WWW.START.DE
http://WWW.START.DE
-
- komt net kijken
Bedankt jongens ik zou zeggen blijven posten het word steeds goedkoper , ik heb ondertussen al wat reisbureau's gemaild ik ben benieuwd..
Ik moet wel zeggen dat ik het moeilijk vind om deze dingen uit te rekenen op de site's want ik kom steeds op zeer hoge bedragen ik weet niet wat ik fout doe..
Mvg
Stef
Ik moet wel zeggen dat ik het moeilijk vind om deze dingen uit te rekenen op de site's want ik kom steeds op zeer hoge bedragen ik weet niet wat ik fout doe..
Mvg
Stef