Ten tweede heb ik net ook een non-immigrant visum gehaald met een huur contract dat afloopt op 4 julli dit jaar en dat ging zonder problemen en stond zelfs al binnen 3 minuten buiten.

Moderator: Loempia
Roel2 schreef:Allereerst een mooi forum met veel informatie bedankt daarvoor.
Ten tweede heb ik net ook een non-immigrant visum gehaald met een huur contract dat afloopt op 4 julli dit jaar en dat ging zonder problemen en stond zelfs al binnen 3 minuten buiten.
Emanuel schreef:Ok dan ben ik even de weg kwijt..
Een non immigrant 1 year multiple entry moet toch een catagorie aanduiding in de vorm van een letter hebben?
Dan het verschil tussen ED, B en O, maar het moet een van de 3 zijn zoals ik het begrijp.
ED is voor studenten en leraren.
B staat voor Business en de voorwaarde voor kopie huurcontract staat toch echt onder categorie O (Bron).
Uit dit laatste bericht van Ben begrijp ik dat het ook zonder categorie kan al kan ik dat in de informatie nergens uit afleiden.
Help me even op weg...
Dus dat blijft ook hetzelfde en dat is ook wat ik wil. Natuurlijk is het lekkerder om het helemaal niet te hoeven, maar om de 90 dagen is altijd beter dan om de 60 dagen en met een multiple entry ben ik dan ook vrij om tussendoor een paar dagen het land uit te gaan zonder dat ik dan mijn visumtijd verknoei.Nb. Iedere 90 dagen het land uit cq. per entry 90 dagen blijven.
heb ik het zelf nog nooit gehoord. Iedereen die ik hier ken met een non immigrant O moet er gewoon om de 90 dagen uit. Ik ken alleen iemand die 2 Thaise kinderen heeft en dan de 90 dagen met 2 maanden kan verlengen (zoiets in ieder geval zou ik even goed moeten navragen.) In ieder geval zijn visaruns dus altijd aan de orde.Onder Non immigrant O staat huurcontract of huis en dan na 90 dagen niet eruit
Emanuel schreef:Wat dus inhoudt dat ik niet voor een 1 year non immigrant "O" multiple entry moet gaan maar voor een 1 year non immigrant multiple entry (punt)?
Of volg ik dan nog steeds de lijn niet helemaal?
Emanuel schreef: Ook met bankrekeningen is het makkelijker. Nu heb ik een savings account. Kan ik alleen naar bedrijven overmaken. Naar mijn huisbaas overmaken vanaf internet banking behoort niet tot de mogelijkheden. Dat zou natuurlijk wel lekker zijn. Alle gemak dan onder handbereik (in mijn ogen).